mikenk
אחרי 8 ימים שהייתי יבש לחלוטין. פרק 8 !! :P אני נורא מקווה שאני יעלה כבר מחר (!!) את פרק 9. כי אחרי זה אני יוצא לטיול שנתי, ואז אילת ואז סדר פסח.. אזז חופש ארוך הולך לעבור עליי XDD נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

העולם הבא- פרק 8( הסיפור שלכם)

mikenk 28/03/2014 716 צפיות 7 תגובות
אחרי 8 ימים שהייתי יבש לחלוטין. פרק 8 !! :P אני נורא מקווה שאני יעלה כבר מחר (!!) את פרק 9. כי אחרי זה אני יוצא לטיול שנתי, ואז אילת ואז סדר פסח.. אזז חופש ארוך הולך לעבור עליי XDD נ.ב- אם אתם רוצים לקרוא את ההקדמה ואת כל הפרקים תלחצו על התג " #העולםהבא" ששם הולכים להישמר כל הפרקים. תהנו :P

אני זוכר את הלילה ההוא, אמנם הוא קרה שהייתי אך ורק בן עשר, אבל אני זוכר אותו כאילו הוא היה אתמול. הלילה ההוא מרצד לי כל יום בראש, היום שגנבתי לראשונה. נכנסתי לבית מפואר, נטרלתי את ההזעקה ולקחתי כל דבר שראיתי בחמש דקות הראשונות. ואז יצאתי מהבית ללא להשאיר שום סימן. עבר מאז שנים ואף פעם לא תפסו אותי, כנראה שהייתי ממש טוב בזה.
ואז יום אחד המשפחה שגרה בבית הזה תפסו אותי על חם, המשפחה של ג'יין. התנצלתי והתחננתי אליהם. אמרתי להם כל מה שעברתי, שאני לגמרי לבד בעולם הזה. והם עשו את הדבר הכי לא יאמן בעולם. אימצו אותי למשפחתם. תחילה לא הסתדרתי אבל כאשר התחלתי לדבר עם ג'יין והפכנו להיות חברים כל כך טובים. כל החיים של הסתדרו, ואני הבטחתי לעצמי שאני בחיים לא יחזור לגנוב.
אבל עכשיו, אני חייב לחזור לאותו ההרגל הנוראי הזה.
לילה, לצידי קייט, לילי, אד, תומר, טריס, ואן ואנדו. שמונה אנשים.
" הוא יוצא. שקט." קייט מלמלה כשאיש בעל שיער אפור יצא מדלת הבית המפואר והמואר. וכך עשינו, ישבנו מאחורי הפחים שליד הבית המפואר של אותו האיש שעכשיו נעלם בתוך אחד מהבתים הקרובים אליו שפרחים בידו, כנראה דייט.
" מה עכשיו? איך נקח את המכונית?" שאלתי והצבעתי על המכונית השחורה והגדולה שנראתה ממש כמו מיניבוס.
" אני ומל היינו כאן בצהריים. יש לנו מפתחות." קייט דיברה במהירות ונפנפה במחזיק המפתחות שמצומדים עליו סמל של ' פיס' ומפתח של אוטו.
" רוצו אחרי. אד ברגע שאתה נכנס תתניע." לחשה קייט ממש רגע לפני שצלצול פתיחת האוטו התחיל.
רצתי לכיוון האוטו השחור והגדול, שאמור להספיק לכולנו. כמה שניות לאחר שהתיישבתי קייט הסתכלה אחורה, ראתה שכולם נמצאים ואד התניע במהירות, אד פנה ימינה לכיוון תחנת הדלק בה חיכו לנו ג'יין, ויולט, מל, אמילי ואליסה. הם נכנסו במהירות לתוך האוטו.
" לאיפה נוסעים?" שאלה אליסה שברוב השיחות שלנו ישנה ולכן כמעט ולא מעודכנת בכלום. למרות שאמרתי לג'יין לעדכן אותה.
" קליפורניה. אנחנו הולכים לפגוש את מי שהרג אותי." ג'יין אמרה בקול גבוה ומלא גאווה, אבל גם. מלא בפחד. שממלא גם אותי.


תגובות (7)

לא! ממש לא!
אל תמשיך מחר {!!!}, תמשיך עכשיו. מיד!

28/03/2014 12:45

יש לך טיול שנתי? כיף לך! לנו יש רק במאי (המעצבנים האלה שקוראים לעצמם בית ספר שלא נותנים לנו כמעט בכלל טיולים!)
אחרי שמונה ימים פרק שמונה… זה היה רק שמונה ימים? זה הרגיש לי כמו חודש… התמכרתי לסיפור הזה…
תמשיך!!! (ומהר!)

28/03/2014 12:48

תודה רבה לכם! ממש עכשיו אני כותב את הפרק הבא. הוא יעלה כנראה מחר באותה השעה :)

28/03/2014 12:49

אווף פרק קצר :(
חח תקשיב אתה חייב להפסיק לשלוח לך לי הודעות בשתיים עשרה בלילה
אני ישנה בשעות האלו! חוץ מזה שהטלפון שלי אצל ההורים משמונה בערב עד הבוקר…
אז אני גם ככה לא יראה כלום….
וגם אתה נוסע דרומה? אני נוסעת למדבר אבל בשבוע האחרון שלך פסח…
אוהבת אותך ♥

28/03/2014 12:58

ממש אהבתי את הפרק!! (ואני אחכה לו מחר..)
איזה כיף לך שיש לך טיול שנתי! תהנה P: (וגם באילת..)
נ.ב. העליתי אתמול את הפרק הבא של הקעקוע.. אני אשמח אם תקרא :)

28/03/2014 13:28

חתיכת מעצבן זה קצר -,-"
תמשיך אוקיי?
תהנה בטיול שנתי!!!! XD
(אני לא מ… נו… מסבירה לך מה לא אהבתי בפרק כי אני עיפפה. פעם ראשונ ואחרונה, תסכור)
אוקע?
<3
אלין

28/03/2014 13:51

המשךךך

28/03/2014 19:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך