Sapir1466
מקווה שאהבתם (: מחכה לתגובה שלכם

השורדים פרק 5- נ.מ אנבת׳

Sapir1466 21/12/2014 631 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם (: מחכה לתגובה שלכם

הרגלים כבר כאבו לי אך לא רציתי להפסיק ללכת. המחשבה שביילס נמצאת במקום לא ידוע עם אנשים שרוצים להזיק לה ושאין לה איך להגן על עצמה עודדה אותי להמשיך ללכת ולמצוא אותה כמה שיותר מהר. גייב הגיח מהאחורי בריצה ועבר לצעוד לידי. ״האחרים עייפים, אנחנו צריכים לעצור לנוח״ הוא אמר מתנשף מהריצה. ״בסדר תנוחו לכמה דקות, אני אמשיך עוד קצת״ אמרתי והתחלתי לצעוד אך גייב תפס בידי ולא נתן לי להמשיך ״אין מצב שאת הולכת לבד. המקום הזה מסוכן ואין לדעת מה מסתתר פה חוץ מזה שאין לנו איך להגן על עצמינו״ הבטתי בעיניו הירוקות המהפנטות, נאנחתי. ״טוב תגיד לחבר׳ה חמש דקות מנוחה וממשיכים״ הוא בתגובה חייך חיוך ניצחון והלך בריצה ובחיוך להודיע להם. חייכתי לעצמי, אך מהר החיוך נעלם מפני. אפילו החמש דקות האלה יכולות לפגוע בביילס. מלחמה התחוללה בתוכי. מצד אחד הייתי צריכה את המנוחה הזאת בשביל להתחזק הרי בשביל להמשיך אני צריכה כוח ולהיות עייפה לא יעזור לי להסיג כלום מצד שני כל שנייה שאנחנו מחכים ונעצרים ביילס יכולה להיות בצרה או שקורה לה משהו. ״בסדר, ממשיכים״ אמרתי כשעבר זמן המנוחה. כולם הסכימו בשתיקה והמשכנו. הזמן עבר מהר מבלי להרגיש שהחשכה מתחילה לרדת ואין שום רמז על הימצאותה של ביילס. הסכמנו שעל הבוקר נמשיך בחיפושים.
***************

התעוררתי כשפרץ מים קרים הוטחו על פני ובגדי. ישר ידעתי מי זה ״גיייבבבב!!״ צרחתי עליו. שמעתי את קול הצחקוק שמתאים רק לו. ״בוקר טוב יפיפיה״ הוא אמר אחרי שנרגע מהצחוק. ״בוקר טוב גם לך״ אמרתי בחצי עצבים חצי חיוך. אי אפשר לכעוס על גייב, עם כמה שהוא מעצבן הוא גם ילדותי ומצחיק. ואחרי הכול.. זה גייב, למה אפשר לצפות ממנו.
אחרי שכולם התעוררו ושטפו פנים, אלכסנדר וליאו הכינו במה מגזע עץ ועזרו לי לעמוד עליה, כאילו אני המנהיגה ושאני אגיד כמה מילים. (רעיון טפשי של גייב). ״הכנס נפתח עכשיו״ אמר ליאו וגייב עשה קולות של חצוצרה מפיו תוך שהוא נעזר בידיו כיאילו הוא מנגן על חצוצרה. כמובן שכולם צחקו. ״טוב, אז כמו שכולם יודעים ביילס נעדרת כבר דיי הרבה זמן והיום כולנו נעשה את כל המאמצים שלנו בשביל להחזיר אותה אליינו אני מבטיחה שאני אתן את כל מה שאני יכולה בשביל למצוא אותה ואני מקווה שגם אתם״ ובכך סיימתי את הנאום. לא הנאום הכי טוב בעולם אבל העיקר הכוונה לא? לפתע שמענו רשרוש מהעשבים הקרובים אלינו. אין לי ספק שזה מרגל או משהו כזה. הצעדים התקרבו. הבנים עמדו מקדימה לבנות כך שאם זה אחד מהיצורים הם יוכלו להשתלט עליו. כל צעד וקול עורר בי פחד. אך אז… ביילס??!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך