Agent O.K
מקווה שנהנתם!

שלכם,
O.k

השבוי- חלק ג'

Agent O.K 25/06/2013 617 צפיות תגובה אחת
מקווה שנהנתם!

שלכם,
O.k

העובדה שהשבוי שכב על רצפה שאפילו יותר מלוכלכת ממנו, לא מנעה ממנו להישאר בהכרה מלאה.
הוא היה חזק הרבה יותר ממה שכולם ראו מבחוץ, בעיקר חזק מנטלית.
הוא השתעל בחזקה וירק דם שהצטבר מפיו. הוא תפס בחזקה את אחד האסירים, לא מתחשב בעובדה שהוא פצוע, והשעין עליו את גופו בכדי שיוכל לעמוד.
האסיר בו אחז נפל על הרצפה, וירק והשתעל גם הוא. זה לא שינה לשבוי, שצעד באיטיות לעבר דלי שנח בקצה השני של החדר, בו הוא שיער שיש מים לשתות.
כל צעד שצעד הכאיב לו עוד יותר מהקודם, אך זה לא מנע ממנו להמשיך לצעוד. הוא בעט בגופה אחת שכמעט גרמה לו למעוד וליפול שוב, כדי שזו תתפנה מדרכו.
משהגיע לדלי ווידא שאכן המים בתוכו כשירים לשתייה, ונשען על הקיר הצמוד. הוא התיישב בקושי רב, תפס בחזהו והתנשם באיטיות ובכאב.

כשהשבוי פקח את עיניו, הוא הבין שהוא נרדם. החלונות המזעריים שהיו על הקירות לא האירו את החדר, שהיה חשוך כמוות. מכך הוא הבין שהשעה היא שעת לילה.
אך הוא לא יכל לישון, משום שהוא נרדם כבר ביום. הוא שתה מעט מהמים שהיו בדלי, וכמעט ירק אותם בחזרה כשטעם את הטעם המצמרר שהיה לאלו.
אבל הוא הכריח את עצמו לשתות, משום שחייו היו חשובים לו הרבה יותר משהם היו חשובים לכל אסיר אחר שגסס בצינוק.
הוא נעמד על רגליו בקושי רב, והסתובב בצינוק בחיפוש אחר דבר מה לאכול. הוא שם לב לכמה חרקים שהיו על הקירות, ואכל אותם באימוץ רב ובגועל, לא רק גועל מטעמם הנורא אלא גועל מהעובדה שהוא ניזון מחרקים.
כשהרגיש שהוא כבר לא יכול להמשיך לאכול בעקבות הכאב שחש בלסתו והטעם הנורא שהחליא אותו, הוא חזר למקום בו ישב קודם לכן, ונרדם שוב, בלי שאפילו ניסה.


תגובות (1)

חרקים…. בעעע ><"
אהבתי מאוד, (;

25/06/2013 06:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך