הריון עונש או מתנה? פרק 38

chat_noir 29/09/2017 523 צפיות אין תגובות

פרק 38:

'נסיכה שלי אני כותב לך את זה כי אני מפחד לעמוד מולך ולפרוץ בבכי כמו ילד קטן. אני מצטער שעזבתי אבל אני גם מפחד לחזור ולגרום לך כאב גדול יותר. אני יודע שאת לבד מטפלת בילדים ואני גם רוצה לביות חלק מהעניינים מהבדיקות שלהם שלך, אני רוצה לדעת מה לעשות כדי שתתני לי לחזור אליכם?'

ההודעה הראשונה שלו מאז הפרידה, וזה מה שיש לו להגיד לי, אני כל כך מאוכזבת אבל אני שמחה שהוא רוצה לקחת אחריות אחרי חודש וחצי בלעדיו.

'בוא קודם ניפגש ואם אתה מפחד להישבר מולי רגשית אפשר לעשות את זה בשלבים אבל אנחנו חייבים להיפגש ולדבר על הכל לפני. אני מתגעגעת אליך מאוד ואני רוצה שנסדר את הדברים בנינו. דבר נוסף מה שלומך? איך עברו עליך החודש וחצי האחרונים, הם היו גרועים כמו שלי?'

ההודעה שלי כל מילה, כל אות שהקלדתי רק גרמה לי להתגעגע ולהצטער יותר על היום שצעקתי עליו וגירשתי אותו.

'אם את רוצה אני יכול להיפגש איתך בערך בסביבות 17:00 שאני אסיים לעבוד. החודש וחצי האחרונים היו ממש ארוכים כל יום רציתי לשלוח לך הודעה ולבקש ממך סליחה על מה עשיתי ועל מה שלא אני יודע שאירי מה שקקה לך לא זכרת כל כך טוב הכל אבל עדין אני לא חושב שזאת שיחה שצריכה להיות בהודעות אני אתקשר לפני שאגיע'

'אוקי, אנחנו מחכים לך' אמרתי והוספתי תמונה של התאומים ישנים

ההמשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך