הקריסטל – פרק 1

Shinigami 10/07/2012 679 צפיות אין תגובות

לינדה נכנסה לבית ונעלה את הדלת.היא הורידה את הנעליים ואוטומאטית החלה לעלות במדרגות והחלה ללכת לכיוון חדרה של אייריס,הבת שלה.לפעמים היא שוקלת לא לעלות לשם כי היא תיראה את אותו המראה שהיא רואה כבר שבועיים.בימים הראשונים אייריס התלוננה אל כאבי ראש חזקים וכאבים בכל הזרוע הימנית שלה אבל לינדה התעלמה מזה ואמרה לבת שלה שהיא גודלת ושזה בסדר.אבל אם היא לא הייתה מתעלמת מהתלונות של הבת שלה זה לא היה קורה לה…
כבר שבועיים שהבת שלה שוכבת במיטה עם כאבי ראש חזקים,חום,וכאבים בכל הזרוע הימנית שלה ומידי פעם העניים של ביתה הופכים לאדומות כמו דם.לינדה נזכרה שבפעם הראשונה שהיא פנתה לרופא הוא שאל אותה אם הבת שלה לוקחת סמים או תרופות נגד שגעונות של בני נוער ואחרי שעשו לבת שלה בדיקות אמרו שיש לה איזו שהיא מחלה נדירה מאוד אבל לינדה לא האמינה לו,כי היא ידעה מה יקרה לבת שלה עוד מעט וזה לא מוות…משהו גרוע יותר ממוות אבל לא ידעה מה יקרה בדיוק, פשוט הייתה לה תחושה שמישהו קרוב אליה כבר נחטף באופן מסתורי והוא עבר את אותם הכאבים והעינויים שהבת שלה עוברת כעת אבל לא משנה כמה שהיא שאלת את קרובי המשפחה גם מצד בעלה שנרצח כולם אמרו שאף פעם אף אחד לא נחטף.האם פנתה לכל מי שהיא מכירה ושאלה מה לעשות אבל במקום לעזור לה כולם פשוט התרחקו ממנה כי פחדו שזה מדבק.
היא לא רצתה לאבד את הילדה שלה כיוון שאחרי מות אביה הבת שלה זה כל מה שנותר לה והיא מתכוונת להילחם עד המוות כדי שביתה תחלים מזה.כן לינדה פחדה אבל היא לא הראתה את זה לאף אחד והתנהגה כאילו שום דבר לא קרה,אבל היא נשברת בכל פעם שהיא נכנסת לחדרה של אייריס ורואה איך הבת שלה מנסה לפקוח את העניים כדי לראות אותה.איך זה קרה?מה זה?למה זה מגיע לה?היא בסך הכל בת 16 וכל החיים עוד לפניה…
אבל זה לא הכל…חוץ מכל הכאבים שאייריס עוברת עוד משהו קורה איתה והיא מרגישה אווירה אפלה בכל לילה בבית,כאילו יש שד שעומד ליד הבת שלה ומחכה למשהו,ולא פעם אחת אייריס התעוררה באמצע הלילה וצעקה כאילו שחותכים אותה וצועקת את אותם המילים כמעט כל לילה "תפסיק לבוא לכאן!לך מפה!תפסיק לחתוך אותי זה כואב!" ואחרי שהיא צועקת כל כך חזק אייריס יושבת אל המיטה וזזה קדימה ואחורה כמו משוגעת ומסתכלת לצדדים והאישונים שלה מתרחבים באופן מטריד והלובן בעניים הופך לאדמדם,ואי אפשר לדבר איתה באותו רגע כי היא לא תבין ולא תדבר אל מה שהיא עוברת, ואם היא מתעוררת בבוקר בגלל החום ולינדה שואלת אותה מי מכאיב לה ואיפה, אייריס שואלת אותה "מי מכאיב לי?אימא,הכל בסדר אל תדאגי…" ברגעים כאלה האם חושבת שהיא משתגעת ולא הבת שלה.

לינדה פתחה את הדלת של החדר של אייריס ומה שהיא ראתה היא לא תשכח בחיים…הדרב הראשון שהיא ראתה היה דם ואז היא הבחינה במראה שמול המיטה של הבת שלה שהייתה שבורה,זכוכיות ודם מפוזרים על כל הריצפה עם נוצות שבטח הגיעו מהכרית של אייריס.הסדינים והמזרון של המיטה היו קרועים ודם בכל מקום.לינדה נכנסה לחדר וראתה את הקירות שהיו מלאים בדם יבש,ראתה את החלון שהיה מנופץ והווילונות היו מוכתמים בדם.האם המסכנה לא הרגישה את הרגליים שלה ונפלה על הברכיים והחלה לבכות…הכל באשמתה…איפה הבת שלה? אחרי כמה שניות של שקט הדלת נטרקה בכוח ולינדה מהר נעמדה על הרגליים והחלה לצעוק "תחזיר לי את אייריס וצא מהבית!! מפלצת!" וצעקה לאוויר כאילו מישהו עומד שם, אבל היא ידעה שהמישהו הזה לא אנושי אפילו ושהוא יהרוג גם אותה אבל לא היה לה אכפת,שיהרוג אותה יהיה לה טוב יותר…
"אני יכול להקל אלייך…" נשמע קול מאחוריה.קול של גבר,ולינדה הסתובבה לאחור וראתה מישהו חיוור בעל עניים אדומות ועור חיוור,בגדיו הכהים היו מוכתמים בנוזל סמיך כהה שניראה כמו דם.הגבר הסתכל אל המיטה ואמר "היא בידיים טובות, עכשיו את צריכה לשכוח הכל." הוא התקרב לכיוונה של לינדה,הרים את ידו הימנית לכיוון העניים של לינדה ואור חזק סינוור אותה והיא נפלה אל הזכוכיות "המ…קל ופשוט…בואי אייריס." אייריס הופיעה פתאום מאחוריו והסתכלה אל האישה שלא מוכרת לה "מי זאת?היא מתה?" קולה של אייריס היה נמוך וחלש והתחבאה מאחורי נייט שוב,הוא הסתובב לכיוונה ולקח את ידה הימנית והביט לכיוון הסימן המפותל שהופיע פיתאום על כף ידה הימנית ותהה מדוע הסימן הופיע עכשיו?היא הצליחה לעבור את תהליך השינוי בלי שיעזרו לה? הוא העביר אצבע חיוורת על הסימן המפותל והמשיך לתהות מה יהיה עם אייריס ומי היא הולכת להיות ואז הוא הביט על העין השמאלית של אייריס שהחליפה את צבעה כל כך מהר מהצבע הרגיל של המשתנים לצבע עניים שונה,לצבע תכלת יפה,אבל מדוע רק עיין אחת השתנתה והאם זה נורמאלי אצל משתנים?
אם כל הידע שהוא צבר במשך כל ימי חיו הוא אף פעם לא נתקל במשהו יוצא דופן כזה,ובמיוחד כשהילד משתנה בכוחות עצמו,והסימן מופיע מהר מיד והחידה שהוא הכי רוצה לפתור זה מדוע העין השמאלית שלה שינתה את צבעה משחור לתכלת?אחרי כמה שניות הוא החזיק את ידה הימנית ואמר "היא לא מתה, היא פשוט שחכה שראתה אותי ואותך, אסור שבני אנוש יראו אותנו.בואי הביתה אייריס." ולידם הופיע חור שחור והם נבלעו בתוכו.
תוך כמה רגעים נעלמו כל הרהיטים בחדר,התמונות שמוכיחות שאייריס קיימת נעלמו או שהיא נעלמה מהתמונה,דפים ומסמכים של אייריס נעלמו כאילו היא לא נולדה,וחוץ מלינדה כל מי שאי פעם דיבר עם אייריס,או ראה אותה שכח ממנה לחלוטין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך