הפצצה שנפלה עלי 2

21/11/2013 582 צפיות 3 תגובות

עצרנו בסוף הגיבעה כשדניאל מצא בור באדמה ,כמו מערה אבל קטן יותר וזרק אותנו אליה .
היו עדיים פיצוצים ,אבל יותר קטנים רק כמה דברים שנישארו ועדיין עולים באש תחנות דלק מכוניות והתחנה המרכזית .
כולנו היתנשפנו ואנה בכתה . הפעם אני לא כועסת עליה היא צודקת . כולם מתו אמא אבא גל ההורים של אנה ואחותה התינוקת החיילים במוצב שהיו אמורים לעזור לנו הכיתה שלנו החברות . כולם . הכל נימחק .
התחלתי להיתנשף יותר מהר ויותר מהר לא היה לי אוויר התחלתי לצפצף .
אנחנו לבד .
טום החזיק את הראש בין הידיים אבל הוא לא בכה , הוא ניראה המום .
דניאל שמע אותי והחזיק אותי חזק תפס אותי בכתפים ואמר " אלה תינשמי תיתאפסי על עצמך אנחנו מוגנים בסדר ? קחי נשימות עמוקות מהאף את שומעת ! את לא תיחנקי לי פה אחרת יהרגו אותי !"
הוא אמר את זה בצחוק כדי להוריד את הלחץ . הוא נתן לי לישתות מהמימיה שלו .
הצליח לו חזרתי לינשום והיתפקסתי .
" את בסדר ?"
" כן פשוט תן לי משהו לעשות "
" טום ניחתך ביד אין לך בעיה אם דם או משהו נכון ?"
" לא פשוט תם לי את התחבושות"הוא הגיש לה את התחבושת והלך להרגיע את אנה . הם היו ממש צוות לעיניין .
טום ניראה בהלם היה לו חתך אכזרי ביד והוא לא שם לב אליו הוא רק בהה קדימה לחצתי חדק על הפצא שלו ועברו כמה שניות עד שהוא צעק .
" אתה בסדר ? אני חושבת שהיית בהלם "
"כן אני בסדר אח למה היית חייבת להעיר אותי כל כך כואב "
דניאל עדיין הרגיע את אנה , לא בהצלחה רבה ,אבל בסוףפ היא נירדמה .
ישבתי בשקט וחשבתי על המשפחה שלי ודמעות עלו לי לעיינים עדיין, היו פיצוצים קטנים ,שנאתי ליבכות .
דניאל היתיישב לידי והיסתכל עלי ,הוא ניחם אותי באיזה שהיא צורה כשהו היה לידי ולא הייתי לבד, אבל לא רציתי שיגידו לי כלום.
כשנירגעתי קצת היסתכלתי עליו וחיכתי .
" מה את צוחקת?" הוא שאל .
" השם שלך זה ראש כחול ?"
"כן כל אחד בוחר את השם שלו בקשר אני בחרתי ראש כחול והמפקד שלי משה בחר את מפקד הגמדים ".
"אחלה שם " קרצתי אליו.
"אז מה עושים מחר ?"
"אין פה שום דבר חוץ מבסיסים צבאיים והיחיד שיש הוא בעוד 40 גדולים מכאן"
"40 גדולים?"שאלתי.
"קילומטרים"הוא ענה.
"אבל זה יקח 4 ימים בערך"
"אז ניצטרך לצאת מוקדם בבוקר יש לנו את כל הציוד פה אבל הוא יספיק לעוד יומיים אולי "
"סעמק " לא היה לי מצב רוח להליכה מוקדם בבוקר.
הוא צחק ." מה אתה צוחק ?"
"זה מה שמלמדים אותכם בבית ספר ?"
"לא את זה למדתי בעצמי " חייכתי אליו .
הפיצוצים הפסיקו בשלב כל שהוא.
טום ישן וגם אנה . " נישענתי על הקיר של הבור ובסוף נירדמתי כשדמעות על הלחיים שלי .


תגובות (3)

מה יהיה בין נהם סיפור אהבתי..?
חחח מאוד אהבתי, תמשיכי!

21/11/2013 07:12

תמשיכיי נישמע מעניין

21/11/2013 07:40

תמשיכי עכשיו!

21/11/2013 07:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך