קצת משוגעת
סליחה שלא העלתי הרבה זמן פרק הבא הוא פרק אחרון מקווה שתהנו

הצד השני פרק 14

קצת משוגעת 03/10/2015 624 צפיות תגובה אחת
סליחה שלא העלתי הרבה זמן פרק הבא הוא פרק אחרון מקווה שתהנו

פרק 14
נ.מ ליאור
הוא התחיל להפשיט אותי אני לא מאמינה שהיא ככה מנצל אותי מה אני אמורה לעשות אני לא יכולה שהכלי הרס אבל אני לא יכולה לא אני חייבת זה יהיה שווה את זה אני מקווה לפחות זרמתי איתו ואז שמעתי צליל של הודעה מזל יש הלכתי לטלפון ודן כל הזמן ניסה לעצור בעדי משהו כאן מסריח חשבתי העפתי את דן ולקחתי את הטלפון שש שיחות שלא נענו משני ו24 הודעות ניכנסתי להודעות אני לא מאמינה שיט שיט הסתכלתי על דן פחדתי נורא היינו רק שנינו בכל הבית התקשרתי לאביאל הכי מהר שיכולת לפני שיקלוט שהבנתי דן תפס אותי ולקח לי את היד התחלתי לצעוק בתקווה שאולי אביאל ענה לא הצלחתי לראות, למה למה את עושה את זה!?!? דן צעק מה זה עושה לך טוב להפריד בינינו רק בגלל גחמה טיפשית ילדה מפונקת הוא התקרב אליי לפנים שלי ראית לו בעיניים הוא ישתגע התחלתי לבכות הוא הכאיב לי רק בתפיסה שלו ניראלי שזה פעם ראשונה שהוא ראה אותי בוכה בעצם שנייה הראשונה הייתה במסיבה הוא שם לב שהתחלתי לבכות ועזב לי את היד הוא הבין אבל הוא המשיך לצעוק- מה את בוכה מה את חושבת לעצמך, הוא החזיר את התפיסה שלו בקצת יותר חלש אבל זה עדיין כאב הוא קירב אותי עליו זהו עכשיו זה מתחיל אבל יותר טוב עדיף שיהיה לי כמה סימנים כחולים מגיע לי הגזמתי כל השלושה חודשים האלו כבר הבנתי לבד שמה שעשיתי זה טיפשי אף אחד לא ניסה לפגוע בי זה לא בכוונה אי אפשר לבחור במי אתה מתאהב פתאום הייתה דפיקה בדלת אביאל צרחתי הוא רץ אלי ודחף את דן ממני מה אתה משוגע אביאל צעק מה אתה חושב שאתה דן לא אמר כלום הוא פשוט הלך התיישבתי על המיטה ואביאל לידי הוא חיבק אותי כבר לא בכיתי אני לא בכיינית מה שקרה קרה גם אם זה היה לפני דקה אביאל אני צריכה לספר לך משהו אמרתי בקול רציני אחר כך אביאל אמר עכשיו תנוחי, לא עניתי זה משהו רציני, טוב אז ספרי אביאל אמר והסתכל עליי בעיניים האלו העיניים היפות האלו והחיוך החיוך שרק אני יכולה לראות החיוך בלי כל הפוזה הדפוקה הזאת החיוך שאני כל כך אוהבת איך אני יגיד לו את זה? אביאל אתה יודע שאני אוהבת אותך נכון אמרתי, אל תלחיצי אותי ליאור אביאל אמר והחליף את החיוך למבט רציני יותר, אני לא יודעת איך להגיד לך את זה אבל אני התלבטתי לעשות משהו כבר הרבה זמן ועכשיו אחרי כל מה שקרה אני יודעת שזה המעשה הנכון לעשות…


תגובות (1)

זה סיפור נחמד אבל אני לא מצליחה לקרוא אותו… את לא משתמשת בגרשיים (") בכלל, צריך לנחש איפה מתחיל משפט ואיפה נגמר… מקווה שתקבלי את הביקורת הבונה הזאת לסיפור אחר ו\או לסיפורים אחרים…

03/10/2015 11:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך