Dead_angel
הרבה זמן לא כתבתי, אני אשמח עם תגידו לי דעה בונה על הפרק. אני מרגישה שהוא קצת גרוע כי בכל זאת, חודשים לא כתבתי :].

השבת את ליבי מן המתים- פרק 6

Dead_angel 04/03/2014 642 צפיות תגובה אחת
הרבה זמן לא כתבתי, אני אשמח עם תגידו לי דעה בונה על הפרק. אני מרגישה שהוא קצת גרוע כי בכל זאת, חודשים לא כתבתי :].

אחרי בחירות קשות למקומות לדייט ראשון, סם החליט כי ייקח את לילי לקולנוע, לראות סרט אימה, כי מה יותר קל ממהלך "החיבוק המגן" שלו?.
הוא דפק על דלתה של לילי, מחכה שתפתח את הדלת כדי שיכלו ללכת כבר כי הסרט התחיל, אך כאשר היא פתחה לבסוף, מתנצלת שוב ושוב על העיכוב, הוא היה עסוק ב לסרוק את פנייה היפות, וגופה הנשי והיפה, מה שגורם לו לרצות להשכיב אותה כאן ועכשיו, לא לחכות כמו ג'נטלמן, אך אסור לו, יש לו משימה שעליו להשלים, ואוי לו היה טעות.
"היי, אתה מרגיש טוב?" שאלה לילי, מנופפת בידה מול עיניו של סמואל, מנסה להעירו מחלומו.
"את פשוט..וואו" אמר, מדגיש כל מילה ומילה במשפט.
"זה הדבר הכי עמוק שאמרו לי בדייט ראשון?" גיחכה לילי, מזיזה קצוות שערה ומחכה שסמואל יוביל אותה למכוניתו.
"אחריך" חייכה אליו, עוקבת אחרי צעדיו , נעצרת מול מכונית ספורט יפיפייה
"אני יודעת, מכונית מדהימה לא?" אמר סמואל בשחצנות, מחליק את ידו בשערו השופע.
"היא נחמדה, אך אני מעוניינת יותר במהירות שלה" אומרת לילי, נכנסת ללא הזמנה למכונית וחוגרת את חגורת הבטיחות.
"לא ידעתי שאישה יפה כמוך תבין במכוניות, בדרך כלל כל עוד הרכב מנצנץ , אתן בעניין" אמר, טונו העיד על זלזול, מה שהפריע ללילי כפמיניסטית.
"אתה מודע לזה שלא רק שאתה שחצן, אלה מזלזל במין הנשי , בעוד שאתה בדייט עם אחת" אמרה בכעס , בעוד סמואל ממשיך לנהוג.
"אוי נו באמת, את יודעת שבנים רעים עושים את זה לכל הבנות , כלל אותך" חייך אליה, שם את ידו על ירכה של לילי, מלטף בעדינות.
"תעצור בבקשה את המכונית, אני לא ממשיכה בדייט הזה עם שוביניסט כמוך" אמרה לילי בכעס, עייניה התחילו לאדים מעט מהכעס ששלט בגופה, מה שכיוון סמואל לזה מלכתחילה.
"לא עוצר, אז תשבי כמו ילדה טובה ותשתקי" הרים את קולו מעט, כדי להפחיד אותה.
"תעצור עכשיו או שהיד שלי תפגוש את החבר היקר שלך !" סיננה בכעס לילי, אך סמואל איננו עצר, ממשיך לנהוג.
"אתה ביקשת את זה" סיננה בכעס לילי, בדרך כלשהי הצליחה לבעוט לו במפשעה, גם דרך נהיגה.
סמואל כתוצאה מהכאב עקב המכה, בלם במהירות, מחזיק את מפשעתו ומשחרר רצף קללות כלפיי לילי.
"הזהרתי אותך, בונבון" אמרה לילי בהתגרות, משתחררת מחגורת הבטיחות ויוצאת מהמכונית בחינניות.
"מי צריך אותך? סתם פרוצה בשקל" צרח בזעם סמואל מחלון המכונית, כתוצאה לכך לילי זרקה אבן קטנטנה שהייתה על שפת המדרכה, איכשהו מהירות המכה, דבר מה לא אנושי, הצליח לנפץ לו את חלון המכונית האחורי לחתיכות קטנות, מה שגרם לה לקפוץ מהלם אחורה, מה שכמעט גרם לנפילתה, אך ברגע האחרון, הושיטה לילי את ידה ובכוח לא מוסבר , מצאה את עצמה לילי עומדת, כאילו היא כמעט לא נפלה הרגע.
"מוזר" סיננה לעצמה, אך לילי התעשתה , סוגרת את כפתור המעיל, ממשיכה ללכת, מקווה למצוא תחנת מוניות קרובה.
לאורך כל הדרך טעתה לילי, איך השתנה ההתנהגות של סמואל בין רגע, הוא היה אליה כל כך נחמד ועכשיו? עכשיו היא חושבת שהוא שוביניסט , אשר אינו חושב על אחר חוץ מעל עצמו.

"אולי לא נועדתי לאהבה? יש בי משהו דפוק?" חזרה לילי לשאול את אותה שאלה אשר הייתה שואלת את עצמה כל לילה, לאחר המקרה עם מייק.
"כנראה לסגור את ליבי היה ההחלטה הכי טובה לעשות" אמרה בלחש לעצמה, מוחה דמעה.
לילי הכניסה לאוזנה את האזניות שמסתובבות איתה שנים בתיק, ללא לרגע יצאה בלעדיהן.
היא הפעילה את השיר של הביטלס 'LITSWD' , ממשיכה ללכת ברגל מאשר לנסוע במונית, מרגישה כי הליכה קצרה תשחרר אותה.
באותה שנייה, לא הרחק מהמקום בו התרחש הסיטואציה בין סמואל ללילי, היה מישהו, לבושו היה שחור.
הוא הביט בלילי, מציגה את כוחה, בין לגרום נזק רב ממכה קטנה עד לבלימת נפילה שלה.
"עכשיו זה בטוח, את שלי." חייך לעצמו
"הוכחת את זה הרגע" הוסיף, מגחך ובצעדים קלים, נעלם מן המקום.


תגובות (1)

באמת נחמד , רק הפרק קצר מידי חח :)

05/03/2014 08:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך