הסיפור הזה בשביל הכיף והוא בא קצת להראות את המציאות (קצת קצת קצת) אז לא להשתגע.

הסיפור הגדול 1 – חלק א

21/03/2013 467 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה בשביל הכיף והוא בא קצת להראות את המציאות (קצת קצת קצת) אז לא להשתגע.

הסיפור הגדול 1 !!!

פרק 1: ההתחלה

ביקום מלא בטמטום, בני האנוש חולקו לשלושה שיוכים: חנונים, ערסים, וסנובים. שיוכים אלה חיו בדרכים מטומטמות משלהם ופוזרו בכל רחבי היקום. תמיד השיוכים מוצאים לעצמם דברים מפגרים לעשות, ותמיד נלחמים זה בזה, כמו שערסים יורדים על איזה חנון או מקללים איזה סנוב, ומציקים זה לזה. המורים ובתי הספר נמחקו מהיקום בגלל הערסים ונשכחו מזמן. היקום שייך רק לחכמים והקשוחים ביותר (או כאלה שחושבים שהם החכמים והקשוחים ביותר). "חרבנתי, חיטטתי באף, הרבצתי לאיזה ערס ואז התעוררתי בפח אשפה ולא זכרתי כלום" , היקום נפגם לחלוטין ויותר מכך, המוחות של אלה שנמצאים בו. בעוד שבני האנוש עושים להם שטויות, הם לא יודעים על רשעות איומה שמנסה להשמיד את כל מה שנגרם. בשנים האחרונות, הסנובים הצליחו להשתלט על הכול, והערסים והחנונים היו עבדים שלהם למשך הרבה זמן. בכל זאת, החנונים והערסים תמיד נאבקו זה בזה גם בזמנים הכי מטופשים שיכולים להיות. בסיפורנו, אנו מגלים על הרוע האפל, ועל המלחמה המטומטמת ביותר, שתשנה את כל ההיסטוריה עד עכשיו…

פרק 2: רוחות העבר

באפלה של היקום, הטמטום נקח צורה. הטמטום גדל וגדל, וכלום לא עצר את גדילתו. בגלקסיה מפגרת, בכוכב הסודני הבכורי, התכנסו מיטב המנהיגים העשירים והמפונקים של הסנובים. בפגישותיהם, תכננו את ההתעללות הבאה בחנונים המכוערים, ורשמו זה לזה העלבות מפגרות שישתמשו בהם בעתיד. "יש לי הודאה מלכותית חברה!" אמר לורד קקה שזרק בבון על ראשו של ביל ואכל את ארוחתו לשובע. "לורד רנדל חזר!" וכל הסנובים היו בשוק ושתו משקה מרענן. "איכה לורד רנדל? איכה?" והם התחילו לריב מכות. לפתע, הם קיבלו באיפון 4 הפרוץ שלהם שיחת וידאו מפתיעה. יצורים מוזרים דיברו אליהם ואמרו לסנובים שהם צריכים לתת להם את לב הכליה ובתמורה, יתנו להם היצורים חלב. הם אמרו שבחלב יש סודנים וגם פוטמינים ומילירלים, שמביאים חיי נצח. הסנובים ישר הסכימו אבל לפני שבכלל נגעו בחלב, מור הופיע (הוא לא במקרה כותב הסיפור) , וביטל את העסקה מיד. ואז הם הבינו. נכון, זה גשם. גשם התבוסה. בילי מוצץ <- סליחה מוציא מטרייה מתרמילו. לא, רגע, היא עפה באוויר. כן . גשם. גשם התבוסה …

לב הכליה הוא יהלום יקר ערך ששומרים עליו ב פול דיפנס בכוכב הכליה (השם של הכוכב לא קשור ללב הכליה שבו. ממש לא!) והוא שווה לסנובים כ – 10 אגורות. מור ביטל את ההעסקה כי ידע שרוחות העבר קשורים לזה, ושהם חזרו אחרי שנים ארוכות של משחקי חברה בגלות. מי זה מור? מי אלה רוחות העבר? את זה, אנו עומדים לגלות…

פרק 3: עליית השומן

החנונים תמיד באו לשרת את הקשוחים מהם, והיו פראיירים טוטלים בגלל חולשתם. אבל יש כאלה שלא…
לפני כמספר שנים על כוכב הפשטן, מלחמה גדולה התרחשה לה. הערסים פוצצו לחנונים את הצורה, וזה נהפך לגרוע הרבה יותר. הסנובים גם יתערבו כי היה להם משעמם, וההומואים ( 90% מהערסים ) רצו לשחק פוטבול ביחד, וזה נגמר במשיכות חולצה, קפיצות , ישיבות על פנים של ערסים, ערסים בלי חולצה וחנונים קופצים באוויר. הכול התחיל מכך ש מור קיבץ את "עוזריו" החנונים כדי להילחם ברוחות העבר, והרבה נזק נגרם לגופם של הסנובים. בעזרת לחימתו האמיצה של מור (בכלל לא קשור לכותב הסיפור!) , רוחות העבר הושמדו והכוכב נפל איתם. אבל מה שמנהיגי הסנובים לא ידעו זה שלרוחות העבר הייתה תוכנית. בעזרת הכוכב, הם יצרו חנון אולטימטיבי, וזאת מכוחות הטמטום שהצליחו לאסוף. החנון הזה כה טיפש, כה שמן, וכה מעצבן, עד שהגלקסיה רועדת מיצירתו האיומה. אחרי כמה שנים החנון הגדול יצא אל העולם הפתוח, או איך שקוראים לו, אבישי. הוא גדל עד שהצליח לאכול את האדמה ולצאת ממנה. עכשיו, כל היקום בסכנת השמדה. אבישי השיג לעצמו כמה משרתים חנונים מטומטמים שינקו בשבילו את השטח. הטיטאן ההרסני הזה אוכל כל מה שהוא רואה, וזה לא צחוק. הוא עובר מכוכב לכוכב ובולע ערים שלמות בדרכו. הוא מוחק גלקסיות שלמות בעזרת כוחו. אולי זה מוגזם, אבל הוא עצום! הוא גודל וגודל וגודל, ולא מפסיק לאכול! רשע כזה עוד לא נברא מעולם!
מור לא האמין למראה עיניו. הוא לא האמין שדבר כזה יכול להיות, ועוד באשמת רוחות העבר. עכשיו כל היקום יעמוד בסכנת השמדה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך