Who Is Mia Anyway
מקווה שתירשמו ♥

"הפרויקט" – הקדמה + הרשמה לסיפור חדש (:

Who Is Mia Anyway 20/04/2014 978 צפיות 15 תגובות
מקווה שתירשמו ♥

שוב הזכירון האפלולי חוזר אליי, מעורר בי תחושות מנער.
שוב התמונה צצה בראשי, אני, ילדה קטנה בת חמש העטופה בין זרועות אימה. בוכה בין כל הצעקות והצווחות של משפחתה.
מכות, יריות, ליטופים וצווחת.
הם לקחו אותי ממשפחתי, זה כל מה שזכור לי.
ניסיתי להיאחז בקרנות המזבח. אך ללא הצלחה, זה מה שנגזר עלי, אני צריכה להיות חלק מהפרויקט הסודי, טוב ככה הם אומרים.
היום אני בת 17, ואני יכולה להגיד שאין לי שום מושג, מה הוא הפרויקט הסודי, טוב כי הא עוד לא התחיל.
הפרויקט הסודי יתחיל רק ברגע שיאספו עוד כמה ילדים. בינתיים אנחנו רק שלושה כולנו עוברים אימונים קשים, מנותקים מהעולם, ולא מבינים למה בחרו אותנו מכולם.
____________________________________

אז ככה, זאת הייתה ההקדמה, אולי זה לא כל כך ברור אבל בהמשך הכל יהיה ברור.
עכשיו ההרשמה,
אני צריכה שתכתבו לי:
שם : שם מלא, ועדיף שמות אמריקאים
גיל: עדיף בסביבות 17-19
מראה: לפרט, לפרט, לפרט
אופי: לפרט, לפרט, לפרט
זוגיות: אז ככה, כאן תכתבו אם אתם רוצים שיהיה לדמות שלכם בן\בת זוג. אתם יכולים לבחור מהדמויות שיכתבו (בתנאי שזה מוסכם בינכם) . אם רשמתם דמות בן, ואתם רוצים שהוא יהיה החבר של הדמות הראשית תכתבו ואני אחשוב על זה (:
רקע: טוב, כאן אתם כותבים למה לקחו אותם לפרויקט (את זה לא צריך בפירוט), איך לקחו אותם ( חטפו, או שנתנו אותם, תתנו לדמיון שלכם להתפרע) , מתי לקחו אותם, מה היה המצב המשפחתי שלהם לפני זה ולמה בחרו דווקא אותם לפרויקט.

בסך הכל לסיפור אני צריכה,
שתי בנות ושתי בנים, אבל תמיד אפשר יותר(:


תגובות (15)

תשמרי לי מקום, אני רוצה לכתוב דמות טובה אבל אין לי זמן, אני אכתוב בן. עוד שעה שעתיים אני אעלה אותה.

20/04/2014 11:57

אני כבר כותבת לך, רק תדעי שכנראה שזה יקח קצת זמן כי אני נוהגת לכתוב דמוית מפורטות במידה מגוחכת.

20/04/2014 12:05

תשמרי לי דמות בבקשה אני כותבת

20/04/2014 12:15

תשמרי דמות, אני אשתדל לפרט הפעם.

20/04/2014 12:17

שם: אלין
גיל: לבחירתך :)
מראה: שיער שטני בהיר קצר וגלי, רזה מאוד, לא גבוהה אבל לא מאוד נמוכה, עיינים ירוקות בוהקות.
אופי: חכמה מאוד, גמישה , סגורה בתוך עצמה ולא מרבה לדבר, קשה לה מאוד להיפתח לאנשים חדשים ויש לה טראומה מאחיה שהתאבד והרביץ לה.. שנונה ביישנית וקרת רוח
זוגיות: היה לה חבר לפני הפרויקט ואז הוא בגד בה והיא לא ראתה אותו יותר. היא מעדיפה להתרחק מבנים.
רקע: לקחו אותה לפרויקט בגלל שהיא מאוד מאוד חכמה ויש לה זיכרון צילומי. היא נמסרה בתמורת סכום כסף גדול מאוד לאנשי הפרויקט בגיל 4 . אבא שלה היה במאפייה והם היו עשירים מאוד שהיא הייתה קטנה אך משום מה הוא הפסיד הכול ימים ספורים לפני שנחטפה.
ואפשר להיות החברה הכי טובה של הדמות הראשית? עם כן אני אשמח ומקווה שרשמתי טוב

20/04/2014 12:27

שם: אפריל אריקסון
גיל: באלי 17, כדי שתהיה בגיל של הדמות הראשית.
מראה: לפרט? טוב. אני אפרט לך ואביא גם תמונה כדי שיהיה לך קל להבין למה אני מתכוונת:
שיער בלונדיני, ארוך ודי חלק, עם אפרורי קצת, עיניים חומות, אוזניים שדוניות, רזה ודי גבוהה.
ואי אפשר להעתיק לפה את התמונה… אז תקשיבי, אני אשלח אותך לאתר של התמונה: http://www.tipo.co.il/apps/forum/forum_posts.asp?TID=920713&PN=1
תרדי עד שכתוב: שם: ליאן כינוי: אל מתוך מכונה
אל תתייחסי למה שמתחת לצוואר שלה, אין לה מתכות בכל מיני מקומות משונים בגוף.
אופי: היא שקטה ומתבודדת, משקיעה את כל כולה באימונים ולא בשום דבר אחר, רצינית, קשה עם עצמה, אם היא קבעה לעצמה מטרה היא תגיע אליה ולא תוותר לעולם, לעולם לא מערבבת אהבה ועבודה ביחד, למרות שהיא נחשקת מעולם לא היה לה חבר כי היא פשוט לא מאמינה באהבה, ברגשות וכאלו דברים, היא חושבת שזה גורם לאדם להיות חלש יותר, והיא לא אוהבת להיות חלשה, היא רוצה תמיד להיות המנהיגה והכי טובה ופרפקציוניסטית מאוד, חכמה ואפילו גאונה ומאוד בעד נשים, שוביניסט לא יצא בחיים משיחה איתה.
היא גם מאוד קיצונית, אין אצלה אפור, רק שחור ולבן, נכון וטעות, אין בערך.
זוגיות: אני אכתוב על זה אחר כך.
עבר: אביה היה מדען, הוא היה מצליח מאוד, הוא השקיע את כל כולו בעבודה שלו והכל הלך לו, כסף לא היה חסר להם, הכל היה טוב עד שאמא שלה נפטרה.
כשהיא מתה אפריל הייתה בת שלוש בסך הכל, אבא שלה השתגע.
הוא החל לבצע על אפריל ניסויים, כתוצאה מכך האוזניים שלה ועור החלק שלה, הוא עשה לה קעקועים ובכללי התעלל בה.
היא הייתה יכולה לסבול את זה, הכאב לא הפריע לה, אבל אז הכסף נגמר.
אפריל הייתה בת שבע, האב נאלץ, בלי נקיפות מצפון בכלל, למכור אותה לפרויקט, היא נמכרה והגיע לשם.

20/04/2014 12:41

שם: ג׳ון ( קיצור של ג׳ונתן אבל בחירתך אם זה קיצור או לא)
גיל : 17.5
מראה: בלונדיני קצר עם שורשים חומים מעט , רזה, בכושר טוב , עניים בצבעי טורקיז כחלח , מעט שזוף .
אופי: חכם , אוהב אתגרים , עקשן ולא יוותר אלה אם כן זאת סכנה ממשית לחבריו , לא מוכן שיתערבו לו בחיים . אוהב לקחת אחריות , עקשן , אבל בכללי הוא דיי נחמד
זוג : כמובן לבחירתך האישית אני מעדיף שיהיו לו ואם אפשר מועמד להיות של הדמות הראשית , אם את מסרבת , תיבחרי לו מישהיא אחרת כי אז הוא יהיה סתם אחד מהחבר׳ה , ואגב אין לו מישפחה אז הוא באמת צריך מישהיא .
רקע: לקחו אותו לפרויקט ביגלל שאחיו הגדול היה אמור להיות חלק ממנו אבל לבסוף התאבד לכן בגיל קטן כבר, ההורים שלו יעדו אותו לפרויקט הזה , הם רשמו אותו לכל מני מחנאות ׳קיץ׳ , המישפחה שלו עשתה את זה בישביל שלא ירצחו אותם , אין לו אף אחד אף על פי שהוא סוג של רכוש הפרויקט , הוא לא באמת ידע שהוא חלק מפרויקט מסוכן , ורק כאשר צותת לחלק מאנשי הצוות של הפרויקט הוא הבין למה הוא חלק ממנו . לא נותר לו אף קרוב מישפחה , כולם נירצחו או התאבדו כשהיה תינוק והיה לו פנית איל לפרויקט , הוא תמיד ניסה לצאת מהפרויקט לחבל בו , ועם כל הנסיונות הוא למד ליפרוץ דלתות ומקומות אחרים ואף כספות , אבל מעולם לא הצליח לחלץ מן הפרויקט שהוא סוג של רכוש הפרויקט .

מקווה שתוסיפי!

20/04/2014 12:44

שם: פִין (fin) מֵק'אוׂרָאר
גיל: 17
מראה: שערו אדמוני בוער, ועיניו ירוקות בוהקות. הוא בגובה ממוצא ושרירי למדי, יש על כתפו קעקוע של תלתן בעל ארבעה עלים שמסביבו כתובות בכתב מהודר שלושת המילים: ádh mór, Misneach, Dóchas. שהם באירית מזל, אומץ, ותקווה.
אופי: סרקסטי, קשוח, ותמיד מנסה להתחזק. כיאה לאירי פין שותה כל טיפת אלכוהול שהוא מצליח להניח עליה את ידו. יש בו נאמנות אדירה לעקרונות שלו, והוא לעולם לא יחרוג מהם. מה שלא מסתדר טוב במיוחד עם המזג החם שלו, בלשון המעטה. הוא נאמן מאוד, גם אם לאנשים וגם אם לעקרונות. אין דבר שהוא יותר שונא משצוחקים על צבע שערו הבוהק, ולזה הוא בדרך כלל עונה -במבטא אירי כבד- "יש לי אש על הראש כמו שיש לי אש בלב. ואם לא תשתוק לך יהיה אש בפרצוף." הדיבור שלו מעט עילג, וכשהוא ממש כועס הוא שוכח לדבר באנגלית ומתחיל לקלל ולצרוח באירית.
המבטא הכבד, השיער הכתום, התלתן בפה, כל אלא לא משאירים מקום לטעיות: פין מק'אוראר הוא אירי אמיתי.
זוגיות: מה שבא'לך
רקע: כמו שניתן להבין, הוא נולד באירלנד. עד גיל עשר הוא לא עשה כלום חוץ מלהתרוצץ בגבעות הירקות ולעבוד בחווה של המשפחה, ובערב ללכת לישון במיטה רכה בבית אבן ועץ, עייף אבל מרוצה.
בגיל עשר התחילו לחפש אותו, ההורים שלו לא אמרו לו מי או למה, רק שמחפשים אותו. וכדי שהם יהיו בטוחים: חייבים לעבור, לא מספיק לעבור עיר או מחוז, הם צריכים לעבור יבשת.
וככה פין מצא את עצמו כאירי באמריקה, בלי גבעות ירוקות, בלי חווה, בלי תלתנים.
הזמן עבר ופין לא הסתגל לאמריקה אפילו במעט, שני אחיו הגדולים כבר דיברו אנגלית שוטפת בלי מבטא והסתובבו עם הראשים הבלונדיניים שלהם כאילו כאן הם נולדו. ופין המשיך לדבר רק אירית בבית ואנגלית עילגת בחוץ, כל בוקר הוא היה הולך לבית הספר ברגל, ובדרך שר את ההמנון של אירלנד וקוטף שלושה תלתנים, אחד הוא שם בפה, את השני בכיס של החולצה כדי שכולם יראו שהוא אצלו. ואת השלישי הוא היה שומר ביד עד שהוא הגיע לבית-ספר, ואז הוא נתן אותו לילדה שהוא אהב.
הציקו לו הרבה בבית הספר, במיוחד הילדים היותר פטריוטים.
אבל זה הגיע לשיא ביום העצמאות- ברביעי ביולי.
בסוף בית הספר, במקום הצלצול כל הילדים בכיתה שרו את ההמנון, אבל פין שתק. הוא היה בן שתים-עשרה בזמנו.
בדרך חזרה מבית הספר עצרו אותו שלושה ילדים. האבות של שלושתם שירתו בצבא.
הם שאלו למה הוא לא שר את ההמנון, הם שאלו אם הוא לא מכבד בכלל את אמריקה ומה שהיא עשתה בשבילו?
הוא ענה שארצות הברית יכולה ללכת לעזאזל.
זה השלב שהם התחילו להיות ממש עצבניים. הם אמרו שבלי הפטריוטים שנלחמים באויבים הוא בכלל היה מת עכשיו.
הוא אמר שאם החיילים של אמריקה הם הסיבה שהוא חי, הם מוזמנים להרוג אותו. רק שיקברו אותו באירלנד היפה.
זה השלב בו הם התחילו להרביץ לו, קראו לו בוגד מסריח ואירי שיכור.
בתגובה פין התחיל לשיר את ההמנון של אירלנד.
כשהם עזבו אותו לבסוף הוא היה פגוע מכל כיוון אפשרי, אבל בעיקר נפגעה הגאווה שלו.
בוא ברח משם במעשה שממש לא התאים לו, אבל לא היה לו אכפת. הוא שכח את כל האזהרות, לא ללכת למקומות שהוא לא מכיר, לא לדבר עם זרים, הוא ברח לאיזה סמטה נטושה ופשוט התכדרר לכדור ושר בשקט את ההמנון של אירלנד תוך כדי בכי, הוא לא שם לב כשהחשיך. והוא לא שם לב גם כשני גברים נכנסו לסמטה. אחד מהם קרא בשמו והוא הסתובב, רק שאז מטלית שהדיפה ריח חריף של כימיקלים הוצמדה לאפו ופיו, ועיניו נעצמו מעצמן.

20/04/2014 13:01

    אם קשה לך עם שם המשפחה ההזוי והארוך שלו את יכולה לשנות לו את השם לפין מקארת'ור. פשוט חשוב שזה יהיה שם נורא אירי.

    20/04/2014 13:10

לא נשאר לי מקום אבל בכל זאת אני אכתוב:
שם: נייתן מקלוגר
גיל: 19
מראה: גבוה וחסון, שיער חום קצוץ ועיניים כמעט שחורות, עור כהה. תווי פנים חדים. אף ישר והבעה רצינית
אופי: בניגוד למראה הקשוח, נייתן הוא הומוריסט מושבע, יש לו חוש הומור אדיר ומצחיק והוא עושה מכל דבר בדיחה. הוא אוהב לרוץ ולהתעמל, מוזיקאי מוכשר. יש לו לב טוב אבל הוא לא נוהג להראות את זה, הוא עושה הכל בצניעות ובשקט, לא לוקח קרדיט. מתנזר משתייה ועישון, מאמין שלמשפחה יש ערך עליון, דבר די מוזר בהתחשב בעובדה שהוא יתום משני הוריו ואת אחיו הצעיר לא פגש מאז שנלקח מבית היתומים שבו גר מגיל שלוש. הוא לא אנין טעם במיוחד, אוכל כל ובעיקר בשר, שורד מצויין, אוהב ללמוד דברים שיעזרו לו להתקדם. תמיד עם חיוך על השפתיים.
זוגיות: בעיקרון, לא אכפת לי, אני מעדיפה שבהתחלה לא תהיה לו בת זוג.
רקע: פין יתום משני הורי, הם מתו בתאונת דרכים, הוא ואחיו שהיה אז בן שנה נשלחו לבית יתומים. בבית היתומים רצו לשלוח את האחים לאימוץ, קל לאמץ שני אחים קטנים, אבל ההורים המאמצים רצו רק תינוק צעיר אז הם לקחו את אחיו. נייתן היה ילד קטן ושבור אז הנהלת בית היתומים רצו להוציא אותו משם, הם פרסמו שיש ילד בן ארבע שאין לו שום קרוב והוא שבור לגמרי, מחפשים לו מסגרת טובה. אנשי הפרוייקט לקחו אותו כי ילד ללא קרובים יכול להיות מושלם בשבילם. נייתן התבגר בין אנשי הפרוייקט והוא בקושי זוכר את בית היתומים או את אחיו הצעיר.

20/04/2014 14:38

תשמרי לי דמות!!

20/04/2014 14:46

מתי את ממשיכה?

21/04/2014 13:09

אוף, תמשיכי…

05/05/2014 13:38

מתי את ממשיכה?!

05/05/2014 13:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך