הצולעת – דמויות

The angel of love13 12/02/2020 388 צפיות אין תגובות

הצולעת – דמויות

פרננדה אנחלה לופז- בת עשרים ותשע, הייתה לה תאונה מצערת עד לפני כמה שנים , מאז היא נותרה משובתת בלי יכולת ללכת, נודע לה שכל חייה היא תישאר על כיסא הגלגלים עד יום מותה. אמה נהרגה בתאונת דרכים , מאז היא הפכה להיות אישה מרירה ודיכאונית . כאשר מרטין ייכנס לחייה , היא תחווה שינוי עצום בחייה.
כאשר היא הייתה בת עשר , היא הייתה עדה לטביעה של אחיה הקטן בן החמש. היא לא יכולה לשכוח את מה שקרה. כולם קוראים לה " עיניים".
כאשר היא תיכנס לאחוזת המשפחה סנצ'ס – אוצ'אה , הצרות לא מפסיקות מהרגע שהיא נכנסת לאחוזה , נודע לכולם שאבא שלהם היה דוד שלה שהכניס אותה לירושה לאחר שהוא מת. אנה לוסיה , ביתו המפונקת מאשימה אותה בגנבה , מאחר חשבה שהיא נמצאת באחוזה הזאת במרמה. לאחר שנודע לה שמרטין מתעניין בה, ומתכננת תוכניות נקמה בשביל להעיף אותה כמה שיותר מהר.
וכל זה נובע בגלל האובססיה ההרסנית שהייתה לה לכסף שיביא מעמד חברתי מובטח, מרטין כועס עליה ונפרד ממנה לאחר שנודע לו מה שהיא עשתה לבת דודתה.

אנה לוסיה סנצ'ס- אוצ'אה- בת עשרים וארבע ,בתו המפונקת של דון ארמנדו , שהכניס את אחיינתו פרננדה אנחלה לופז בירושה הרבה לפני שהיא נכנסה לאחוזה , היא מקנאה בה בסתר לאחר שמרטין מודה שהוא התאהב בבת דודתה , לא מבינה מה הוא מוצא בה בכלל.
בשביל כולם היא זרה מוחלטת שרוצה להישאר עם כל הכסף של המשפחה אחרי שאימא שלה תמות.

מרטין סנטה מריה – בןעשרים ושש היה מאוהב באנה לוסיה , עד שפרננדה אנחלה נכנסת לתמונה , עדין , רומנטי שהיה בעברו רודף שמלות . לא היה לו ממש עניין באהבה , כי הוא היה צעיר שאהב לפזר כסף בלי חשבון ולנצל כל בחורה אפשרית שנתקלית בדרכו.
בזכות פרננדה אנחלה הוא לומד דרכה איך הכול לא מושלם כפי שניתן לראות אצלה כאשר נודע לו שהיא נפצעה קשה בתאונה ומאז היא נתונה על כיסא הגלגלים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך