אורפז עזר
פרק 14, אין לי מושג איך הגעתי לזה ואין לי מושג איך זה עומד להמשיך אז תאלצו להישאר במתח. מקווה שנהניתם ואשמח לתגובות(:

הפתעה – פרק 14

אורפז עזר 06/06/2015 1179 צפיות 4 תגובות
פרק 14, אין לי מושג איך הגעתי לזה ואין לי מושג איך זה עומד להמשיך אז תאלצו להישאר במתח. מקווה שנהניתם ואשמח לתגובות(:

בפרק הקודם:

לא ידעתי מה לעשות, לסכן את חייו של ריק בשביל להציל את חייהן של שובל ואמה או לרדת מהעניין ולא להתערב. לא היה לי מושג כלל מה עדיף לי והבנתי כי המצב הוא הרבה יותר מורכב משחשבתי ושאני חייבת למצוא פתרון כלשהו כדי לעזור לשובל מבלי לסכן אחרים, הבנתי כי הדרך עליי לעשות עוד ארוכה.

הפרק:

"אנחנו חייבים למצוא פתרון" אמרתי.
"אני מסכים אתך, אבל מה אנחנו יכולים לעשות?" שאל ריק.
"אני אומרת שנעשה דבר כזה: ניקח את אמא של שובל לבית החולים בכל זאת" אמרתי.
"ומה עם שובל? המטורף הזה יהרוג אותה!" אמר ריק.
"הוא לא, כי אנחנו נדאג לה. ניקח אותה לדירה הזאת עם שוטרים צמודים שישמרו עליה, אנחנו חייבים לדאוג לאמא שלה לפני שיהיה מאוחר מדיי" אמרתי.
"אני מסכים אתך, אבל קודם חייבים לדבר עם שובל, היא חייבת לדעת מכל זה" הוא אמר.
"אני אדבר אתה" אמרתי ויצאתי מפתח הדלת.

כעבור כמה דקות הגעתי לביתה של שובל אך בעלה עוד היה שם.
"שרה, מה את עושה פה?" שאלה שובל.
"אני חייבת לדבר אתך, זה ממש דחוף את יכולה לצאת לכמה דקות?" שאלתי.
"אנחנו דיי באמצע ארוחת צהריים" אמר בעלה.
"אני ממש מתנצלת אבל אני חייבת לדבר עם שובל עכשיו, שובל בואי" לא חיכיתי לתגובה של שובל בעניין ופשוט משכתי אותה החוצה.
"שובל, זה בנוגע לסיפור שסיפרת לי על אבא שלך" אמרתי.
"אני לא ביקשתי שתתערבי, שיתפתי אותך כי את חברה שלי זה הכל" אמרה שובל מעט עצבנית.
"אני יודעת, אבל לא יכולתי שלא לעשות משהו אנחנו חייבים לעזור לאמא שלך להגיע לבית החולים ויש לי תכנית" אמרתי.
"מה התכנית?" שאלה שובל.
"אנחנו בכל זאת ניקח את אמא שלך לבית החולים ואותך אנחנו נשים בדירה עם שוטרים" אמרתי.
"השתגעת?? לא מספיק יש לי שוטר אחד בחיים שלי את רוצה שאני גם אעבור לדירה שמלאה בהם?! אין מצב" היא אמרה כועסת.
"שובל זה הפתרון היחיד כרגע, סמכי עליי שהשוטרים לא יעשו לך כלום אני אהיה אתך שם בעצמי" אמרתי.
"ומה עם בעלי? אה? מה הוא יעשה בינתיים??" היא שאלה.
"לצערי בעלך לא יוכל להצטרף אלינו, הוא חייב להישאר בדירה הרגילה, ריק ידאג לו. בבקשה תסמכי עליי" אמרתי.
"בסדר" היא אמרה חוששת.

בערב לקחנו את אמא של שובל לבית החולים, הרופאים אמרו שהסרטן כבר התפשט ושהסיכויים שלה לשרוד מועטים אבל לא איבדנו עדיין תקווה נשארנו לצידה.

"ריק, בוא הנה בבקשה" אמר המפקד של ריק ביום למחרת.
"כן המפקד?" שאל ריק.
"שמעתי שארגנת שמירה על איזו דירה עם כמה שוטרים, מה הסיבה לכך?" שאל המפקד.
"אממ אנחנו שומרים על מישהי שבסכנת חיים" אמר ריק.
"קוראים לה במקרה שובל כהן?" שאל המפקד.
"איך ידעת?" הופתע ריק.
"בדקות אלו היא נכנסה למאסר עולם".


תגובות (4)

זה ממש מפתיע.
כאילו, ממש.
תמשיכי☺

06/06/2015 13:40

תמשיכי.
ולמה שובל נכנסת למאסר עולם?
בבקשה תמשיכי. וואו איזה לא צפוי. ואמא שלה תיהיה בסדר?
תמשיכי עכשיו בבקשה, אל תתני לי לחכות הרבה. בבקשה
+5
יצא לך מושלם ולא צפוי, ומותח מאוד.
אבל למה היא נכנסת למאסר עולם?
את חייבת להמשיך עכשיו, זה לא מוסרי למתוח אותי ככה.חחחח…….

06/06/2015 21:42

    אני אמשיך עכשיו.
    תודה רבה לך♥♥

    07/06/2015 13:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך