*ארבעת הצדפות! סליחה, סליחה, בתחילה חשבתי שיש חמישה אוקיינוסים ולאחרונה (תודות לאטלס החדש והמעודכן שלי) גיליתי שככל הנראה קיימים רק ארבעה. אז מעכשיו תשכחו מחמש, זה ארבע!
מקווה שאהבתם <3

הסנטה מריה | פרק – 8

02/09/2012 674 צפיות תגובה אחת
*ארבעת הצדפות! סליחה, סליחה, בתחילה חשבתי שיש חמישה אוקיינוסים ולאחרונה (תודות לאטלס החדש והמעודכן שלי) גיליתי שככל הנראה קיימים רק ארבעה. אז מעכשיו תשכחו מחמש, זה ארבע!
מקווה שאהבתם <3

"הגישה לשטח הזה אסורה" כל הנוכחים נחרדו מקולו של היצור שעירב בתוכו מין חירחור ולחישה צורמת. התשובה לשאלה איך הצליחו להבין את דבריו הייתה בהחלט מתבקשת. דרק ענה בקול מזלזל שהמלאכותיות בו הייתה גלויה מאוד להובס, "האוקיינוס לא שייך לאף אחד, זאת אומרת עדיין."
היצור עשה הבעה של גועל, כאילו דבריו של דרק היו גסי רוח. "המים לא שייכים לבני האדם, במיוחד לא לאלה השחצנים. הסנטה מריה הגיעה אליך במקרה, דרק גלנר. אירקה תדאג לכך שתילקח ממך". כמה מלחים עצרו את נשימתם. היצור שכמובן כבר התגלה כ'סירקס' ביטא את שמו של דרק כבדרך אגב, לא משהו שהרבה היו עושים. "הספינה שלי היא כרגע פרט שולי" אמר דרק והפנה את ראשו לעבר חדר הקפטן ששהה על המרפסת הגדולה "הייתי רוצה לנהל איתך שיחה קטנה בנוגע לדבר מסוים". הסירקס נהם בשקט והחל להתקדם לכיוון המדרגות. רק כאשר הבחין בו דרק מקרוב ראה עד כמה מכוער היצור. הרגליים שלו היו מגודלות וצימחו ציפורניים ארוכות ומוזנחות, גופו היו דומה מעט לשל בן אדם מלבד מהתלתלים הלבנבנים שעטפו את כולו ומסת השרירים שלו שלא דמתה למראה טבעי של בן אדם. ראשו היה הנורא מכל, כמו ראש של כלב ים, משופם בשערות שחורות ארוכות. ההבדלים בין ראשו של הסירקס לבין ראש רגיל של כלב ים היו אוזני הדובי שעיטרו אותו ומבנה הראש שלו שמאוד הזכיר בנוסף מבנה ראש של קוף. הסירקס פנה לעבר דלת חדר הקפטן נכנס לחדר, עצר, התבונן סביבו וישב בכיסא הקפטן (דרק זע באי נוחות). "ובכן…" פתח ואמר דרק וסגר את הדלת. "ברצוני להציע לך דבר מה."
"אנא…"
"כמובן שעוד לא שמעת את סיבתי לעצור בשטח המכשפה אירקה." הסירקס רשף בניביו בכעס.
"המלכה אירקה אמרה שיכול להיות שבני אדם יקראו לה מכשפה. היא אמרה לי באופן אישי להרוג את אותו בן אדם במיידי"
דרק צעד אחורה והמשיך "הנני מציג בפניך תכנית שתוכל לשחרר אתכם מידיה של אירקה או כפי שאתם מכנים אותה – ה'מלכה'. אנא הקשב לי לפני שתרים עלי את ידייך. בכל מקרה, אני מתכנן להשיג את ארבעת* הצדפות הכחולות עד ליום מתבקש. ברגע שיהיו בידי אוכל לתת לכם תפקיד הוגן בארמון המים שלי. תוכלו להמשיך לקיים את חייכם בחופשיות. וללא צורך להרוג בני אדם" הוסיף כשראה את ידו של הסירקס נוגעת בדבר מה בכיסו שנראה מאוד חד. "אוי סלח לי על חוסר נימוסיי" הוסיף דרק ושאל "מהו שמך?"
ושוב פעם, למשמע המילים הבאות לא הצליח דרק להסתיר את הפתעתו ויותר את הצמרמורת שעברה בעורפו
"שמי הוא

סיליס…"


תגובות (1)

היי סתיו היקרה ♥
ראשית מודה לך מאד מאד על התגובה המרגשת כשכתבתי לך שאני לוקחת אתנחתא קצרה מהאתר התגובה שלך ריגשה אותי מאד.

הנה היום החלטתי לשוב לכתוב ויותר חשוב להודות ולהגיב לסיפורים.

הסיפור שלך מדהים את כותבת ממש אבל ממש נפלא תמשיכי כך סתיו ושיהיה לך יום נפלא ממני בקי ♥

06/09/2012 06:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך