michal2467300
טוב, אז אלה ההקדמות לסיפורים שאני חושבת עליהם. אם מישהו מעוניין לכתוב איתי אחד מהם, שיצור איתי קשר :)
אתם מוזמנים לכתוב את מספר הסיפור האהוב עליכם ביותר בתגובות, ולתת לי הערות! כל ביקורת תתקבל בברכה!

הקדמות לסיפורים

michal2467300 11/09/2013 1035 צפיות 5 תגובות
טוב, אז אלה ההקדמות לסיפורים שאני חושבת עליהם. אם מישהו מעוניין לכתוב איתי אחד מהם, שיצור איתי קשר :)
אתם מוזמנים לכתוב את מספר הסיפור האהוב עליכם ביותר בתגובות, ולתת לי הערות! כל ביקורת תתקבל בברכה!

אוקיי, אז יש לי שלוש רעיונות לסיפורים, אבל אני לא ממש יודעת איך לכתוב אותם… אני אשמח אם מישהו ירצה לכתוב איתי אחד מהם:)

1#
שם: אליזבת' מייסון.
גיל:17 וחצי.
משימה: ללכוד את ראש מחתרת "נשר".
מקום: תיכון אלבדור, קליפורניה.

היי. אני אליזבת', ויש לי משימה. אני צריכה ללכוד את ראש מחתרת כנופיית הפושעים הגדולה בארצות הברית "נשר"- ג'וש "נשר" אליאן. הדרך היחידה לעשות את זה, היא לגלות את נקודת התורפה שלו. בשביל זה אני עוברת ל"תיכון אלבדור". הבן שלו לומד שם. ואני אגרום לו להתאהב בי.

2#
ביימי הביניים, כשכל המלכים השולטים מתעניינים רק בכסף ובעצמם, יש בחורה אחת, המנהלת חיים סודיים. לבחורה הזאת קוראים אלכסה אליאנה סטנובסקי, או אלכס, אם תרצו. אלכס היא נערת חווה רגילה לחלוטין. או לפחות ככה חושבים. בתור מנהיגת המחתרת הצעירה ביותר בהיסטוריה של ספרד, יש לה אחריות לשים קץ לשלטון הרודן האכזר של טולדו- דיאגו ה-17. בשביל כך היא נשכרת לעבוד בארמון בתור המשרתת האישית של בנו- סמואלו דיאבלו ה-4 (בקיצור סאם). כאשר סודה מתגלה, הבחירה נעשית קשה מנשוא (בחירה שתגלו בהמשך).

3#
יש נערה אחת, בת 17, אליסון שמה, המומחית בכל סוגי אמנויות הלחימה, בין אם הן מנטלים (כמו שחמט), פיזיים (כמו איגרוף והיאבקות) או קשורים לקורדינאציה (סייף וכו'). היא קרת רוח, חכמה ואסטרטגית מעולה, אם כי היא בטוחה בעצמה מאוד ומעט מתנשאת.
כשדניאל – תלמיד חדש בבית ספרה – מגיע, אליסון מתחרפנת לראשונה. הוא פלרטטן לא נורמלי, סטוציונר, וחשוב יותר מהכול – הוא מנצח את אליסון. היא לא מבינה לא אותו ולא את המניעים שלו, אבל בני אדם מעולם לא היו קשים יותר לקריאה. כאשר הם מצוותים ביחד בעבודת הסיום של "תכנית אומנויות הלחימה", עבודה בה משלבים למופע ראווה גדול את כל אומנויות הלחימה הפיזיים הנלמדים, שניהם מתוסכלים מאוד.
מה יקרה בעבודת הגמר? מי יפגע? מי ינצח? ומי יעזוב?


תגובות (5)

מספר 1!!!!! הכי מגניב!
אני מאוד אשמח לכתוב איתך את הסיפור. (איזה שתרצי.)

11/09/2013 05:02

1 או 3
נשמעים ממש טובבב
אני ממש רוצה לעזור לך לרשום את אחד הסיפורים האלה !!
[email protected] – זה האימל שלי אם כן

11/09/2013 05:08

1 נשמע ממש טוב

11/09/2013 05:43

1 ממש נחמד
מחכה לפרק הראשון…

11/09/2013 08:28

כולם נשמעים מעולים :)
אני אשמח לכתוב איתך איזה סיפור שתרצי #_#

22/09/2013 08:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך