אורפז עזר
פרק 15 בסיפור "הפתעה" אז מה אתכם עד כה אתם מופתעים??(: אשמח לשמוע חוות דעת על הסיפור כאן או במייל: [email protected] מקווה שאתם נהנים ומקווה שאצלכם ההפתעות בחיים יהיו טובות הרבה יותר מההפתעות בסיפור הזה(:

הפתעה – פרק 15

אורפז עזר 07/06/2015 1220 צפיות 2 תגובות
פרק 15 בסיפור "הפתעה" אז מה אתכם עד כה אתם מופתעים??(: אשמח לשמוע חוות דעת על הסיפור כאן או במייל: [email protected] מקווה שאתם נהנים ומקווה שאצלכם ההפתעות בחיים יהיו טובות הרבה יותר מההפתעות בסיפור הזה(:

בפרק הקודם:

"ריק, בוא הנה בבקשה" אמר המפקד של ריק ביום למחרת.
"כן המפקד?" שאל ריק.
"שמעתי שארגנת שמירה על איזו דירה עם כמה שוטרים, מה הסיבה לכך?" שאל המפקד.
"אממ אנחנו שומרים על מישהי שבסכנת חיים" אמר ריק.
"קוראים לה במקרה שובל כהן?" שאל המפקד.
"איך ידעת?" הופתע ריק.
"בדקות אלו היא נכנסה למאסר עולם".

הפרק:

"מה?!" למה אתה מתכוון במאסר עולם?? אתה בטוח מדבר על שובל כהן??" אמר ריק מופתע למדיי.
"מה אתה כל כך מופתע? היא הייתה אמורה להיכנס לכלא כבר לפני כמה שנים, איך יכול להיות שלא תפסנו אותה עד עכשיו?" אמר המפקד עצבני.
"מה היא כבר עשתה?" שאל ריק מתנשף מרוב לחץ.
"האישה הזאת כמעט רצחה את אמא שלה, היא מסוכנת, היא התעללה באמה ולא אפשרה לה להגיע לבית החולים, עכשיו האמא על סף מוות. אתה רוצה להגיד לי שלא ידעת על זה ריק?" אמר המפקד.
"ידעתי על זה?? זה בכלל לא נכון!" הרים ריק את קולו.
"אתה רוצה להגיד לי שהאמא משקרת? היא אמרה זאת בעצמה אתמול בבית החולים"
"אמרה זאת בעצמה? למי בדיוק??" שאל ריק.
"לבעלה, שבמקרה הוא גם אחד השוטרים הבכירים שלנו כאן. עופר כהן, שמעת עליו?" אמר המפקד עצבני לגמרי.
"מה??? יש לכם טעות, שובל לא אשמה בכל זה אלא עופר בעצמו!" אמר ריק.
"טוב, ממש אין לי כוח לשטויות האלו ריק, רוצה להמשיך להגן על הפושעת הזאת בבקשה אתה מוזמן להיכנס אתה לתא אבל מכיוון שאני מאמין שאתה מעדיף להישאר חופשי אני מציע לך להסתלק לי מהעיניים" אמר המפקד.
"אתם עושים טעות!!" אמר ריק עצבני וטרק את הדלת.

בינתיים בתא מספר 22 בכלא:
"שלום לך שובל" אמר עופר אביה.
"מה אתה רוצה ממני? תראה לאן הגעת אתה מפליל את הבת שלך על מעשים שאתה עושה!" אמרה שובל עצבנית.
"חתיכת כפוית טובה שכמוך, אני בסך הכל מגן עלייך ותראי איך את מחזירה לי" אמר אביה.
"מגן עליי?? אתה מגן עליי?? מאז שאני ילדה קטנה אתה מצליף בי בשוט, אתה פוצע אותי ומכאיב לי ואפילו לאמא אתה לא דואג, היא כמעט מתה בבית!!"
"הצלפתי בך בשוט כדי לחנך אותך, כדי שתצאי ילדה ממושמעת ילדים מבינים רק אלימות" אמר.
"ילדים מבינים רק אלימות?? מוזר כי ההורים של שרה לא מצליפים בה ובכל זאת היא גדלה למופת. אבל עזוב את זה מה התירוץ שלך כלפי אמא? היא גם מבינה רק אלימות??" אמרה שובל כמעט שוברת את הסורגים מרוב זעם.
"אמא שלך תשלם על מה שהיא עשתה לי כשהיינו צעירים.." אמר עופר.
"מה היא כבר עשתה? אה?" שאלה שובל.
"היא בגדה בי! היא יצאה עם גבר אחר בזמן שהיא אתי. כשהיית בת שנתיים היא בגדה בי בלי בושה עד שגיליתי שהיא בוגדת בי והבטחתי שהיא תשלם על זה".
"אני לא מבינה, למה שהיא תבגוד בך?" שאלה שובל.
"כי היא החליטה שנמאס לה להיות רק עם גבר אחד" אמר עופר.
"זה לא נשמע כמו אמא, אני מצטערת"
"כן ברור שלא תאמיני לי, אבל אל תדאגי עכשיו אני שומר עלייך ממש מקרוב את לא תוכלי לבגוד בבעלך"
"חתיכת מטורף אחד עוד יעלו עליך ואתה תשלם על זה אני מבטיחה לך א – ב – א" אמרה שובל עצבנית.
עופר לא ענה לה, הוא גיחך ועזב את המקום.
"אתה עוד תשלם" אמרה שובל כשהוא יצא והתחילה לבכות.


תגובות (2)

איזה רע הוא עופר. מסכנה שובל.
תמשיכיייייייי
ותודה שהמשכת

07/06/2015 19:24
סיפורים נוספים שיעניינו אותך