זה סיפור בהמשכים ואני רק לוקחת את הסרט הסיפור שאינו נגמר והופכת אותו לסיפור עם כמה שינוים קטנים. אז אנא תחקו להמשך.

הסיפור שאינו נגמר- עם כמה שנוים קטנים

20/06/2013 619 צפיות 2 תגובות
זה סיפור בהמשכים ואני רק לוקחת את הסרט הסיפור שאינו נגמר והופכת אותו לסיפור עם כמה שינוים קטנים. אז אנא תחקו להמשך.

פעם היה ילד בשם אריק. אריק מאוד אהב ספרים. משפחתו של אריק היתה עשירה ולכן היו לו המון ספרים.
אריק היה ילד שכל יום הולך לבית הספר בפחד מכיוון שהיו ביריונים שהרביצו לו. יום אחד, כשאריק ברך מהביריונים הוא התחבא בסיפריה ישנה שהיתה בתחילת הרחוב. אריק ראה שם איש והאיש אמר לו שזה מקום לא מתאים לילדים כי ילדים אוהבים פלסתיישן, משחקי וידיאו, אבל כאן יש רק ספרים. אריק הסביר לאיש שהוא לא תיפוס של כל הטכנולוגיה שיש בעולם הזה, החיים שלו הם ספרים. האיש מאוד סמך והוא רצה לקום ולחבק את אריק. לפני שהאיש קם, שם את הספר שבדיוק החזיק מתחת לערמה גדולה של ספרים. אריק שאל את האיש עם הוא יכול לשאול את הספר הזה ויותר מאוחר להחזיר. האיש אמר שהוא מסכים אבל רק אם אריק יזהר. הוא אמר שזה ספר לא בטוח ושהוא מאוד מסוכן, ואז בדיוק הוא שינה את דעתו בנוגע לתת לאריק את הספר. בדיוק בהסברים שהאיש נתן צילצל הטלפון והאיש הלך לענות. אריק הוציא את הספר מתוך הערמה השאיר פתק וברך.

ההמשך יבוא


תגובות (2)

יש כבר משתמש שכותב סיפור בשם כזה…
אבל,
אני מעדיפה רק לקרא =)
יש לך מעט שגיאות כתיב..

20/06/2013 08:33

כן אני יודעת שיש לי שגיאות כתיב זה בגלל שאני כותבת מהר ולא שמה לב לשגיאה

20/06/2013 08:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך