פליז להגיב השקעתי בפרק!:)

השטן של המלאכית-פרק 3

03/11/2011 626 צפיות 5 תגובות
פליז להגיב השקעתי בפרק!:)

"מתוקה תתעוררי!" צעקה לי אמא מהמטבח."כן, אני קמה" צעקתי.קמתי במהירות והתארגנתי.כשיצאתי למטבח לאכול ארוחת בוקר חיכתה לי הפתעה."דודה לינדה איזה הפתעה!" רצתי עליה ומיד חיבקתי אותה."מתי הגעת לפה?" שאלתי בשמחה."ב-4 בלילה המטוס מקליפוניה נחת פה בלוס אנג'לס,אני כל כך שמחה שאני איתך ועוד בעיר הילדות שלי!" אמרה גם היא בשמחה."מהר תאחרי לביה"ס" העיצה בי אמא. "טוב,טוב" קראתי. לקחתי את התיק ורצתי לביה"ס.לא היה משהו שונה בביה"ס עד שהגיע הזמן ללכת לקפיטריה. הלכתי עד שהגעתי למקום מטרתי כולם דיברו."היי,על מה אתם מדברים?" שאלתי. זה לא ברור, על המסיבה של ג'סטין! כולם ענו בלהט.אויי לגמרי שכחתי מהסיבה ואני צריכה לקנות שמלה דחוף!."שכתי לקנות שמלה מי רוצה לבוא איתי היום לקניון?" שאלתי."אני אשמח! גם אני! אמרו לי אמבר וסמנתה."בסדר אז ניפגש היום אצלי ב-16:00 סבבה?"
"כן" ענו לי מיד. ובאותו הרגע נשמע צלצול ביה"ס.

חזרתי הביתה במצב רוח מרומם."למה את צריכה להתנהג ככה!?" שמעתי את צעקותם של אימי ודודה סמנתה מהר נכנסתי הביתה."היי אמא ודודה לינדה" אמרתי וישר ניגשתי לעיקר."אמא אפשר ללכת היום למסיבה?" שאלתי."כן רק אם את חוזרת הביתה בחצות" אמרה."כן ברור אבל אני צריכה כסף לשמלה חדשה אז.. אפשר?"."לא!" אמרה אמא."מה אבל אין לי מה ללבוש!" אמרתי בכעס."אז אל תלכי!" כעסה גם אמא."די,נו אל תריבו אני אתן לך כסף הנה קחי" אמרה דודה לינדה והשליכה לעברי $500."מה לא זה נורא הרבה" אמרתי."מתנה ממני" אמרה."לא,אבל נתת לי כבר מתנות"."אל תדאגי לא חסר לי כסף אני עכשיו עורכת ראשית!"."ואיי,יפה ותודה דודה לינדה!".רצתי ישר לחדר.

"נו מה אנחנו מסתקלים,אם את רוצה לקנות את השמלה פשוט תיכנסי פנימה!" התעצבנה סמנתה."אני הכנס עכשיו אבל אני בטוחה שזה יקר לא ראית את השלט זה "דיזל"!" אמרתי ונכנסתי במהירות."זה די יקר אבל שווה את זה" אמרה סמנתה שנדחפה ראשונה לראות את התגית."כמה?" שאלתי."$200 זה סוף עונה". הסתקלתי בשמלת הסטרפלס בצבע פקצה היפה."בסדר,אבל יהיה קר בחוץ" אמרתי."לזה גם אנחנו דאגנו סתקלי מה אמבר מצא" אמרה. היא הראתה לי מעין עליונית עם פרווה של טיגרס וגרביוני רשת."כמה הם עולים?" שאלתי."את לא תאמיני אבל העיליונית עולה $70 וגרביוני רשת $10 זה מה שטוב בעודפים!"."רצתי למדוד!" אמרתי."כשיצתי חברותי פערו את פיהם ופיזרו מחמאות רבות."אני הולכת לקופה" אמרתי. שילמתי על הכל ויצאנו מהחנות."אני רוצה לעשות משהו אבל משהו מאוד שובב אמרתי".

"ואיי אני לא מאמינה שעשית את זה אמא שלך לא תכעס?" שאלה אמבר."זה בסך הכל פס בצבע ורוד בשיער" אמרתי.
כשקנינו הכל:בגדים,נעליים,איפור ותיקים אז הרגשתי ברקיע השביעי,זאת ההזדמנות שלי להפוך למקובלת! חשבתי לעצמי.ואולי סוף סוף ג'סטין יתאהב בי…


תגובות (5)

רואים דניאלה! איזו השקעה!! איזה סיפור מושלם [= ♥♥♥

04/11/2011 15:19

אה זאת דניאלה שאמרת סיפורונת?! חח למורה שלי קוראים דניאלה :)

05/11/2011 01:02

יוי תמשיכי ומהר!!!

05/11/2011 01:24

כן זאת דניאלה מילקי ויש לה כתיבה מדהימהה :) חחח ולמורה שלך קוראים דניאלה? חחחחחח

05/11/2011 05:10

תודה על התמיכה!

05/11/2011 13:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך