mikenk
לחנוך את האתר החדש עם סיפור חדש ;)

העולם הבא- הקדמה+הרשמה (דרוש דמויות מעניינות)

mikenk 05/03/2014 976 צפיות 16 תגובות
לחנוך את האתר החדש עם סיפור חדש ;)

נכנסתי לחדרי שאני מלא בדם מכף רגל עד ראש, ללא יכולת לנשום הלכתי אל השירותים והקאתי את נשמתי. רציתי לכתוב מכתב אחרון, אבל לא מצאתי עט ונייר.
החיים שלי היו קצרים מדי, ואני לא מאמין שדווקא ככה אני מת. מבלי להשאיר שובל אחרי, אני מנחש שעוד שבוע בדיוק בקושי יזכרו את שמי. ככה גם חברי הטובים ביותר, ואפילו משפחתי.
ואז עיני נסגרו, ודרך חזרה כבר לא הייתה, כי אני כבר בעולם הבא.

תמיד דמיינתם את העולם הבא כמחולק לשתי חלקים: גיהנום וגן עדן. נכון?
אז תנו לי להרוס לכם את התוכניות, אין שום גיהנום ושום גן עדן.
העולם הבא הוא חלל ענק ואין סופי שנמצא בתוך נשמתם של המתים. לכל אחד מהמתים יש חלל משלו שבו האנשים שהכיר בחייו ומתו נמצאים, בכל זמן שאני רק רוצה אני יכול להסתכל על חייהם של חברי לבית הספר.
החלל שלי הוא חלל מספר 1186. החלל הזה הוא חלל מיוחד וקטן יחסית לחללים האחרים, לחלל הזה אין אפשרות להיכנס אלא אם כן יש לך אישור מיוחד. בחלל הזה אך ורק עשרות אנשים נמצאים וכמעט כולם נערים ונערות.
כמו בחיים גם כאן בעולם הבא יש 24 שעות ביממה, והחלל הזה מעוצב ככפר קטן. בחודש האחרון שהייתי כאן רכשתי כמה חברים וחברות. וגם כמה וכמה אויבים.
אבל היום. היום הוא יום מיוחד, היום שבו גליתי. שאני הייתי חלק מרצח המוני שמישהוא מנובל אחד החליט להוביל ולעשות. אמנם אין לי שום דרך להזהיר את חמשת חברי היחידים שהם הבאים בתור לכאן: ג'יין, צ'יינה, אוסטין, דייב ואוריה.
כל יום אני צופה בחייהם של החמישה, ושל הרוצח המטורף שקורא לעצמו: סיקל. אבל מה יקרה כשאני יגלה שאני יכול לחזור לחיים ולהזהיר אותם?
*****
אוקיי חברים, אני ממש רוצה רעיונות לדומיות שיהיו עם וויל בעולם הבא.
אם אתם רוצים תרשמו בתגובות את הדברים הבאים:
1. שם הדמות( עדיף שם בינלאומי)
2. מין – זכר/נקבה
3. סיבת המוות
4. אישיות- אני ישמח אם תעשו דמויות קיצוניות, מרושע ברמה אחרת, חכם בצורה אחרת, זמר טוב ברמה אחרת וכ'ו…..
5. מראה חיצוני


תגובות (16)

וואי, פעם ראשונה בחיי בא לי להמציא דמות לסיפור שהוא לא שלי, חכה חמש דקות ואני אכתוב.

05/03/2014 20:26

המממ. אוקיי, ככה.
שם; פרספונה ( כן זה שם יווני, אבל אני מתה על השם הזה, אז אם זה ממש מפריע אתה יכול לשנות את זה לביאטריס או משהו)
מין: נקבה
סיבת המוות: פשוט- הרעילו אותה. למה? אין לי מושג.
אישות: קשוחה מאוד, עומדת על שלה, הולכת זקופה תמיד, נוהגת לדרוך לאנשים על הכפות רגליים כשהם מעצבנים אותה, ושותה יותר מידי קפה.
מראה: שיער קצוץ וחום, אף סולד, נמשים, גובה ממוצע ועיניים חומות גדולות, היא רזה, לא נשית במיוחד, יש לה ידיים מעט שריריות ורגליים חזקות.

פעם ראשונה שלי, ככה שאם זה גרוע (וזה סביר להניח מה שיקרה) אתה מוזמן להגיד את המשפט הבא – ״ רובי מתוקה (רובי זה השם שלי, מתוקה זה לחנופה) זאת אחלה דמות אבל היא לא מתאימה לסיפור״.

05/03/2014 20:37

אני רוצה לכתוב דמות :)
אז ככה:
שם: לילי אוסטציו
מין: נקבה
סיבת המוות: בגיל שש-עשרה החבר שלה בא יום אחד לביתה עם זר פרחים. הוא פשוט אמר: "סליחה." היא בהתחלה לא הבינה על מה הוא מצטער, אבל אחרי שהוא הוציא מהזר סכין ורצח אותה, היא הבינה.
אישיות: יפה בצורה יוצאת דופן. חכמה למדי, יודעת את ארבע פעולות החשבון כמו שצריך (-.-). כשמעצבנים אותה יכולה להיות מרושעת ולגרום למישהו לרצות למות (שוב פעם), ובמצבים אחרים היא יחסית נחמדה. היא יחסית אדישה, לא כל כך אכפת לה ממה שקורה מסביב. אבל אם מישהו מבקש את עזרתה, היא עוזרת לו.
מראה חיצוני: שיער בלונדיני ארוך, עיניים ירוקות-אפורות. מבנה גוף נשי וחטוב, בעלת אף קטן ושפתיים אדומות באופן טבעי. גבוהה ורזה. לא עונדת תכשיטים כמעט אף פעם (גם לא עגילים), למעט צמיד שהחבר שלה (זה שרצח אותה) נתן לה.

מקווה שזה מספיק טוב :)
ותמשיך!

05/03/2014 20:44

אוקיי אני מקווה שהתיאור טוב
שם: אמילי
מין: נקבה
גיל: מה שצריך
סיבת מוות: אבא שלה ירה לה בראש שהייתה יותר צעירה
אישיות: ביישנית , קשה לה להיפתח אבל שמכירים אותה מגלים בנאדם מדהים .
היא חכמה ולמדה חמור מתקדם שהייתה בחיים אך היא הייתה אנורקסית
מראה: רזה מאוד (לא שלד), שיער בלונדיני ארוך וחלק , עיינים כחולות כמו אבני ספיר , היא נמוכה יחסית לגילה.
היא חכמה מאוד, יש לה כישרון בללמוד שפות, היא גזעית וקרת רוח
מקווה שתוסיף ותמשיך!

05/03/2014 20:49

שם: אלפור
מין: נקבה
סיבת המוות: אביה הרג אותה עם הפטיש שהיה בידיו באותו הרגע ולאחר מכן ניסה להתאבד בכך שניסה לדקור את אחת מעיניו בעזרת העיפרון של ביתו(אלפור),(משום מה לא כול כך הצליח לו…..)\סיבה אחרת שאת\ה תבחר\י
אישיות: זדונית כשהיא רוצה, כשהיא אוכלת היא אוהבת להגעיל אנשים אז היא פותחת פה גדול שבתוכו לעוס כול האוכל ומשתעלת(רק אם הם אוכלים בכפר הקטן),אוהבת נגרות(היא יצירתית בזה),אוהבת kpop(שזה מוזיקה בקוריאנית)
מראה חיצוני-עיניים חומות ושיער שחור והקרקפת צבועה בזהב,קצת מלאה,יש לה 62 נמשים בדיוק על שתי הלחיים שלה
אני מקווה שזאת דמות סבבה\טובה,אם לא אפשר לשנות לפי בחירה

05/03/2014 21:02

מתחשק לי לעשות עוד דמות D: (מותר, נכון?)
שם: תומר סבנטיצקווי
מין: זכר
סיבת המוות: איזה הומלס משוגע רצח אותו כשעבר ברחוב בדרכו הביתה.
אישיות: שקט ואדיש. יפה-תואר, אוהב לצייר. מצייר בצורה יוצאת דופן, מגיל קטן מאוד. תמיד חושב קודם כל מה יקרה למי ורק אז חושב על עצמו. אם מישהו צריך אותו, רוב הסיכויים שיבוא. לפעמים אוהב לשבור חוקים (אם יש שם בכלל), ולא ממש רוצה להיזכר בחיים שלו.
מראה חיצוני: שיער שחור, עיניים אפורות עם נגיעות אדום. גבוה ורזה (לא מידיי), בעל עור בהיר יחסית וחצ'קון כמעט בלתי נראה במצח (שמשום מה לא נעלם לו, בניגוד לשאר החצ'קונים שהיו לו כשמת). אף שוויצרי כזה, ושפתיים חיוורות יחסית.

מקווה שזה בסדר, ושוב: תמשיך…

05/03/2014 21:10

אפשר שהיא תהיה הבת של סיקל?!?
שם- קייט
מין- נקבה
סיבת המוות- נורתה על ידי סיקל.
אישיות- היא יכולה להיות מרושעת כשהיא עצבנית, היא אלימה, היא אוהבת רק מוזיקת רוק והיא כותבת שירים, מנגנת בגיטרה, פסנתר, תופים וחצוצרה ושרה בלי שאף-אחד יודע.
מראה חיצוני- עיניים חומות כהות, שיער שטני-בלונדיני, גבוהה קצת מלאה.
אני מאוד מקווה שזאת דמות טובה.
מחכה בקוצר רוח לפרק הראשון.

05/03/2014 21:14

שם: ויולט
גיל: מה שצריך
מין: נקבה
סיבת המוות: תאונת דרכים מכוונת
אישיות: שקטה מאוד, בקושי שמים לב אליה, אך כשזה מגיע לפגיע בחברים שלה היא יודעת איך לפתוח את הפה
היא אומנם שקטה אך נועזת ותמיד שוכחת שצריך לחשוב פעמיים
היא אוהבת להסתכן אבל שונאת שמסתכנים בשבילה
לא כל כך חברותית ומעדיפה תמיד לדבר דרך העניים. (במבטים נוקבים)

מראה: שיער שחור גלי עד הכתפיים, די גבוה, לא שמנה ולא רזה, ממוצעת.
יש לה נזם ופרסינג בגבה, היא שונאת איפור, היא נוהגת ללבוש שחור, היא חיוורת מאוד ולא סובלת שמעירים לה על המראה המוזר שלה..

ועכשיו אני, נוני, חייכת לעף לפני שאבא שלי רואה שאני במחשב ורוצח גם אותי!
♥ O_O

05/03/2014 21:15

גם לי בא עוד דמות!
שם: אדמונד.
אישיות: אדיש, נדמה כחסר כל רגש, מגיב על כל דבר בציניות, אף פעם לא נלחץ, לא מגיב לבנות שמתחילות איתו, לא יוזם שום קשר חברתי עם אנשים מרצונו.
מראה: גבוה מאוד, שיער שחור ועיניים ירוקות, אף טיפה עקום, כאלו שברו לו אותו, פצעי בגרות וקעקוע שחור של סימן האינסוף על היד.
סיבת מוות- התאבד בתליה, אחרי חיים סיוטיים של נטילת סמים ושתיית אלכוהול, הוא החליט שזהו, נמאס לו, ופשוט

05/03/2014 21:19

*מחשב דבילי.
נמאס לו, והוא פשוט קפץ מגשר (התחרטתי, הוא מתאבד בטביעה, לא תליה)

05/03/2014 21:22

וואו תודה רבה לכולם על הרעיונות המעולים :)
אני יתחיל לכתוב את הסיפור בקרוב, וכמובן שאני אשמח לעוד דמויות :)

05/03/2014 21:23

אני גם רוצה!!!
שם: מל (mal). פירוש השם בצרפתית הוא רשע.
מין: נקבה.
סיבת המוות: אביה כלא אותה בחדרה אתו ואבא שלה ירה בראשה.
אישיות: מתבודדת, רגישה מאוד מאוד, המצב המשפחתי של המשפחה שלה נהרס כאשר נולדה. אמא שלה מתה מההיריון אתה. אביה המתוסכל האשים אותה בכל בעיותיו וקרא לה רשע. הוא נעשה אלכוהוליסט ומעשן כבד ובזבז את כל כספם עבור הרצונות שלו (את מבינה למה אני מתכוונת…) וכרגיל – האשים אותה בכל. הוא לא הכה אותה, אך לא הפסיק לאיים עליה. היא לא קיבלה את האהבה שילדה אמורה לקבל מגיל צעיר ונעשה לילדה מתבודדת. היא חכמה בצורה יוצאת מן הכלל. היא יצירתית, המוח שלה מבין דברים בצורה כל כך צלולה. היא אוהבת להתבודד ביער, בו אבא שלה לא מכאיב לה, ולהקשיב לקולות הציפורים הרכים והנעימים ופשוט.. להיות לבד שאף אחד לא יפגע בה. היא אוהבת לבנות דברים ולהשתמש ביצירתיות שלה ולכל דבר שהו. יודעת לדבר כ-15 שפות ואוהבת לעזור בכל דבר שאפשר. בכל ערב וערב אבא שלה הזכיר לה כמה הכל באשמתה: כמה הוא כזה, וכמה אין להם כסף והם עניים והכל באשמתה. היא מנסה להראות לאבא שלה (וליתר דיוק – לעצמה.) שהיא לא רשע בעולם הזה. שלא הכל נהרס בידיים שלה. לכן, קשה לה מאוד להיכשל. היא מרגישה שאבא שלה צדק בהכל וקשה לה מאוד לעלות חזרה אחרי כישלון.
מראה חיצוני: שיער קרמל ארוך וגלי, עיניים ירוקות כאבני ברקת וצבע גוף בהיר יחסית.

אני מקווה שאת אוהבת אותה :] (נראה לי עכשיו אני עושה עוד אחת…)
אני אשמח אם תקראי את הסיפור האחרון שלי – הדור החדש :] (כמובן שאשמח אם תגיבי).

05/03/2014 21:48

היי תולעת ספרים, ממש אהבתי את הדמות, ואגב. את מבינה שאני בן, נכון ? XD

05/03/2014 23:24

אה… אופס!!
אני יודעת שאתה בן, אבל… כוחו של הרגל… ~מסמיקה~
וזה בשבילי:
שהו* שהוא.

06/03/2014 16:32

שם: ליליאן (ליליה, כך קוראים לה חבריה הרוסים, במבטא נחמד כזה. ואן- כול מי שלא רוסי. שונאת את 2 השמות) קסטוקביץ'.
מין:נקבה -,-"
אישיות: שחורה ואפלה. תמיד תסתכל על הכוס הריקה בעניין. אין לה רצון לעזור יותר מידי ולא מתחברת לאנשים. מפחדת מיזה שיאהבו אותה ורוצה להיות לבד. תמיד. לא מקשיבה ולא מדברת. חזקה.
סיבת מוות:התאבדות
תיאור חיצוני: שיער חום עם קצוות לבנים. עיינים ירוקות. עור בהיר מידי. אף ישר. גבוהה ורזה מידי.
היערות: ירתה בעצמה

07/03/2014 13:19

תודה אלין :) מתחיל ממש בקרוב :)

07/03/2014 20:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך