חלמתי את זה בלילה וחשבתי שהיה מגניב להמשיך את זה
תגידו לי מה דעתכם :-)

הפצצה שנפלה עלי

21/11/2013 595 צפיות 2 תגובות
חלמתי את זה בלילה וחשבתי שהיה מגניב להמשיך את זה
תגידו לי מה דעתכם :-)

"לילה עכשיו נו בואי לא ישימו לב !" אמרתי לה .
"אני לא יודעת …… ואם יחפשו אותנו ?"אנה שאלה .
"אז נגיד השלכנו לשירותים נוו זה רק טיול קטן בסביבה מה כבר יכול לקרות ?" אמרתי לה.
"אם תופסים אותנו אז את עשית עלי לחץ חברתי רק שתדעי ! זאת לא אשמתי אני רק ניגררתי "אנה אמרה ." חח טוב אבל זה לא אשמתיט שאת מושפעת " .
"תכלס זה סתם כאילו הבטיחו לנו טיול למיצטיינים וניגמרו להם הרעיונות אנחנו בערך שני קילומטרים מהעיר וזה סתם יער כאילו אין מה לעשות פה " היא אמרה .
" לא עכשיו כבר שלוש קילומטרים , וחוץ מזה אנחנו יכולות לעשות טיול לילי לא ?"
"זה רק אם אנחנו מושפעות " היא צחקה .
פיתאום שמענו קול בין השיחים כיביתי את הפנס ורצנו להיתחבא ,היה קול של מסוק עובר למעלה " זה ממש מוזר בדרך כלל אין פה מטוסים ביכלל אנחנו גרים בעיר נידחת שמוקפת ביער מה יש למטוס לעשות פה ?" חשבתי
פיתאום קול גברי צעק " זה החוצה ידיים למעלה ,אני לא צוחק תיזדהה" . כשגילינו שזה כניראה לא אחד המורים ושזה כניראה רציתי יצאנו מהשיחים .עמדו שם שני חיילים חמושים
"ילדות מה אתם עושות פה ?" אחר השני .
" דבר ראשון אנחנו לא ילדות חייל מפגר (הייתה לה נטייה לומר דברים חסרי טקט לאנשים שיכולים להרוג אותה ) אנחנו בנות 15 ודבר שני ….. " היא עצרה .
"יש לנו טיול שנתי אנחנו באזור קמפינג בצד הצפוני של היער " אמרתי דברים כאלה לא הפחידו אותי אני לא מפחדת מאנשים .
"ומה לעזאזל אתם עושות פה אם יש לכם טיול " בצד הצפוני של היער " " הוא חיכה אותי ודווקא די טוב אם יורשה לי לומר .
"עשינו טיול לילי " אמרתי . "ואין לכם מדריך או מישהו שיחזיר אותכם ?" אמר הראשון .
" לא אף אחד לא יודע שאנחנו פה " שיט זה לא טוב אחי יש לנו סריקה אנחנו לא יכולים לעשות ביביסיטר ואנחנו במילא מאחרים כולם כבר בעיר " " טוב אי אפשר להשאיר אותם פה ליד כשיש איום טילים נכון ?"
"איום טילים !" אנה צרחה והתחילה ליבכות וליבב כמו שאני שונאת שהיא עושה .
" מאיפה לעזאזל הפלצת את זה ?" אמרתי . " חמודה את לא שומעת את המטוסים כל היום ? מי ניראלך שזה ?"
אני מקווה שאתם " אמרתי מנסה לנחם את אנה .
" לצערי האויב והם רק מביאים עוד , אנחנו פה כדי לנטרל אותם "
"שיט זה לא טוב " אמרתי חושבת על אמא אבא וגל שנישארו בבית ויודעים שאני בטיול .
" טוב מה נעשה איתם ?" אמר השני .
" אנחנו חייבים קודם כל ללכת למקום שלא יראו אותם ואז נישאל בקשר" אמר הראשון .
התחלנו ללכת היה שקט . ממש שקט .שמעתי את האבנים מתחת לרגליים שלנו ואת היבבות השקטות של אנה ,ואז הראשון אמר " טוב מה אתם לא מדברות עכשיו ? עד עכשיו אחלתם את הראש אחושרמוטה פיתאום שצריך לדבר נהייתם יבשות ?" אמר וחייך היה לו חיוך ממזרי כזה ששמור למורות ולרגע שאתה קולט שעשית משהו שמעצבן.
" טוב רוצה דיבור נדבר , איך קוראים לכם ?"
"דניאל" אמר הנער אם החיוך הממזרי . "טום" אמר השני .
"טוב אני אלה וזאת אנה ואנחנו בנות 15 "
" ואנחנו בני 18 אמר טום .
" אני בן 18 אתה לא בוגר מספיק כדי להיחשב בן 18 " חייך את החיוך הממזרי שלו וצחק .
אנה הפסיקה ליבכות והתחילה לפטפט את הפיטפוטים המרגיעים שלה והמשכנו ללכץ באור הירח הכמעט מלא ראיתי את הצלליות שלהם הם היו מצחיקות אם מלא ציוד ונשק הם ניראו כמו " מיסטר פוטיטו " שאבא קנה לי פעם מח"ול.
הגענו לראש של גיבעה קטנה ואז דניאל עצר ולקח את המכשיר קשר ראש כחול למפקד הגמדים ראש כחול למפקד הגמדים עבור ".
מהצד השני אמר קול שלא מבינים כימעט ביכלל " מפקד הגמדים עבור מה אתה צריך? אני עסוק "
"יש לי פה שתי ילדות בנות ח-מ-ש ע-ש-ר-ה (הוא הדגיש לאנה בשפתיים ) שאמורות להיות בטיול שנתי ורחוקת ב 4 גדולים מהכיתה שלהם מה עושים איתם ?"
"פינינו את הכיתה למוצב בראש ההר הדרומי לעיר " הוא אמר "אנחנו בהר הצפוני המפקד אין זמן "
הוא אמר " לא מעניין אותי יש אצלכם אזרחים והם לא יפגעו רות עבור " הוא סיים. " רות עבור " דניאל סיים והכניס את המכשיר לתיק .
מההר שעמדנו בו היה ממש רחוק מהעיר אפילו יותר מהמוצב שהיה אפשר ליראות גם מכאן , הוא היה בגודל של נמלה והיה צריך עוד לילה ארוך כדי להגיע אליו ,היה אפשר גם ליראות את מטוסי האויב מפה בקטן 10 מטוסים לפחות עומדים בשמיים בלי לזוז .
" טוב אנה ואלה צריך להתחיל ללכן אם אתם לא רותות להגיע בבוקר "
"אוי שיט קלוט כמה מטוסים יש פה ! זה ממש רע לא ניראה לי שיש מספיק ציוד כדי לנטרל אותם " אמר טום . דניאל נשך את השפה שלו והיסתכל על המטוס האמצאי לפתע היה משהוא שחור וקטן בשמיים כולנו קלטנו מה זה אבל לא היה מספיק זמן אפילו להיתכופף.
הטיל נפל ועשה פיצוף בגודל אדיר שהוריד את העיר המוצב ואת רוב היער הדרומי .אנחנו עפנו אחורה והיתגלגלנו . צילצלו לי האוזניים . הרמתי את הראש האש היצאה מהעיר ניראתה כמו של פיצוץ גרעיני זה היה ענק יותר גדול ממה שכל טיל אמור להיות .
הפסקנו להיתגלגל וכולנו היסתכלנו .
" זה מחק את המוצק ! והעיר ! כולם מתים !" צעק טום.
התחילו להגיע עוד פיצוצים באותו גודל קמתי ומשכתי את אנה שצורחת על האדמה ,היסתכלתי וראיתי שגם דניאל עשה את זה אם טום הוא היסתכל עלי וסימן לי אם הראש שעשיתי טוב .
התחלנו לרוץ למטה . היה עוד פיצוץ .
רצנו הירידה של ההר כמו שלא רצנו בחיים .
היה עוד פיצוץ.
ועוד פיצוץ .
ועוד אחד .


תגובות (2)

חח ממש נחמד..!

21/11/2013 06:40

אממ רק לציין אני לא טובה בגיאוגרפיה אז בכללי זה אמור להיות בארץ אבל אין באמת מקום כזה

21/11/2013 07:04
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך