השטן של המלאכית- פרק 1

"מה? למה? אני אשמח לעשות את העבודה! אמרתי למורה."מתוקה בבקשה גשי אלי אחרי השיעור"."בסדר" מילמלתי. אחרי 20 דקות שנראו לי כומו נצח פעמון ביה"ס צילצל, כל התלמידים יצאו בריצת "המטורפים" שלהם. המורה סגרה את הדלת והתחילה:"ובכן,בטח את שואלת את עצמך למה אמרתי שרק את לא תעשי את העבודה על שושלת משפחתך?" לאא יודעת גימגמתי." טוב,אז כשלהורים שלך נודה על כך הם סיפרו לי כמה דברים שאת לא יודשעת עליך והם ביקשו ממני שאת לא תעשי את העבודה".אבל למה? אמרתי בקול רועד. "את זה את תגלי היום בערב כשההורים שלך יחזרו מהעבודה". את רשאית עכשיו ללכת אנג'ל."להתראות גברת כהן" אמרתי ופסעתי מהר לעבר הדלת,"ביי מלאכית" אמרה. הייתי בשוק לא ידעתי מה קרה אנג'ל תירגעי עודדתי את עצמי נחיה ונראה הפסקתי את מחשבותי ופסעתי מהר לעבר הקפיטריה, וכמובן לשולחן של שכבה ט' "שולחן הנטרליים" בו יושבים מי שלא מקובל וללא מקובל בקיצר בינוניים."מה קורה מלאכית?" שאל ויל ופשט את חיוכו הרחב.כרגיל עניתי."אז מה רצתה גברת כהן"? שאלה אמבר בקולה התמים."אאאא היא אמרה שהיא דיברה עם הוריוהם אמרו לה שאני צריכה לנוח וווו את יודעת את ההמשך" שיקרתי."הוריך באמת צודקים את כול כך שקדנית…" החמיא לי אמבר, חייכתי עליה חיוך צנוע.פתאוםשמעתי את השיר של אבריל לאבין "סמייל", זה בטח בצלצול שלי כשבאה הודעה.הנפתי את הטלפון."מה כתוב שם אנג'ל?". "וואי אני לא מאמינה ג'סטין "מהמקובלים" הזמין אותי למסיבה שלו!ואותכם?" קראתי בקול נרגש."כן אותי כן ואותך אמבר?"."כן אני הרי מכירה אותו מכיתה א'"."אותי הוא אף פעם לא הזמין למסיבותיו" אמרתי."גם אותנו אבל השבוע זאת מסיבת יום ההולדת שלו והוא רוצה להזמין כמה שיותר אנשים"."טוב אז כפי שכולם יודעים המסיבה שלו צריכה סליחה קבלו תיקון חייבת להיות מושלמת!" קול הגיח מאחור זה היה ג'ספר. "היי מה קורה אנשים?"שאל.כרגיל כולם ענו לו."נו אז הוזמנתם למסיבה של למסיבה של ג'סטין?".ברור כולם ענו מיד."היי הנה סמנתה אמר ויל היי מה קרה?",שערה השחור גלש על פניה והיא נראתה מאוד אומללה."אאאא… היא התחילה לילל קיבלתי 85 במבחן בפיזיקה!".הוריה של סמנתה היו קשוחים ולא הרשו לה לקבל פחות מ-90."לא נורא לא קרה כלום,מה המבחן היה קשה?" שאלה אמבר. כן,מאוד 30 עמודים וזאת התוצאה ה-3 הכי טובה,באסה התרגלתי לקבל את התוצאה הכי הכי טובה!."מה?!" קראו כולם בתהדמה "המורה השתגע רק לפני חודש התחלנו ללמוד!". "כנראה שהשתגעה" מילמלה סמנתה בקולה העדין."אל תדאגי תגידי שזה היה מאוד קשה לך וחוץ מזה את תמיד מקבלת 90 ומעלה תדברי עם הוריך ותבטיחי להם שתתאמני יותר ובפעם הבאה תקבלי ציון טוב יותר" אמרתי."את יודעת אנג'ל את פשוט מלאכית!" אמרה סמנתה.עוד משהו אנשים קוראים לי מלאכית כי הם חושבית שאני יודעת לייעץ ולפתור בעיות וגם כי אני נראית כמו מלאכית אבל אני לא ממש חושבת כך, ישל שיער בלונדיני עם תלתלי בקבוק ועיניים מיוחדות כאלה גדולות בצבע ירוק-צהוב מן דבש כאלה ואני בגובה סבבה כזה, אני לא גבוה ולא נמוכה אני מטר 65… מחשבותי נתקעו בגלל הצלצול האיום של ביה"ס,כולם מילמלו ביי אחד לשני ורצו לכיתות.


תגובות (14)

נחממד ! :]
אההבתי =)
תמשייככי מההר ; )

01/11/2011 09:07

מדהים דניאלה!!

01/11/2011 10:58

תודה אני המשיך מחר!

01/11/2011 11:33

מצטרפת לתגובות הנ"ל ומבקשת כי תמשיכי מהר תודה בקי ♥♥♥♥

01/11/2011 14:22

סיפור מדהים!
הצלחת מאוד מאוד לרגש אותי, סוג הכתיבה שלך מזכיר לי את סוג הכתיבה של סטפני מאייר כמעה.
אבל, הערה אחת: אני חושבת שכדאי שתעשי אנטרים, זה מאוד קשה לראות ככה את הסיפור. הכניסי אנטר בין אמרה לאמרה ופסקה לפסקה.

ממני: ליסה.

01/11/2011 23:17

תודה אני אנסה לעשות רווחים!:)

01/11/2011 23:40

זו שוב אני בקי מצטערת שלא אישרו את התגובה שלי לסיפור היפהפה שלך אולי עכשיו תצלח דרכי ותקבלי את התגובה שלי לסיפור שלך שכה אהבתי. אני רוצה לומר לך עוד משהו אם התמונה היא שלך אזי את בחורה מאד מאד יפה, פשוט כייף להביט בך. בהצלחה בהמשך ממני בקי – הלוואי ותגובתי תאושר ע:י המערכת אמן !!!!
בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥♥♥♥♥

02/11/2011 04:57

למה?! למה את לא ממשיכה?! תמשיכי ברגע זה עכשיו!

02/11/2011 08:28

תודה בקי!:) (והתמונה לא שלי אלה של הזמרת האהבוה עלי:אבריל לאבין ואני די דומה לה…

02/11/2011 12:34

חחח את צודקת דניאלה :) חוץ מזה ליסה, אני ודניאלה באמת קראנו את כל הספרים של  סטפני מאיר, כנראה מפה ההשראה לכתיבה.. אה דניאלה? חח

02/11/2011 12:39

חחח הסדרה הכי יפה מתה על רוברט פטינסון!:)

02/11/2011 12:48

יוי השם משפחה שלי זה כהן! עכשיו אני חולה על המורה!

05/11/2011 01:05

מדהים ומעלף,מצוין!!!!
מיד להמשיך!

13/12/2011 10:53

דניאלה מצויין =] רק הערה אחת: תעשי אנטרים מדי פעם, וחסרים לך פה ושם רווחים, פסיקים ונקודות. חוץ מזה ססיפור מדהיםם

25/01/2012 11:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך