הרשמה [כי יהלי ביקשה]

rachel the killer 23/03/2014 1004 צפיות 63 תגובות

יהלי ביקשה ממני לעשות הרשמה בצורה הבאה: רייצ'ל תעשי לי הרשמה 0-0
אז החלטתי להיות נחמדה, נברתי בסיפורים שלי, הבטתי וחיטטתי ובסופו של דבר החלטתי שחסרים לי סיפורי התבגרות חסרי משמעות על פנימיות.
אז הנה אני עושה הקדמה, ואתם יודעים מה צריך לדמות.
הקדמה:
דר היא ילדה שכלפי חוץ היא רגילה לחלוטין: היא לומדת בבית ספר רגיל, בכיתה רגילה, לא חנונית ולא מקובלת יתר על מידה, היו לה שלושה חברים והיא בכיתה ח', לא יותר מדי ולא פחות מדי, ההורים עמידים, הכנסה ממוצעת, אח אחד קטן וזהו.
הכל נראה רגיל ובנלי, עד שמגלים את הסוד שלה.
בגלל הסוד הזה היא נשלחת לפנימייה מרוחקת, הרחק מהבית, מהחברים שהיא מכירה, היא בטוחה שזה יהיה סיוט, שיהיה לה קשה יותר להסתיר את הסודות שלה, אבל להפתעתה היא מגלה שזה אפילו יותר טוב ממה שהיה לה עד עכשיו.
נו, אני רוצה מספר שווה של בנים ובנות.
[שלוש מכל סוג.]


תגובות (63)

יהלי, ביקשת, קיבלת, תרשמי עכשיו.

23/03/2014 18:59

עושה את דר!! {לא זוזבסקי.}

23/03/2014 19:03

    לא ילדה מעצבנת! תעשי את דר ועוד בן! כי ככה!

    23/03/2014 19:04

    טוב ;)

    23/03/2014 19:09

באלך לגלות לי מה הסוד של דג? זה יכול לעזור לי קצת.

23/03/2014 19:16

    אל תעשי את הרקע שלה… תעשי רק המראה שלה נטו וזהו. כי אם אני אגלה זה יהרוס את כל הסיפור!

    23/03/2014 19:17

23/03/2014 19:16

יש לי יותר מדי דמיות בראש, למרות שזה נשמע סיפור די משעמם לעומת הסיפורים שלך.
שם: ליאון רוב
גיל: אני מניחה שיש גיל מסוים
אופי: שקט, סגור, נאמן וחביב.
מראה: שיער כהה, עיניים קטנות ושחורות, רזה, גבוהה מאוד לגילו וצבע עורו בהיר.
רקע: יש לו זוג הורים גרושים, ואחות אחת קטנה, ויש לו חברה אחת טובה, שהיא כבר ממוקמת בפנימייה עצמה.

שם: קייט קורט
גיל: גיל מסוים
אופי: קשוחה, סגורה, מתבודדת, נאמנה ואמיצה.
מראה: שיער שחור משחור, עיניים כחולות ומקפיאות, גובהה ממוצע לגילה, אף קטן וצבע עור בהיר.
רקע: הוריה נספו בשריפה, והיא עוברת מפנימייה לפנימייה, אבל היא תמיד שומרת על קשר עם לאיון חברה הטוב ביותר.

23/03/2014 19:22

    אני יודעת, רק שיהלי הלחיצה אותי ולא נתנה לי זמן לחשוב על רעיון חכם. אבל עם התקדמות הסיפור את תגלי שהוא יהיה מאוד מעניין.

    23/03/2014 19:25

אפשר שיהיה בסיפור כלב מדבר ומעופף שמפליץ נצנצים?

23/03/2014 19:28

    למה לא? תביא לי את כלבלב פוצפין, אבל תשכלל אותו.

    23/03/2014 19:29

    אוקיי, כלבלב-פוצפין (ותקשיבי עד הסוף) הוא גם צייד ערפדים נאצים חובבי כבשים, שכול פעם שהם שוטים מדמו של כבש, הם הופכים לפרפר ענקי ומוטנטי שבכוחו לשאוב את כדור הארץ כולו אל תוך גטו שנמצא אצלו בבטן.
    כלבלב פוצפין יוצא למשימה להשמיד את כול הכבשים על כדור הארץ בכדי למנוע מהערפדים הנאצים את השמד שהם מתכננים. בדרכו הוא נתקל במתנגדים עזים, ביניהם: חוובי חיות, שלא רוצים שהכבשים יושמדו, חובבי שווארמה, שלא רוצים שהכבשים יושמדו, וזהו.
    כלבלב-פוצפין, הוא בעצם גם פיטר פארקר, הידוע כספיידרמן.

    23/03/2014 19:43

    דניאל, לא תיארתי את כלבלבי! [תתמודד, אני קוראת לו כלבלבי/פוצפיני]
    ולך אני אקרא דניאלה, [התאפקתי מאוד לא להוסיף עילאית ומתנשאת, התאפקתי, והצלחתי חלקית]
    תתאר את כלבלב פוצפין.

    23/03/2014 19:46

    התיאורים של כלבלב-פוצפין מצויים בכול כתבי הקודש הנוגעים בעניין (כולל השיר המפורסם "כלבלב-פוצפין" והרשמותיה השונות של יהלי – בהנחה שהיא לא מחקה אותן, שורפת כתבי הקודש הזאת).

    23/03/2014 19:53

    אז עכשיו הפכתי לשונאת דת? יופי דני. {לא דניאל, כי לא היה לי כוח לקרוא את הפרופיל שלך.}

    23/03/2014 19:56

    ודיי, תפסיק. אתה הורס לי את פיטר-פרקר-ספיידרמן.

    23/03/2014 19:58

    את עוכרת לדת הפוצפין! מעולם לא סגדת כראוי לכלבלב הנישא, ירום הודו, ומעולם לא הכנסת אותו לסיפורייך (כמו שרייצ'ל הנחמדה פה הולכת לעשות, אני מקווה).

    23/03/2014 20:03

שם: לילי
גיל: מה שאת צריכה
מראה: שיער בלונדיני שמגיעה לה עד הכתפיים, עיניים כחולות בהירות, עור בהיר, גובה ממוצע.
אופי: דיי מנותקת מהמציאות, אוהבת לצייר ולהפעיל את עצמה לבד, היא לא סומכת כמעט בכלל על אנשים ותמיד תנסה להסתדר לבדה לפני שתכריח את עצמה לבקש עזרה, יכולה להיחשב למתנשאת בגלל כך.
רקע: ההורים שלה היו מחוץ לבית כל הזמן ואת האמת? היא לא כל כך ידעה למה. היא ידעה שבוודאות הם לא עובדים, אולי רק אבא שלה. ממש לפעמים. היא הייתה חוזרה לביתה הקטן לבדה כמו הרבה ילדים. ההורים שלה היו חוזרים בערב והם היו מאוד מוזרים וכל הזמן כועסים. לילי נאלצה לקבל את התנהגויות שלהם. בתור ילדה קטנה שרצתה שההורים שלה התגאו בה ויגידו לה מילה טובה היא תמיד ניסתה לתפוס את תשומת לבם. לפעמים הם אמרו לה שהם גאים בה רק בשביל שתרד להם מהגב אבל בדרך כלל היו צועקים עליה שתלך למיטה ותעזוב אותם לנפשם. היא תמיד שמרה על הרגשות שמורים אצלה וניסתה כמה שיותר לא לבכות אבל אחרי כל שעבר זה היה יותר קשה.
ביום ההולדת ה-12 שלה שהיא חזרה מבית הספר היא חיכתה כבר שהוריה יבואו באותו ערב בשביל לחגוג אתה – אבל הם לא הגיעו. היא חיכתה כל הלילה עד שנרדמה בעצב. יום למחרת שוטר בא והודיע שהם נהרגו. הוא לא אמר איך ולקח אותה לפנימייה שאיכשהו היה לה כסף אליה.
היא אף פעם לא האמינה לשוטר ההוא וחשבה שהוא משקר. מאותו יום היא התחילה בחיפושים למציאת ההורים שלה.
זה בסדר שהיא יתומה, נכון?

23/03/2014 19:29

    היא אמורה להיות יתומה, אבל אני מקבלת גם לא יתומים.
    נשארה עוד בת אחת ושני בנים.

    23/03/2014 19:31

את צריכה עוד דמיות? כי לי יש עודף דמיות.

23/03/2014 19:35

    את לא מכירה אותי? ברור שאני צריכה עוד דמויות. הגבלתי את הדמויות בהתחלה, עכשיו תתפרעו, כמה דמויות שבאלכם.

    23/03/2014 19:39

שם:אוריה קרייר
גיל:הגיל שאת רוצה
אופי:סגורה,מתיידדת בקלות,חצופה,אוהבת לקרוא ולשמוע שירים.
מראה:שיער בלונדיני ועיניים חומות חמימות יפות גבוהה אבל לא יותר מדי,צבע אור מוקה כזה.
רקע\תוכן:יתומה משני ההורים אשר מתו בקרב יריות מתי שהייתה ילדה קטנה.
ההוריעם שלה היו סוכני מוסד ולילה אחד פרצו לביתם אנשים הוריה הסתירו אותה בתוך הארון ואמרו לה לא לצאת היא שמעה כמה צעקות ואז שמעה דממה היא פתחה את הדלת עד סדק וראתה את שתי הוריה מתים ואת האנשים שם מסתכלים עליהם בפני קרות והיא נשבע שהיא תנקום על מותם
היא כל הזמן עברה מפנימייה כזאת לאחרת בגלל שהייתה ילדה מסובכת מאווד אבל מסתדרת בקלות עם הסביבה.

23/03/2014 19:35

מקווה שתכניסי אותה

23/03/2014 19:35

שם; דר {לא זוזבסקי. אפילו שזה יהיה נחמד.}
גיל; כיתה ח׳ אמרת? 14 כאילו? שיהיה 14.
מראה; שיער ארוך {מאוד, ואני אשמח+ אם היא תאהב אותו מאוד ואז בכניסה לפנימיה יחתכו לה אותו.} שקלוע בצמה צרפתית {צמת פרים יענו.} תמידית.
עיינים ירוקות. דיי רזה, גובה נומלי.
אופי; נעימת הליכות. צינית.
תלך עם העדר, אבל אי שם בצד. לא ממש תפעל עם כולם, אלא תהיה שקועה בספר שלה לידם.
תעשה את המוות לפוגעים בחשובים לה.
רקע; תמיד אמרו לה שהיא מיוחדת, אבל היא לא הבינה למה.
היא תמיד הייתה כזאת.. ממוצעת. חכמה, לא גאונה. חזקה, לא אתלטית. נערה, לא אשה. ממוצעת.
*עוצרת פה כי רייצ׳ל המעצבנת אמרה לי לא לעשות רקע.*

דמות בן-
שם; ג׳ק בראון.
גיל; 15.
מראה; שיער בלונדיני קצר, עיינים חומות, ריסים ארוכים כמו שיש רק לבנים.
גבוה. דיי שרירי. תמיד מחייך.
אופי; פלרטטן, אבל לא עם כל אחת. אם הוא אוהב משהו הוא ילך עד הסוף בשבילו.
חזק. גאון במתמטיקה, אבל שונא להזכיר את זה.
מלך הכיתה.
דיסלקט.
רקע; בילדותו הוא היה ילד שקט. הוא אהב להיות לבד עם הטבע. כמובן שכבר בגן ילדים לא הבינו את זה. האופי שלט היה כל כך לא.., לא הוא.
בכיתה א׳ התחילו להקניט אותו. היו לו משקפיים מרובעים שהרסו אותו. הוא היה צנום והיו נועלים אותו בלוקרים במשך שעות, כשהוא בוכה וצורח. עד כיתה ו׳. עד שהוא התחיל להשתנות. הוא גבה וצמח וההורים שלי קראו לו לשיחה. בהתחלה הוא היי בטוח שזאת ׳השיחה׳. אבל כעך שהם המשיכו לדבר הוא הבין שזה משהו אחר.
הם דיברו על משפחה מלפני דורות, צחקו ובכו לחילופין. ואז, הם אמרו לו את זה. את הסוד. הסוד שהיה אסור שאף אחד בעולם ידע. ג׳ק הבין שאם הוא ישאר ׳חנון׳, הסוד יצא ממנו דיי מהר. אז הוא השתנה.
הוא הצטרף לנבחרת הכדורסל שחיזקה אותו והעלתה לו את המוניטין. הוא שם עדשות. הוא כבר לא היה חנון.. הוא היה המלך. ואז היא באה. הנערה המשונה שהופיעה משום מקום ושבתה אותי בקסמיה. הם הבטיחו אחד לשני שיגלו הכל והוא.. הוא לא יחל לעמוד בזה יותר. הוא סיפר לה. ביום למחורת השומרים כבר היו אצלו בבית, חותמים על מסמכים אחרונים. והוא לא ראה אותה יותר.

23/03/2014 19:36

    צמת פרים! דר זוזבסקי!
    מקבלת.

    23/03/2014 19:38

    דר המלכה ❤️ פרים המלכה ❤️יאפ.

    23/03/2014 19:44

תנו לי עוד בנים!

23/03/2014 19:43

שם: מייק טור
גיל:
אופי: יהיר, פזיז, חברותי, מתחשב, קנאי מאוד, מגונן ושומר טינה
מראה: שיער בלונדיני, עיניים ירוקות, שרירי, גובהה ממוצע, קעקוע על זרועו הימנית (אם זה מתאים לגיל)
רקע: הוריו היו אנשים עסוקים ועשירים, אבל יום אחד מישהו שדד את ביתם שמייק היה בבית הספר, הוא לקח את כול כספם ורצח את הוריו. עד היום מייק מחפש נקמה.

23/03/2014 19:44

    וואו. את נחמדה.
    תודה על הדמויות, את תמיד מוזמנת לרשום עוד בנות, עכשיו יש עודף בנים.

    23/03/2014 19:48

שם:מייק ג'ונסון
גיל:מה שתבחרי
אופי:ציני,אוהב תעלולים,חמוד,חצוף שצריך,בעל דם חם.
די מקובל ונחמד שצריך יש לו לב רגיש.
מראה:גבוה שיער חום עם עיניים כחולות ש בלילה הם נראות כחול בהיר ובבוקר כחול חזק מאוד, שרירי.
רקע:הוא יתום משני הוריו אמו מתה ממחלה קשה מאוד ואביו מת מיד אחריה מצער הוא נשלח לפנימייה בגלל שלא היה קרוב אחד שהיה יכול אוו רצה לטפל בו.
הוא בפנימייה הזאת כבר איזה שנתיים וזה הכי גבוהה שלו איי פעם בכל פעם שהוא בפנימייה משהו קורה לה ואז מעיפים אותו משם, היו פעמים שהוא היה מגיע לפנימיות שמכים שם ואז הוא ברח בעצמו והרשויות מצאו אותו ושמו אותו בפנימייה אחרת.
אבל בפנימייה הזאת הוא נמצא ונהנה שם בטירוף, אבל בכל יום חושב על אביו ואמא ואיך הוא כועס על זה שעזבו אותו כאן בעולם הזה להתמודד איתו לבד

23/03/2014 19:47

את תכניסי אותו?

23/03/2014 19:48

אני עכשיו אעשה לך, נורא משעמם לי

23/03/2014 19:49

שם: סאן ניצ'או
גיל:
אופי: רצינית, לא חברותית, שקטה, אמיצה, נאמנה.
מראה: צבע עורה שזוף, עיניה שחורות ומלוכסנות, שיערה שחור והיא נוהגת לקלוע אותו בצמה, היא טיפה מלאה וגובהה ממוצע.
רקע: אמה באה ממשפחת פשע גדולה, ואביה עבד במאפייה הסינית, שניהם נרצחו בפעולת התנקשות שונות, וכפי שבטח הבנת היא סינית.
ויש לי עודף דמיות.

23/03/2014 19:54

    את יכולה להמשיך לנצל את עודף הדמויות שלך ולכתוב לי עוד.

    23/03/2014 20:00

עוד? אוקיי רק תזכרי שאת ביקשת.

שם: ניקול דראי
גיל:
אופי: שוויצרית, ראוותנית, חמדנית, שנונה.
מראה: שיער חום בהיר, עיניים חומות, רזה ומחוטבת, נמוכה.
רקע: אביה היה עורך דין מצליח, אבל היו לו הרבה אויבים שרצו להתנקם בו מכול מיני סיבות, אז הם רצחו אותו ואת אשתו השנייה, אשתו הראשונה ואמה של ניקול מתה בלידה.

שם: אד קייר
גיל:
אופי: סרקסטי, פסימי, מתבודד, מצחיק ולא נפתח בקלות.
מראה: שיערו אדמוני אבל הוא שונא אותו, עיניו חומות, מלא וגובהו ממוצע.
רקע: אביו נטש אותו ואת אמו, ומתוצאה מכך אמו השתגעה ואשפזו אותה במוסד כיה היא ניסתה לפגוע בעצמה ובאד, ועדיין יש לו טראומה מכך.

23/03/2014 20:16

    אה… עוד פרט חשוב ששכחתי לכתוב, שהיא תגיע לגיל שמונה עשרה, היא תקבל את הירושה של אביה, וזאת ירושה גדולה מאוד.

    23/03/2014 21:24

שם: סנטיאגו דאלגדו(ספרדי)
גיל:15
אופי:רציני בוגר לגילו,עושה הרבה רעש שהוא מתעצבן,אמיץ,חזק, סגור,חכם.
מראה:צבע עורו שזוף,עינו חומות ושערו שחור גבוה.
רקע:חי בשכונת עוני במקסיקו הוריו החליטו שהם רוצים להתחיל דף חדש במקום אחר
והם טסו למדינה(אין לי מושג איפה את ממקמת את הפנימייה)
המטוס התרסק הוריו מתו והוא נפצע קשות והיה בסכנת חיים.
לבסוף יצא מסכנת חיים ושוטרים לקחו אותו לפנימייה ומאז הוא שם.

23/03/2014 20:17

תמשיכו לרשום דמויות, רק תזכרו לאזן בין בנים לבנות, עוד חצי שעה אני אחזור ואבדוק.

23/03/2014 20:19

    אוקיי, אתם נחמדים, שום דמות?!

    23/03/2014 21:03

אין לי בעיה, תני לי כיוון.

23/03/2014 21:08

    לא אכפת לי, דמויות של בנים ושל בנות, הכל מתקבל על הדעת. את ביקשת את ההרשמה, תוכיחי שמגיע לך הרשמה.

    23/03/2014 21:08

שם: אנג'ל ויואן
גיל:
אופי: החלטית, חרוצה, אחראית, ערנית, ובעלת חוש הומור, ביישנית וסגורה.
מראה: שיער אדמוני, עיניים ירוקות, רזה, ונמוכה יפהפייה.
רקע: הוריה לא יכלו לגדל אותה, אז הם נטשו אותה ברחוב שהייתה בת חמש בלבד, היא הייתה צריכה ללמוד להסתדר בעצמה, אך הממשלה מצאה אותה ושלחו אותה לפנימייה.

23/03/2014 21:22

שם:אנחל סקיי
גיל:14 וחצי
אופי:מתבודד, סגור,מתעצבן בקלות,אמיץ,חוצפן, יהיר, שחצן,חזק,חרדתי
מראה:עורו בהיר עיניו בצבע כחול ושערו בצבע זהב והוא נראה ממש כמו מלאך
רקע:הוריו מתו בתאונת דרכים והוא היה איתם במכונית אך לא מת אבל מאז נהיה חולה אסטמה וחרדתי במכונית אוו בכל כלי רכב אחר, הוא קלסטורופבי גם.
ויש לו בעיות בלב כמעט בכל יום הוא צריך לקחת זריקות הוא אף פעם לא מראה שקשה לו אוו כואב לו הבנאדם היחד שאיי פעם התפרק מולו היא חברתו הטובה קלייר.
הוא וקלייר חיים ביחד בפנימייה אבל לאט לאט מתחיל אנחל להרגיש משהו אחר לקלייר ולא רק חברות.

23/03/2014 21:29

שם:קלייר מוריקי
גיל:14
אופי:פתוח,חמוד,אמיץ,חוצפן,דואג,טוב
מראה:שיער ג'ינג'י ועיניים אפורות גבוהה ויפה עורה בהיר
רקע:חייה בבית של עשירים אמה מתה כשהייתה ממש קטנה לאחר הלידה ואביה התחתן שוב עם אישה ששלחה את קלייר לפנימייה מבלי התנגדותו של אביה מאותו יום החשיבה את עצמה יתומה משניי הוריה ולא דיברה עם אביה יותר לעולם.
בפנימייה פגשה את אנחל החיבור היה מיידי אנחל שבדרך כלל היה מתבודד וסגור היה פתוח מולא ונהנה להיות בחברתה.
היא גאגה לו מאווד שיקח את כל התרופות שלו ושאם יקבל התקף לא משנה ממה יהיה לה משאף בתיק בשבילו.
הם חברים כבר עוד מעט חמש שנים

23/03/2014 21:37

שם: טוני פורס
גיל:
אופי: מנהיג מלידה, בטוח בעצמו, רגיש, ישר.
מראה: שיערו גלי ושחור, עיניו חומות וצרות, צבע עורו שזוף, שרירי וחסון.
רקע: הוריו היו חייבים כסף לאנשים מהעולם התחתון, אך הם לא עמדו בתשלומים, והם רצחו אותם.

23/03/2014 21:45

אני מכניסה את כולם אבל אני משנה את העלילה, ומחר אני יעלה את העלילה החדשה.

23/03/2014 21:50

    גם את כלבלב- פוצפין?

    23/03/2014 21:55

    רק אם תיתן לי תאור שלו

    24/03/2014 07:12

רייצ׳ל, אני עושה את המנהלת. תסתכלי עוד בערך חצי שעה.

24/03/2014 07:16

    אני הולכת לבית ספר. אני אסתכל כשאני אחזור.

    24/03/2014 07:18

יופי כי יקח לי יותר זמן.

24/03/2014 08:09

רייצל, את יכולה גם לי לעשות הרשמה לסיפור?

24/03/2014 15:41

שם; אקזה בלום.

מראה; עצמות לחיים גבוהות, שיער בלונדיני צבוע. גבוהה ורזה. תמיד הולכת עם חליפות או שמלות ערב.

אופי; תמיד עומדת על שלה. יכולה לשכנע אותך שאתה טועה תמיד, אפילו כשמדובר בשם שלך.
חזקה וסמכותית תמיד.
אוספת סודות.

רקע; ילדות קשה, הייתה לה.
היא לא הייתה זהירה וגילתה את הסוד. את הסוד שלה.
ה׳מחפשים׳ תפסו את הוריה והיא נאלצה לברוח.
היא גילתה כמה ה׳סודות׳ מסכנים אנשים. היא החליטה לפתוח פנימיה ולרכז בה את כל בעלי הסודות עד גיל 18.
לרכז, ללמוד עוד על ה׳סודות׳ ולחסל, אם יש צורך.

24/03/2014 15:44

    מה זה ׳סודות׳? כאילו, למה את מתכוונת?
    לסוד שאנשים לא מגלים? או למשהו אחר?
    ותסתכלי בסיפור האחרון שלך, הגבתי לך שם משהו חשוב :)

    24/03/2014 15:46

    נחמד יהלי, לא ראיתי שכתבת. אני שיניתי את העלילה

    24/03/2014 15:56

    אז בלעדיה? אוף -.-
    כבר בניצי על פנימית ׳סיקרט׳

    24/03/2014 16:04

איתה, אני אעשה אותה עדיין מנהלת הפנימיה אבל אשנה את כל הקטע עם הסודות. נראה לי שהעלילה החדשה אדירה יותר.

24/03/2014 16:06

    אדירה ממש ;)

    24/03/2014 16:07

יש לי דמות

04/04/2014 12:42

    אז תכתבי, ואני אשלב אותה מאוחר יותר.
    כי כבר העליתי את הפרק הראשון והשני כמעט מוכן…

    04/04/2014 12:43

אני כותבת בפרק הראשון את הדמות!!!!

04/04/2014 12:46
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך