mikenk
פרק קצר יחסית ולפי דעתי גם צפוי יחסית >< אבל לא לדאוג חברים וחברות. הפרק הבא שאני הולך לעלות אותו כנראה ביום שישי הולך להיות הפרק האחרון בתוך העולם הבא ובו נגלה: מה התנאי היחידי של אחותה של קיילי לתת להם לצאת מהעולם הבא? נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

העולם הבא- פרק 4 ( הסיפור שלכם)

mikenk 12/03/2014 889 צפיות 10 תגובות
פרק קצר יחסית ולפי דעתי גם צפוי יחסית >< אבל לא לדאוג חברים וחברות. הפרק הבא שאני הולך לעלות אותו כנראה ביום שישי הולך להיות הפרק האחרון בתוך העולם הבא ובו נגלה: מה התנאי היחידי של אחותה של קיילי לתת להם לצאת מהעולם הבא? נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

הצהריים האלו היו המדהימים ביותר שהיו לי בחודש האחרון, סוף סוף היה לי עם מישהוא לדבר. אני וג'יין הסתובבנו בכל הכפר ודיברנו על הכול. אפילו אמרתי לה על סיקל ואד. היא הכי התלהבה מחדר התצפית שהחליטה לבוא כמוני בלילה הזה אליו. כששאלתי אותה את מי היא הולכת לראות היא אמרה שאת צ'יינה וכשהיא שאלה אותי עניתי לה שאני רוצה לעקוב אחרי כל צעד וצעד של סיקל. היא לא נראתה מופתעת שאמרתי לה את זה כי היא מכירה אותי כל כך טוב ויודעת שזה מתאים לי כל כך.
הכול ביננו זרם, כל פעם שדיברנו על משהוא שאמור להישמע כבד הפך להיות קליל כמו כל שאר השיחה. לאחר סיום השיחה שלנו היה כבר ערב ולכן אכלנו במהירות ארוחת ערב בשולחן צדדי והלכנו במהירות אל חדר התצפית. לאחר שיצאנו היא סיפרה לי שצ'יינה בסדר גמור וכך כל שאר חברנו, ואני סיפרתי לה שאין שום דבר חדש עם סיקל חוץ מזה שיש מישהוא על הכוונת שלו, אבל הוא לא אמר מי. אחרי זה הלכנו לספרייה הקרובה לחדר האוכל והתיישבנו שם ביחד ודיברנו עד שקול צפצפני התקרב .
" איך עבר עליכם היום אדון וויל וגברת ג'יין?" האישה בעלת הקול הצפצפני עמדה כבר מולנו וספרים היו בידיה.
" עבר מעולה." עניתי לה בנימוס המרבי למרות שלא ידעתי מי זאת
" אפשר רק לשאול. מי את?" לפני שהאישה בעלת הקול הצפצפני הסתובבה והלכה עצרתי אותה כדי לדעת מה זהותה.
" אני הספרנית והמנהלת של הספרייה הזאת. נעים מאוד, קיילי." היא הציגה לנו את עצמה בצורה המובנת ביותר
" נעים להכיר." ג'יין אמרה וחיוך עלה על פנייה, ועכשיו גם על הפנים שלי ושל קיילי.
" לא יכולתי לא לשמוע על מה דיברתם." קיילי התיישבה ליד ג'יין למרות שלא הזמנו אותה לשבת, היא נראתה בגיל עשרים, אולי קצת יותר. מה שנראה לי טיפה מוזר. ספרנית בגיל עשרים?
" על מה דיברנו?" באמת לא הבנתי מה היא רוצה מאיתנו
" אני יודעת הכל. על הרוצח המטורף ההוא, ועל החברים שלכם שבסכנה." קיילי אמרה באותו גוון קול צפצפני רק רגוע יותר.
" תשמעי קיילי, אני נורא שמחה שאת חושבת שהחיים שלנו מעניינים אבל אנחנו נשמח אם תלכי." ג'יין אמרה בקול החצוף והמוכר כל כך שלה.
" אני חושבת שאני יכולה לעזור לכם." קיילי התעלמה מדבריה של ג'יין והפעם נעצה בי מבט בוחן
" איך בדיוק?" ג'יין שאלה את קיילי באותו הקול מלא החוצפה. שלמדתי לחבב מאוד בשנים שהכרתי אותה.
" אני לא יודעת אם אתם יודעים. אבל אחותי הגדולה היא המנהלת של החלל הזה." אמרה קיילי בקול עוקצני טיפה והרגשתי את התבוסה מחלחלת בגופה של ג'יין.
" ואיך זה יכול לעזור לנו ?" ג'יין לא קיבלה את תשובתה של קיילי והמשיכה לדבר באותו גוון קול.
" אני יכולה לבקש ממנה להוציא אתכם החוצה ולהזהיר את החברים שלכם. ואולי אפילו להרוג את הרוצח המטורף הזה." אמרה קיילי והפעם התבוסה של ג'יין הייתה גדולה מתמיד.
" ולמה לך לעזור לנו?" שאלתי את קיילי שלא נשמעה לי כל כך אמינה
" אני לא עוזרת לכם." קיילי ענתה לי בקול המעצבן ביותר שלה.
" אני עוזרת לבן שלי. אוסטין." אמרה קיילי ותמונה של אוסטין מדבר על אימו שמתה ממחלת הסרטן שהייתה בת עשרים וחמש בלבד ושהיה אך ורק בן שלושה חודשים בלבד.
הוא אמר ששמה היה קיילי.
זאת אמא של אוסטין!


תגובות (10)

כשרשמתי בתוך העולם הבא התכוונתי שמפרק שש העלילה הולכת להתקיים כאן. בכדור הארץ.

12/03/2014 20:18

יאי!!! עוד פרק!!! (פורים-פורים-פורים, הייתה לנו היום בבית הספר את מסיבת הפורים…)
האמת שהפרק הזה היה טיפל'ה משעמם… (בלי להעליב)…
אבל אני בטוחה שהפרקים הבאים יהיו מעולים!!
תמשיך!!! (יש לי שאלה – אם וויל וג'יין יצאו מהעולם הבא ויחזרו לכדור הארץ, מה יהיה עם כל מי שוויל הכיר? מה, הם הופיעו ואז הם יעלמו כזה מהסיפור?)

נ.ב: תמשיך!!!!!

12/03/2014 20:35

    תשובות בפרקים הקרובים.

    12/03/2014 20:37

אלוהים מייק הפחדת אותי שהסדרת נגמר, אני נשבעת לך שאני הייתי הורגת אותך!!!!
אוקיי, אכשיו ברצינות ~אליה, נשמי עמוק~
1)_ הכתיבה השתפרה- משהו בתיאור של ההתחלה, תיאור הרגשות שלו בקשר לג'יין היה על קצה הגבול של "עשית את זה"! עד… שזה טוב, השתנה לסגנון הכתיבה הרגיל שהיה בפרק הקודם. יפה, כול הכבוד :) (סליחה אם אני כזו קרציה, יאפ?)
2) תמשיך לפני שאני הורגת אותך
3) הפרק נחמד ולא כזה צפוי, בעצמך אמרת שהוא לא אמור להיות צפוי. אז יפה.
תמשיך. אני עוקבת אחרי העלילה במתח… כמו אחרי כמה סיפורים אחרים במקומות אחרים. בודדים מאוד :)
תמשיך לכתוב! ואת זה ספציפית! אתה משתפר וזה ואוו!
<3
אלין
~קרצייה, אני קרצייה, יאיי!~

12/03/2014 20:39

    הקרצייה שאני הכי אוהב.

    12/03/2014 20:44

המשך

12/03/2014 20:48

הגבתי לך אצלי. תסתכל.

12/03/2014 21:05

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עוד פרק!!!!!! XD
(רק עכשיו הייתי על המחשב. כמעט כל היום לא הייתי על המחשב ולא ראיתי… (אגב, הפרק הבא של הקעקוע מחר XD) אני נתקעתי בסערה!!! בחוץ! מזל שהבית של חברה שלי היה קרוב…. עכשיו רק קר לי (ואני לא קופאת וספוגה במים. שיפור…))
אני דווקא אהבתי את הפרק!!! תמשיך כמה שיותר מהר!!

12/03/2014 22:14

המשך!
איך פספסתי?

13/03/2014 07:31

אני לא מאמינה שפספסתי את הפרק הזה!!!!
אבל אני לומדת בבצפר שלא לומדים בו שישי
אז התחפשנו אתמול…
ועשינו ביתן אימה בכיתה וגמרתי את הגרון שלי בצרחות…..
אז נרדמתי איך שהגעתי הביתה ^^
אממ…..תמשיייךךךך
ואני מחכה כבר לפרק מחר!!!!!

13/03/2014 10:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך