הריון עונש או מתנה? פרק 16

chat_noir 30/06/2016 708 צפיות אין תגובות

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם:

אלון שלח לי הודעה איפה אני -אני מתחת לספה ששש..- עניתי לו והוא רק חייך. ״טוב שון בוא נתיישב ליד השולחן שלי״ אלון אמר והם התחילו לדבר.

פרק 16:

"אז על מה רצית לדבר?" אלון שאל שוב את שון "אני רוצה לדבר על סשה" שון השיב. ,אוקי אני מקשיב" אלון אמר. "אני לא יודע אם אתה יודע אבל אני וסשה יוצאים כבר חודשיים. עכשיו היא אמרה שהיא תחכה לי מחוץ לכיתה עד שהשיעור הכפול הסתיים. וכשהוא הסתיים יצאתי מהכיתה והיא לא הייתה" שון אמר. "למה היא בכלל לא הייתה בשיעורים?" אלון שאל משחק אותה תמים.

"היא יצאה מהכיתה בגלל שהיא בריב ועם מור ונתן והושיבה אותה לידם והם כנראה הפריעו לה אז היא התעצבנה ויצאה. ואני וזר היא אמרה שהיא תחכה לי והיא לא חיכתה לי ואני מפחד שיקרה לה משהו במיוחד במצבה הנוכחי" שון אמר מודאג הוא כזה מתוק דואג לי. "תסביר בבקשה מצב נוכחי?"

"היא בהריון ואני דואג לה."הוא התחיל לבכות? "הבטחתי לה הבטחה שאני לא אוכל לקיים" הוא אמר שניגב את הדמעות שנטפו מעיניו. מה עובר עליו?. "על איזה הבטחה מדובר? והיא בהריון ממך?" אלון כמובן שאל "הלוואי, היא בהריון מנתן" איזה חמוד הוא היה רוצה להקים איתי משפחה אני כל כך אוהבת אותו. "אוקי אז מה ההבטחה הבעייתית?" אלון שוב שאל. "ההבטחה שהבטחתי לה לגדל את הילד הזה איתה אבל אני ממש לא רוצה את זה." שון אמר.פני החווירו. למה הוא הבטיח משהו שהוא לרוצה לקיים בכלל?

"אז למה עשית את זה?" אלון רק שואל. "כי חשבתי שככה אני יפצה את אנדרושה שאני מגדל ילד שאני יכול להיות אבא טוב" הוא עשה א זה בשביל אנדרושה?! חשבתי שהוא אוהב אותי איזה בן זונה. כעס עלה בי. "הבנתי טוב שון אני ממליץ לך ללכת לבדוק אם היא הלכה לאחות או משהו וכדי שתדבר איתה על זה" אלון אמר מנסה לסיים את השיחה הזאת. "אוקי" שון אמר והסתכל על אלון "יש עוד משהו שאתה רוצה לספר לי? כי אני תמיד פה בשבילך" אלון אמר. מה אתה עושה?! למה אתה שואל אותו אם יש לו עוד מה להגיד?! אני כבר רוצה לצאת מהמחבוא "האמת שכן" שון אמר הייתי בשוק ועדין עצבנית וכועסת על מה שהוא אמר מקודם.

"טוב אז מה יש לך לספר לי עוד?" אלון שאל "אז ככה אני לא אוהב בכלל את סשה חשבתי שכן אבל אחרי חודש שהייתי איתה הבנתי שעשיתי את זה רק כדי להתגבר על המצב של אנדרושה רק כדי שהיא תעביר לי את הזמן עד שאנדרושה תחזור. אני אוהב את אנדרושה אבל אני משחק ברגשות של סשה אני יודע שהיא מאוהבת בי. היום הבנתי סופית שאני רוצה להיפרד ממנה. גם התקשרו אלי מהבית חולים ואמרו לי שאנדרושה התעוררה אז אני חייב לרוץ אליה." שון אמר

איזה בן של זונה, הוא ניצל אותי, הוא רצה רק שאני יסיח את דעתו ממנה. אני לא מאמינה שנפלתי לטריקי שלו, אני כזאת טיפשה דמעות התחילו לרדת מעיניי מזל שלא שמעו אותי בוכה. "אני חושב שלפני זה אתה חייב לדבר עם סשה וכמה יותר מהר" אלון אמר. "אוקי תודה המנהל ואם תיראה את סשה תגיד לה שחיפשתי אותה טוב?" שון אמר ויצא מהחדר ואלון רק השיב לו שכן.

אלון נעל את החדר וסגר את החלונות ותריסים והלך לכיוון שלי. הוא התקופף והפנים שלו היו מול שני שנינו שוכבים כל הרצפה. "היי קטנה את בסדר?" "לא" אמרתי והבכי שלי התפרץ חזק שכולם יכולים לשמוע. "היי אל תבכי" הוא אמר לי ותפס אותי עם ידיו ומשך אותי אל מחוץ למחבוא שלי.

הוא קם מהשכיבה לעמידה תפס אותי שוב פעם והרים אותי בתנופה אדירה לעמידה מרוב שהתנופה הייתה חזקה עפתי ומעדתי עליו היינו כל כך…..

ההמשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך