השדה ששינה את הכל

היה היה ביום הגבר הבינלואמי איש שאהב תות החליט ללכת לשדה תותים ואמר: ״אבוי! למה יש פה מלא מלא אוכמניות? אני רוצה בכלל תותים! לא אוכמניות.״ ומשם, האיש לקח את כל האוכמניות ויצר מכונה שמייצרת תותים מאוכמניות גדולות. אחר כך המכונה התחילה להבהב ולקרטע ופתאום, היה פיצוץ אטומי ואז הפחמן הרג את הזבובים בכל סקנדינביה וצפון קוריאה הצפונית, במקום הדרומית. המכונה שהתפוצצה התפצלה לשתי חתיכות ספגטי עם שווארמה. אחרי הפיצול, חלק מהמכונה הפך למכונת זמן. האיש ראה את המכונת זמן, ורצה להיכנס אליה ולנסות להגיע אל תקופה עתיקה כדי למצוא ולהכיר את התושבים של התקופה התותית. ואז האיש ראה את כל התושבים בדמיונו. פתאום, משתחווים התושבים ומראים לו את הסביבה. הוא מיד התעורר מדמיונו, ונכנס למכונת הזמן. הוא לחץ על כפתורי ההפעלה של המכונה ופתאום, לחץ על כפתור גדול שמחזיר אותו חמישה ימים אחורה ליום שישי שבו הכל היה מרובע, כי העולם עדיין לא מוכן היה למשולשים שווי שוקיים. בזווית העין, הוא ראה אור שהגיע מתוך פירמידה כחולה שהייתה בסוריה! הפירמידה הייתה מוקפת בשדה קוצים ירוק אז האיש הלך לעברה. הוא ראה חיילים ליד הפירמידה והחליט שלא ללכת לשם. הוא פתאום קלט שהוא נסע 2000 שנה רצוף לעתיד הרחוק ודיבר איתם יידיש. פתאום הם ידעו מי הוא! והתגלה שהתפוח הוא בעצם מלא תותים רעילים. אז הוא שטף אותם מהר עם מים קדושים ומעונים מהפירמידה והפך אותם לבריאים. כל מה שהוא חלם עליו התגשם! הוא השיג תותים! ״יש!״ אמר האיש. מאחורה הגיע כושי שמן שחטף יהודי ורצה לאכול את היהודי אך בסוף התחרט.אותו הכושי חטף עכשיו את התותים. לפתע! האיש מצא קערת תותים כתומה וקסומה וזרק אותה על הדשא וזה הפעיל כוח מיסטי שלא הרג אף אחד. הכוח החזיר אותו 800 מיליון דקות במדויק לכיוון שדה התותים. הכל חזר לקדמותו! האיש הלך לביתו. לפתע! מישהו ליטף עכברוש פרוותי ומת. ואז החולדה קפצה ואז התחילה שרשרת של נאדים שהשמידה את היער בגז צחוק. מאז היער לא חלה במחלת היער הקטלנית ולכן הכל טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך