אורפז עזר
פרק 13 בסיפור הפתעה, אני חייבת לציין כי זאת הפעם הראשונה שאני לא כותבת קודם כל על המחברת במהלך הסיפור הזה ולכן יש מצב לטעויות ושאורך הפרק יהיה במעט שונה מהאורך של שאר הפרקים. כמו שאתם מבינים העניינים הולכים ומסתבכים ואם לומר את האמת אין לי מושג איך זה יסתיים אם בכלל. אני מקווה שאתם נהנים מהקריאה ושתגיבו לי כי התגובות מאוד מאוד חשובות לי ומה שעוד יותר חשוב זה שתמשיכו לעקוב אחריו. בנוסף לקוראים: האם לדעתכם כדאי לי לקחת את הסיפור הזה ולהפוך אותו לספר ממש או סדרה או סרט או שלושתם? אשמח אם תענו על השאלה הזאת ותודה רבה לכם על שקראתם "רציתי להוסיף" ארוך יותר מהפרק חחח.

הפתעה – פרק 13

אורפז עזר 17/05/2015 696 צפיות 2 תגובות
פרק 13 בסיפור הפתעה, אני חייבת לציין כי זאת הפעם הראשונה שאני לא כותבת קודם כל על המחברת במהלך הסיפור הזה ולכן יש מצב לטעויות ושאורך הפרק יהיה במעט שונה מהאורך של שאר הפרקים. כמו שאתם מבינים העניינים הולכים ומסתבכים ואם לומר את האמת אין לי מושג איך זה יסתיים אם בכלל. אני מקווה שאתם נהנים מהקריאה ושתגיבו לי כי התגובות מאוד מאוד חשובות לי ומה שעוד יותר חשוב זה שתמשיכו לעקוב אחריו. בנוסף לקוראים: האם לדעתכם כדאי לי לקחת את הסיפור הזה ולהפוך אותו לספר ממש או סדרה או סרט או שלושתם? אשמח אם תענו על השאלה הזאת ותודה רבה לכם על שקראתם "רציתי להוסיף" ארוך יותר מהפרק חחח.

בפרק הקודם:

הייתי חייבת לחשוב על פתרון, מישהו חייב לעזור להן לפני שזה יהיה מאוחר מדיי, מישהו חייב להכניס את אבא שלה לכלא.
הבנתי שריק אולי יכול לעזור ושכנראה הפרידה תצטרך לחכות.

הפרק:

לאחר כמה דקות נכנס בעלה של שובל הביתה. אני בדיוק יצאתי והייתי בדרכי לריק.
נכנסתי לדירה אותה הראה לי ריק והוא עדיין היה שם.
"שרה אנ.." הוא אמר ועצרתי אותו.
"עזוב, אל תגיד כלום יש משהו יותר חשוב שצריך לטפל בו" אמרתי.
"מה קרה?" הוא שאל המום.
"אני חייבת שהמידע הזה יישאר בינינו לא משנה מה, אם מישהו נוסף ידע מכך הכל ייהרס והכי חשוב, אסור שאף שוטר נוסף ידע" אמרתי.
"אממ.. אוקיי, מה זה?" הוא שאל.
"אני צריכה שתחפש מידע על משפחת כהן" אמרתי.
"את יודעת שזה שם משפחה מאוד נפוץ נכון? אני צריך מידע נוסף" הוא אמר.
"עופר כהן, תחפש מידע עליו" אמרתי ישירה למדי.
"עופר כהן? אחד השוטרים? למה את צריכה מידע עליו?" הוא שאל מופתע.
"זה לא משנה עכשיו, אני חייבת שתביא לי את התיק האישי שלו, אני יודעת שאסור לך לעשות את זה אבל אתה חייב לסמוך עליי. זה עניין של חיים או מוות.." אמרתי.
"זה עלול להיות מסוכן, עופר הוא אחד השוטרים הכי מסוכנים אין אחד שלא מכיר אותו, הזהירו אותנו ממנו אמרו שהוא מסוגל להרוג כל אחד שיעמוד בדרכו ושפעם אחת הוא כמעט חיסל את המפקד שלו…" אמר לי השוטר.
"מה?!"
"לפני שאני מסכן את עצמי, אני חייב שתגידי לי מדוע את צריכה את התיק שלו ומה הקשר שלך אליו?" הוא אמר לי.
"טוב.. עופר כהן זה אבא של שובל. הוא פוגע בה ובאמה ופוצע אותן. אמא שלה נכה בבית וחולת סרטן ואם היא לא תגיע לבית החולים בקרוב היא תמות. העניין הוא שהיא לא יכולה להגיע לבית החולים או לעזוב אותו כי הוא איים שירצח את שובל".
"אז למה את צריכה את התיק שלו?" שאל ריק.
"יכול להיות שבתיק האישי שלו יש עליו מידע בעזרתו נוכל להכניס אותו לכלא לא חושב?" אמרתי.
"יכול להיות, אבל שוב אני אומר לך הבן אדם הזה מאוד מסוכן ומתוחכם הסיכוי שבאמת יהיה כתוב בתיק האישי שלו משהו עליו הוא לא גבוה בכלל, השאלה היא אם שווה לקחת את הסיכון הזה" הוא אמר ואני שתקתי לרגע, לא ידעתי מה לעשות. לסכן את חייו של ריק בשביל להציל את חייהן של שובל ואמה או לרדת מהעניין ולא להתערב. לא היה לי מושג כלל מה עדיף לי והבנתי כי המצב הוא הרבה יותר מורכב משחשבתי ושאני חייבת למצוא פתרון כלשהו כדי לעזור לשובל מבלי לסכן אחרים, הבנתי כי הדרך עליי לעשות עוד ארוכה.


תגובות (2)

תמשיכי. וואי איזה בחירה קשה יש לשרה מעניין מה היא תבחר?
מסכנה שובל.
את חייבת להמשיך
מדרגת לחמש
יצא לך פרק מושלם

24/05/2015 09:05

    חחח אני אמשיך בקרוב(:
    תודה רבה לך♥
    אוהבתתת♥♥

    24/05/2015 09:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך