הססססססוווף
מקווה האהבתם !

הפצצה שנפלה עלי 7

10/12/2013 623 צפיות אין תגובות
הססססססוווף
מקווה האהבתם !

"דימה ! " היא צעקה ורצה עליו .
הם מילמלו כמה דברים ברוסית ואז אנה התחילה ליבכות ,"חבשנו שכולם מתו !" היא יבבה.
"מה אתה עושה פה ? " היא שאלה .
"אני במילואים ." הוא הסביר "כששמעתי ששתי בנות עשו את הדרך עד לכאן 4 ימים ביער אם שני חיילים חשבתי שאלו יכולות להיות רק אתם !" הוא אמר ,וניכר שהוא מנסה להפגין קשיחות ולא ליבכות ליד החיילים (לא ממש הלך לו ) .
ביינתים אני הסברתי לדני וטום שוולדימיר הוא הדוד של אנה מצד אמא שלה ושהוא כניראה איבד את כולם כמונו .
"אלה תודה שדאגת לה ושמרת עליה אני ,וגם לכם חיילים ,מה השמות שלכם ?"
טום ליבוביץ' " אמר טום . כן הוא חרא אבל הוא עזר לנו להגיע עד פה ומגיע לו כל הכבוד וחוץ מיזה ,אנה היא זאת שצריכה ליסלוח לו לא אני .
"ודני צ'ארם " אמר דני . צ'ארם (=קסם ) ברור . איך לא ניחשתי .
נאנחתי והוא חייך אלי ,הוא תמיד יודע מה אני חושבת .
תספרו לי ה-כ-ל . אני רוצה לדעת כל מה שקרה .
התחלתי לספר לו על הפצצה ועל הלילה הראשון ועל כמה שהיה קר (על החיבוק דילגתי . בכל זאת אולי לא נספר לו ה-כ-ל רק חלק ) דני השלים אותי בקטעים שנהיה לי קשה לדבר אבל בסוף סימנו את הסיפור .
וולדימיר היה הצופה המושלם ,הוא הבין היתרגש היתעצב ושמח בדיוק בקטעים הנכונים ,ובסוף החלטתי לספר לו שאני ודני "ניקשרו " מאוד .
"טוב דימה אנחנו כניראה הולכים להיפרד ,אין מה להכחיש ,אתה בטח תיקח את אנה איתך ,אני יילך חאיזו פנימייה ודני וטום יישארו פה ויסיימו צבא ,זה הכי הגיוני אבל עדיף להקדים את המאוחר ולהזיז תהליכים . מה הולך ליקרות מכאן ?" שאלתי .
וולדימיר שניראה קצת בהלם מהאדישות שלי ,היתאושש אחרי כמה שניות ואמר "טוב ביגלל שגם לי אין בית עכשיו אני חושב שאני אגור כאן ויש פה פנימייה צבאית מצויינת לילדים של חיילי קבע אם אתם מעוניינות ?" כימעט מחצתי לדני את היד מרוב היתרגשות . אבל זה לא ניגמר ,אני חייבת להישאר אם אנה ,היסתכלתי עליה וחייכתי מעודדת אותה ליבחור לעשות את מה שהיא רוצה .
"אני רוצה להישאר פה . יהיה נחמד להרגיש מקובעת סוף סוף ." היא חייכה אלי כניראה שלא שיקפתי את הרצונות שלי ממש טוב ,או יותר נכון החבאתי אותם .
נישקתי את דני כמו בסצנה רומנטית וצחקתי . הייתי מאושרת .
הלכנו לחדר אוכל צחקנו ודיברנו .
טוב יש עוד כמה דברים לעשות כמו לסדר את העיניין אם אנה וטום ,הוא חייב לבקש סליחה .
טוב לא נורא בקטנה אני ייסתדר.
אוי ויש גם את הקטע עם הבית ספר !
איזה פצצה נפלה עלי עכשיו !.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך