הפצצה שנפלה עלי 3

21/11/2013 673 צפיות תגובה אחת

היתעוררתי והייתי בטוחה שכשאני יפתח את העיניים שלי אני יהיה בשק שינה שלי ויראה שהכל חלום ,זה הזוי כל כך מי נורא מספיק כדי לחלום חלום כזה ?
מיסתבר שאני כי זה מה שקרא.
טום העיר אותי בחוסר חשק קמתי ועזרתי לו להעיר את אנה ,וזאת משימה קשה כי אנה היא לא אדם של בוקר והיה עוד ממש מוקדם.
היסתכלתי על דניאל ,הוא ניראה עייף ולא היה שום זכר לחיוך הממזרי המעצבן שלו מאתמול . הוא כניראה לא נירדם אני יכולה להבין למה …
החלטנו לוותר על ארוחת בוקר כי לאף אחד לא היה חשק לאכול ולא היה לנו הרבה אוכל, אבל הבעיה היותר גדולה הייתה מים וביגלל זה היינו חייבים לחפש מים איפשהו ליפני שגם אנחנו נמות כמו כולם .
טום ודניאל עשו את התיכנון מסלול וחיפשו נחל, אני חיתתי להם ביינתים בתיקים ורציתי ליראות מה נימצא בכל מקום כדי שאני יוכל לימצא את זה כשניצטרך ומצאתי בתיק של דניאל תמונה קטנה שלו כשהו היה בערך בגילי אם המישפחה שלו בים ,עדייין היו לו אותם עיינים שניראות מצויירות ואותם ריסים ואותו חיוך ממזרי .
"מה את עושה ?" הוא ראה אותי . "כלום כלום עניתי בחיוך .
הוא היתקרב אלי ואמר לי "תחזירי את זה !" הוא צעק ." לעולם לא !" צעקתי בחזרה .
"אני יתן לך 5 שניות פור לרוץ ביגלל שאת קטינה "
"לרוץ?" שאלתי . ואז הוא התחיל לרוץ אחרי ,לא ידעתי מה יקרה כשהוא יתפוס אותי ולא היתכוונתי לגלות רצתי מהר ואז הוא קפץ עלי ודיגדג אותי כלכך עד שחשבתי שאני יקיא מצחוק . ואנה וטום עמדו בצד וצחקו . איזה נוטשים .
המשכנו ללכת ובערב הקמנו את האוהל ועשינו מדורה קטנה כדי להיתחמם ,אבל זה לא עזר היה ממש קר אז דניאל וטום לבשו את המעילים שלהם ונתנו לנו את החרמוניות . אכלנו לוף ושעועית משומרת ,לאף אחד לא היה אכפת מהטעם היינו כלכך רעבים לא אכלנו כלום חוץ מלחם בצהריים .
פתחנו את השקי שינה ואז שאלתי את דניאל בטון ציני ורציני"אז…. ראש לראש או תחת לתחת ?"
"תחת לתחת זאת האפשרות הכי טובה שיש לנו " ענה גם הוא בצניות וכובד ראש ,טום ואנה ישנו ביחד ונירדמנו.
היתעוררתי ,היסתכלתי על השק שינה של אנה והיא לא הייתה שם אבל ראיתי את הצללית שלה אם טום בחוץ ,היא כניראה בוכה . היה מאוחר ממש אבל לא ניראלי שהשמש תבוא בקרוב
ואז הבנתי למה התעוררתי ,היה לי קר ,ממש קר ,הייתה לי צמרמורת .
"מה קרה ?" דניאל היתעורר . "כלום פשוט קר לי תחזור לישון " . "אהה אני מבין אמר דניאל ,וגם בלילה כשיש בערך מעלה אחת הוא חייך את החיוך הממזרי שלו ואמר " אני יחמם אותך" . וככה ישנו ,מחובקים וחמימים עד הבוקר .


תגובות (1)

תמשיכייייייייייי
פליזזזזזזזז – בשבילי ?(פאפי פייס חמודי)

05/12/2013 04:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך