הריון עונש או מתנה? פרק 17

chat_noir 30/06/2016 799 צפיות 7 תגובות

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם?

"…אני אוהב את אנדרושה אבל אני משחק ברגשות של סשה אני יודע שהיא מאוהבת בי. היום הבנתי סופית שאני רוצה להיפרד ממנה….אנדרושה התעוררה אז אני חייב לרוץ אליה." שון אמר.
"היי אל תבכי" הוא אמר לי ותפס אותי עם ידיו ומשך אותי אל מחוץ למחבוא שלי.
הוא קם מהשכיבה לעמידה תפס אותי שוב פעם והרים אותי בתנופה אדירה לעמידה מרוב שהתנופה הייתה חזקה עפתי ומעדתי עליו היינו כל כך…..

פרק 17:

היינו כל כך קרובים לנשיקה הוא התקרב אלי עם הפנים המושלמות שלו. הוא עמד לנשק אותי זאת שהוא קורה לה האחות הקטנה שלו. הייתי חייבת לעשות משהו להפסיק אותו. השתעלתי "אני מצטערת" אמרתי "זה בסדר סשה אני מצטער אני לא יודע מה ניכנס בי" "זה בסדר אלון קורה" אמרתי מצטערת על הרגע היפה שהיה יכול להיות לי איתו כל בת אחרת הייתה רוצה עכשיו להיות במקומי.

התרחקנו אחד מהשנייה. באתי לצעוד לכיוון הספה אבל מעדתי ומזל שאלון היה שם הוא תפס אותי. "תודה" אמרתי הוא רק חייך והסית את המבט. "אתה יודע שאסור שביני לבינך אסור שהיה כלום כי אחרת תפוטר וגם תיכנס לכלא" אמרתי מודאגת "אני יודע פשוט אני לא מבין למה רציתי לעשות את זה אני הרי רואה אותך רק בתור אחותי הקטנה שעכשיו הולכת להביא לעולם את האחיין שלי"
חייכתי והסמקתי אבל הייתי גם עצובה. הוא מתחרט שהוא רצה לנשק אותי. "אני חושב שכדי שתישארי במשרד שלי לנוח ואני יבוא לקחת אותך לחדר שלך שאני אסיים לעבוד טוב?" "כן אני אשאר לנוח בתנאי שתישכב לידי עד אני ארדם" אמרתי לו "אוקי" שנינו הלכנו לספה נשכבנו אחד ליד השנייה הוא חיבק אותי ולאט לאט נרדמתי

כשהתעוררתי אלון לא היה בחדר והשעה הייתה מאוחרת כמעט חמש בצהריים שעה שאין בה אף אחד בבית ספר. שלחת לאלון הודעה והוא לא ענה לי התקשרתי אליו והוא גם לא ענה לי יצאתי מהמשרד שלו והתחלתי לחפש אותו.

יד נגע בי "הו היינה את" קול מודאג של בן אמר. הסתובבתי וראיתי את שון. "מה אתה עושה פה?" שאלתי מופתעת. "אני חייב לדב איתך וחיפשתי אותך מלא זמן גם בחדר שלך גם אצל האחות גם בבית חולים" "חיפשת אותי בבית חולים? למה שאני יהיה שם?" "כי את בהריון" "אז זה לא אומר שמהרגע שאני בהריון אני יהיה שם כולם הזמן" אמרתי עצבנית רוצה להוציא עליו את כל הרעל שלי.

ההמשך יבוא…


תגובות (7)

מתי ממשיכה?

04/07/2016 22:20

היי אני קוראת חדשה וממש אהבתי את הסיפור ! מתי את ממשיכה ???

04/07/2016 23:02

    כניראה בערב שאני יחזור מהלימודים שלי

    05/07/2016 08:24

המשכתי פרק עכשיו אבל הוא ממש קצר אבל בערב אני אמשיך

05/07/2016 08:27

שמתי לב שלרוב שם יש שמות ישראלים. ואם הם צרפתיים זה קצת מוזר… נתן זה יחסית בסדר. אולי יותר נייתן. מור אפשר עוד איכשהו אבל אלון זה ישראלי לגמרי….

10/07/2016 01:17

הם צרפתים יהודים בגלל זה השמות האלה

10/07/2016 14:45

בסדר… לדעתי זה קצת הורס את הקטע ושוכחים שזה צרפת. באותה מידה היית יכולה לעשות את זה בישראל עם שמות לועזיים. אני חושבת שאם עושים משהו בחו"ל- אז לעשות עד הסוף ולא לתקוע בכל מקום את הקטע הישראלי הזה כי זה ממש מעצבן. אני יודעת שזה הסיפור שלך ואת מחליטה אבל אני רק חושבת שכדאי להשמיע דעות על זה ואני מקווה שתקבלי את הביקורת שלי ולא תעלבי

11/07/2016 01:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך