mikenk
- דמות חדשה ביייבייי- נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

העולם הבא- פרק 6 ( הסיפור שלכם)

mikenk 16/03/2014 655 צפיות 14 תגובות
- דמות חדשה ביייבייי- נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

הזמן אוזל. הדם של אמילי לא מפסיק לרדת. וכולם לא מפסיקים לבכות.
זה מה שקרה בכמה דקות האלו, ידענו טוב מאוד שאין לנו שום סיכוי לחבוש את הפצע של אמילי. ידענו שזה אבוד בגלל שהבן אדם היחידי שלמד רפואה כאן נפטר. נשארנו חסרי כל. מתוסכלים כל כך.
" אנחנו חייבים לקרוא לעזרה. אולי מישהוא בתחנת הדלק הוא רופא." מל דיברה במהירות תוך כדי שלחצה על הפצע מלא הדם של אמילי.
" זה מסוכן. ואם ייקחו אותנו לתחקיר או משהוא?" לילי התנגדה לדבריה של מל
" אנחנו חייבים להציל את אמילי. אני הולך למצוא מישהוא שיעזור לנו. אתם נשארים כאן." חשבתי במהירות על כל הסיכונים שממש עכשיו לקחתי ורצתי ממקום המחבוא שלנו שהוא מאחורי השירותים המכניים שליד תחנת הדלק.
כשהגעתי לתחנת הדלק שמתי לב לראשונה שהיא ריקה כמעט לגמרי, רק נערה אחת הייתה שם והיא הייתה שטופת דלק.
" נראה לך שהילדה הזאת תעזור ?!" לילי ומל שמסתבר שרצו אחריי עצרו אותי לפני שהתקרבתי אל הנערה.
" אין לנו ברירה." נעצתי בלילי מבט זועם והמשכתי ללכת במהירות .
הנערה הייתה בעלת שיער שטני, היא הייתה גבוהה ורק כשהתקרבתי אלייה שמתי לב שאוזניות היו על האוזניים שלה.
" את יכולה בבקשה לעזור לנו ?" שאלתי אותה כשהייתי כבר ממש ליידה
" סליחה. אמרת משהוא?" היא הורידה את האוזניות ואמרה בזלזול
" חברה טובה שלנו נפצעה קשות והיא מדממת. את יכול לקרוא בבקשה לרופא?" לילי נכנסה לשיחה כדי לזרז את העניינים
" כן. אבל אני לא אעשה את זה." אמרה הנערה, החזירה את האוזניות על האוזניים שלה והלכה לכיוון השירותים המכנים.
" למה לא ?!" לילי צעקה עלייה
" כי אני לא סתם למדתי שלוש שנים בבית ספר לרפואה. גאונים." הנערה צעקה בזמן שהלכה לכיוון המחבוא שלנו. כנראה בגלל שראתה שמל חזרה לשם לפני כמה שניות. אני ולילי רצנו אחריה וכשהגענו לשם הנערה כבר סתמה את הפצע של אמילי.
" יש לכם מזל גדול. עוד טיפה אחת של דם והיא הייתה בעולם הבא !" אמרה הנערה
" שוב." סיננתי בלחש כדי שאף אחד לא ישמע
" עכשיו אתם מוכנים להגיד לי איך זה קרה?" הנערה התיישבה ליד ואן שלא הוציאה דבר מהפה שלה כבר שעה שלמה.
ואז שמתי לב למשהוא משונה ביד של הנערה הזאת. חרוט על היד שלה מספר. 1186. מספר החלל שלנו.
" מה זה הקעקוע הזה?" נגעתי ביד שלה הנערה בחשדנות
" לא משהוא שאתה צריך להיות מעוניין בו." אמרה הנערה והורידה את ידי מהקעקוע שלה.
" הכל בסדר?" לפני שהלכה הנערה המסתורית שהצילה את החיים של אמילי היא עצרה ושאלה את ויולט שלא הפסיקה לבכות כבר לא מעט זמן. ואפילו לא הרימה את ראשה כבר שעה שלמה.
" קייט." קולה של ויולט רעד כשהיא קלטה מי עומד מולה
" אתם מכירים ?" תומר שאל את ויולט
" כן. אנחנו מכירים." ויולט קמה הסתכלה בעיניים של הנערה שמסתבר ששמה הוא קייט. וחיבקה אותה.


תגובות (14)

אני אסתום ~ אני מבואסת וחצי מתה אז אני לא אגיב ואקטול~
תמשיך, אוקיי? ההמשך לא צפוי ולדעתי טוב, הכתיבה מעורפלת, כמו תמיד. אבל השתפרת, כמו תמיד :)
<3
אלין

16/03/2014 19:06

המשך!

16/03/2014 19:08

    *תיקון לעצמי- לא ׳אני דיי בטוחה, אלא כמדומני.

    16/03/2014 19:29

אני דיי בטוחה שהתכוונת לכתוב שירותים כימיים ולא מכניים, כי אין דבר כזה.
אוף פרק מושלםם ❤️
אני יבין טוב יותר, מיכאלה {מייקאלה} נכנסה?
ונו כבר גאד תמשיך. עכשיו.

16/03/2014 19:11

    חכי בסבלנות ;)

    16/03/2014 19:23

תמשיך!!!
וואי, אני עייפה רצח…
אבל תמשיך!!!!!!!!

16/03/2014 19:23

מה אני כבר יכולה להגיד לך? אתה יודע כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך, אתה יודע כמה אני אוהבת את הסיפור הזה ואת כל הסיפורים שלך, אתה יודע שאתה אחד מהסופרים שנכנסו לי ללב…
מהבוקר אני ממש מדוכדכת ואני לא יודעת למה וממש שמחתי לראות את הסיפור הזה. הפרק היה מסתורי מאוד ויפה וממש אהבתי את הפרק, הכתיבה בהחלט משתפרת מפרק לפרק (מסכימה עם אלין, למרות שלדעתי היא הייתה מדהימה מההתחלה, אבל היא משתפרת כל פעם!) אני מאוד אוהבת את הסיפור הזה ותמשיך כמה שיותר מהר! (אני חושבת שחזר לי קצת מצב הרוח.. ועכשיו אני מרגישה מפונקת שאני מדברת על מצב רוח.. לא משנה!)
LOVE YOU ♥

16/03/2014 19:40

    שמח לשמוע שהסיפור עזר לך להרגיש טוב יותר :,)

    16/03/2014 20:09

המשךךךךך
ומתי הדמות שלי תכנס כבר?

16/03/2014 20:18

    בקרוב מאוד.

    17/03/2014 12:46

אני מכירה מישהי בשם קייטי…לא קייט ^^
טוב….הייתי אומרת ל משהו נחמד אבל המצב רוח שלי עמוק עמוק באדמה….
תמשיך!!!! לאביו!!!♥♡♥♡♥♡♥

16/03/2014 20:39

היום אתה ממשיך. עכשיו, מיד.

17/03/2014 11:33

תמשיך. עכשיו. מיד. נו. כבר. אני. יציף. בתגובות.

17/03/2014 12:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך