תולעת סיפורים... ;)
את הסיפור כתבו רייצ'ל, ונילה ואני! :) מקווה שאהבתם!

השלישייה – פרק 3

את הסיפור כתבו רייצ'ל, ונילה ואני! :) מקווה שאהבתם!

דניאל התעוררה בבוקר עם חיוך של הפנים , הוא נמחק כאשר נזכרה באירועים מהערב הקודם .
היא ירדה ממיטתה באטיות לא אופיינית ויצאה אל כיוון חדר האמבטיה. הבית היה שקט, בלי מריבות או צעקות.
מוזר, חשבה.
דניאל סגרה את הדלת של חדר האמבטיה והשאירה את המחשבות האלה מאחוריה . היא צחצחה את שינייה ושטפה את פניה במהירות. במוחה חלפו אין ספור מחשבות על איך תספר לחברתה האהובה שהיא לא תבלה אתה את החופשה . היו להם כל כך הרבה תוכניות ועכשיו … עכשיו הכל ירד לטימיון .
דפיקה חזקה על דלת האמבטיה הוציאה אותה ממחשבותיה העצובים.
"מי שזה לא יהיו אני באמצע!" צעקה דניאל.
"דניאל את יודעת שהשלפוחית שלי נורא רגישה בבוקר!" זה היה דון והוא נישמע לחוץ כמו בכל בוקר. דניאל צחקה צחוק חרישי. דון תמיד ידע איך לגרום לה לחייך. מילה קטנה שלו גרמה לה להיות מאושרת. לפחות הוא וג'יימי לא יעזבו אותה…
דניאל פתחה את הדלת ולפני שהספיקה לומר משהו היא שמעה את נקישת המנעול .
"אין בעד מה … " מלמלה בחיוך קל ופנתה לכיוון חדרה . דניאל נכנסה לחדרה ופתחה את ארון הבגדים הרחב שלה . ערמת בגדים איימה ליפול אלי לכן היא שלפה משהו מהארון וסגרה אותו במהירות בזמן שנשענה על דלתות ארונה.
למזלה זו הייתה שמלה קייצית פרחונית שהתאימה בדיוק ליום האחרון ללימודים . דניאל נעלי את נעליי אצבע ורודות שהיא השאילה מחברתו של ג'יימי ,אנני, וירדה במורד המדרגות בקלילות כשתיק הצד שלה תלוי על כתפה הימנית.
דון כבר היה במטבח לבוש כהרגלו בחולצת טריקו ישנה ובגינס דהוי .
"את יודעת איפה ג'יימי? הוא לא בחדר שלו… " דון שאל את דניאל בזמן שטיגן משהו במחבת .
"מוזר… " מלמלה דניאל יותר לעצמה .
כמו על פי סימן דלת המטבח נפתחה וממנה נכנס ג'יימי , הוא נראה נורא. עיגולים שחורים וגדולים היו מתחת לעיניו, בגדיו היו מלוכלכים ומקומטים. נראו כאילו הוא ישן במזבלה וגם הריח שלו לא היה מלבב במיוחד…
"ג'יימי?" קרא דון ויצא מהמטבח עם 2 צלחות עם ארוחת בוקר עליהם.
"מה קרה לך ?" שאלה דניאל את אחיה. היא הופתעה מכך שהוא לא נראה שמח הרי ג'יימי היה האדם הכי שמח שהיא הכירה.
"אני לא רוצה לדבר על זה … " הוא חלף על פניה בלי להביט בה. אך לשנייה הוא נעצר והסתובב אל כיוונה, כשראשו שפוף. דניאל השפילה את מבטה אל המקום שעליו הסתכל. על נעלי האצבע שלי? לא … של אנני…
"ג'יימי? משהו קרה עם אנני?" היא התקרבה אליו ובאה להניח את ידה על כתפו. נראה היה שרק צליל שמה כאב לו.
"תעזבי אותי, דניאל…" הוא מלמל בעצב. הוא הזיז את ידה ממנו והמשיך להתקדם אל עבר חדרו.
דניאל הביטה באחיה בהלם. הוא בחיים לא התנהג ככה. אפילו שקיבלו את הבשורה הוא נראה טוב יותר מעכשיו.
"אתה יודע מה עובר עליו?" שאלה את דון שכבר הניח את ארוחות הבוקר שלהם על השולחן הקטן. הוא הניח בראשו בעצב.
"אין לי מושג… אני הולך לנסות לדבר אתו. בינתיים תאכלי." הוא הצביע על ארוחת הבוקר שלי והתחיל להתקדם אל חדרו של ג'יימי.
"לא! דון, חכה רגע!" דון הסתובב לכיוון אחותו. מבולבל. בסך הכל רצה ללכת לבדוק מה שלום אחיו.
"תן לו קצת זמן להיות לבד. הוא צריך את זה…" עיניה של דניאל הביעו תחנונים. היא כל כך נבהלה מג'יימי? התפלא דון. הוא חייך והנהן בשקט.
"בסדר. בכל מקרה הוא יהיה חייב לרדת בקרוב. אני חושב שהוא מעדיף להיות אתנו מאשר לסבול את איימתה של ונסה.." השניים גיחכו כי ידעו שזו האמת.
דון התיישב ליד דניאל ואכל את חביתת הבוקר שלו בהנאה. גם דניאל נהנתה , דון תמיד היה טבח מצויין.
עברה כבר חצי שעה והשניים סיימו לאכול. דניאל המשיכה לשתות בהנאה קלה כוס עם מיץ תפוזים ודון רק ישב לידה וחיכה שג'יימי ירד.
"למה הוא לא יורד?" שאלה דניאל את דון.
"אולי כדי שאעלה בכל זאת ?" שאל. דניאל הנהנה. זה היה מוזר מידי .
דון עלה במעלי המדרגות ודניאל חיכתה במטבח, עדיין חושבת על מה לומר לחברתה.
דקה אחת עברה, אולי שתיים ודן ירד למטה בפרצוף מובס.
"הוא יבוא בסקייטבורד שלו . עם הוא בכלל יצא מהמיטה …" אמר דון .
"אתה חושב שזה קשור לאנני?" שאלה דניאל. היא ידעה בוודאות שזה קשור עליה.
"למה את חושבת?" שאל אותה דון, מנסה להבין מה מטריד את אחיו.
"שנייה לפני שעלה לחדרו, הוא הביט בנעליים שלי. בנעלי אצבע של אנני. היית, או ליתר דיוק- לא היית, רוצה לראות את המבט הכואב שהיה על פניו. זה בטוח זה."
כאילו לפי סימן, ג'יימי ירד אל המטבח. הוא לבש את חולצת בית הספר הכחולה שלו ומכנסיים שחורים. הוא נראה נורא יותר ממקודם. בכבדות הוא לקח כוס מים ושתה ממנה בלגימות מהירות. הוא אפילו לא הסתכל על אחיו הנדהמים מחוסר שמחת החיים שאליו הם כל כך רגילים ואוהבים.
"בוקר, ג'יי." אמר דון בחוסר נוחות. ג'יימי אפילו לא הביט בדון המבוהל.
"מה קרה?" דניאל שאלה מאחר וג'יימי לא ענה, היא התקרבה אליו והתכופפה כדי להביט בעיניו.
"ג'יימי, זה קשור לאנני נכון?" היא שאלה אותו. הוא המשיך לשתוק והשפיל עוד יותר את מבטו.
"ג'יימי, די… הכל יהיה בסדר…" דניאל ניסתה לחבק אותו אבל הוא התנתק ממנה בכוח ודחף אותה אל הקיר, היא נחבטה בו בעוצמה וקרסה לרצפה.
"ג'יימי!" דון צעק ורץ לאחותו ששכבה ליד הקיר, דמעות בעיניה.
"אתה השתגעת לגמרי?!" צרח עליו דון ועזר לדניאל לקום בעדינות. ג'יימי שתק, הוא הרגיש נורא על שהכאיב לדניאל אבל לא הצליח להוציא מילה מפיו.
"אתם השתגעתם." הוא מלמל לבסוף ועלה חזרה לחדרו.
"את בסדר?" דון שאל את אחותו בדאגה. היא הנהנה בראשה ושפשפה את עיניה.
"א-אני בסדר.. אבל ג'יימי לא." אמרה דניאל והוסיפה: "אנחנו חייבים ללכת לבית הספר. אני צריכה להודיע לדינה שאני נוסעת."
ההזכרה של דינה גרמה לדון לחייך, אחותו לא יכלה להפסיק לחשוב עליה. בחיים לא ראה כזו חברות טובה.
הם עלו לחדריהם והתארגנו לקראת בית הספר, עם תיקים כבדים ועמוסים צעדו דון ודניאל לבית הספר, בעוד ג'יימי נותר בבית, מחסל את מאגר הטישו.
בית הספר עבר מהר על שניהם, דון נפרד מחבריו בקלות. הוא תמיד היה פופולארי, לכן פרידה מחבריו הייתה לא קשה לו בכלל.
דבר זה לא תקף על דניאל האומללה. היא ודינה בכו על הפרידה בכי מר. דינה לא הצליחה להתעודד והלכה מוקדם הביתה, מותירה את דניאל לבדה, אכולת רגשות אשם על זה שהיא נוסעת.
אני לא מאמינה שעשיתי את זה… מלמלה לעצמה דניאל. היא ודינה תכננו כל כך הרבה דברים לעשות בחופש ועכשיו, באשמתה, כולם יתבטלו.
בסוף היום היא פגשה את דון, ג'יימי וההורים שלה מחכים לה ליד השער. היו להם שלושה מזוודות, היא זיהתה את המזוודה הוורודה שלה אחוזה בידיו של אביה.
"הרכבת אמורה לצאת בקרוב ולא ארזת, אז ארזנו בשבילך." אמרה אמה ופתחה את המכונית שלהם. היא הייתה נוקשה וקרה. במהירות היא הכניסה את כל המזוודות של שלושת האחים לתא המטען.
"אנחנו חייבים למהר." הוסיפה כשכל השאר עמדו שקטים ודוממים, בלי לזוז. כל אחד עסוק במחשבותיו העצובות.
"כן, כמובן…" מלמל אביה ונכנס למכונית. דניאל, דון וג'יימי נכנסו בדממה לאוטו, בתנועות נוקשות. דניאל התיישבה ליד החלון ובהתה בנוף, בציפייה כואבת לכך שיחלוף על פניה. ג'יימי התיישב ליד חלונה השני של המכונית הלבנה וחשב על אנני בכעס ובכאב.
אני לא מאמין שהיא עשתה לי את זה… הוא הרהר באומללות. כל דבר בעיר הזאת הזכיר לו אותה. זו הסיבה היחידה שגרמה לו לשמוח על עזיבתו. הוא יוכל לנסות לשכוח אותה.
דון לעומתם, ישב במושב האמצעי של המכונית ונותר לבהות באחיו בחוסר אונים.
"אתם בסדר?" שאלה אמא שלהם, כולם הנהנו למרות שאף אחד לא היה בסדר. אף אחד לא היה מאושר מהסידור, אפילו אבא שלהם, אבל הוא שתק, כרגיל, ונתן לאמא להחליט את הכל.
"נגיע עוד חצי שעה. תהנו מהנוף." אמא שלהם צהלה והתניעה את המכונית, הם פתחו בנסיעה אל הקיץ הנוראי שיהיה להם.
הנסיעה עברה בשתיקה. דניאל וג'יימי בהו בחלון בעצב ודון בהה באחיו בניסיון חסר מילים לעודדם. כמובן לשווא.
אמם, לעומתם, הייתה במצב רוח מרומם יחסית. היא נהגה (כמובן. אף אחד מהאחים ציפה שיהיה אחרת) במהירות רבה.
ממש רוצה להיפטר מאיתנו… רטן דון לעצמו כשהביט באמו לוחצת על הגז ככל שיכלה.
דון עדיין לא האמין למה שקרה ביומיים האחרונים. הוא לא הצליח לעכל שביומיים הוא היה צריך לעזוב את כל החברים שלו, את כל החיים שלו! ולעבור לחיות אצל שני פסיכים כל באשמת אמו "האוהבת "
"הגענו." הודיעה אמא שלהם לבסוף. בהלה קטנה עברה בדניאל. הכל קרה לה כל כך מהר.
"למה אתם לא יורדים? אמרתי שהגענו. קומו כבר." כעסה אמא שלהם.
ג'יימי הזעיף פנים לעברה ופתח את הדלת בחזקה, וכך גם דניאל. דון יצא לאחר ששני האחים יצאו מהמכונית במהירות ופתחו את תא המטען בשביל להוציא את מזוודותיהם.
"אתם תפספסו את הרכבת!" העירה אמם בחוסר נוחות. דון לקח את מזוודתו במהירות ועמד ליד שני אחיו העצובים.
"אנחנו חייבים לעזוב?" שאלה דניאל.
"וללכת אליהם?!" הוסיף ג'יימי בכעס. אמו הזעיפה פנים בצורה שג'יימי השתתק במידי.
"כן. ועכשיו אתם חייבים ללכת. הרכבת תעזוב את התחנה!"
ההורים הנמהרים ליוו את שלושת האחים אל הרכבת, גוערים בהם למהר. הם חלפו במדרגות ורצו אל כיוון תחנות הרכבת. רק כאשר ישבו על ספסלי התחנה הוריהם נאנחו בהקלה.
"טוב.." לחש אביהם. פניו הביטו כאב כל כך גדול. "אנחנו נפרדים עכשיו."
ג'יימי השפיל את פניו והנהן בעצב. "א-אנחנו נתגעגע.." הוא לחש. זאת הייתה הפעם הראשונה שהביע רגש שהוא לא זעם מאז הבוקר.
"גם אנחנו." אמרה אמו ללא רגש, הייתה שתיקה למשך כמה דקות עד שהרכבת הכחולה הופיע מולם ודלתותיה נפתחו. דון בהה בדלתות באימה, עדיין לא קלט מה מתרחש לו מול העיניים.
"טוב, תעלו כבר על הרכבת, ואני ואבא צריכים ללכת…" היא עצרה בעצמה, דניאל הייתה בטוחה שהיא רצתה להגיד עוד משהו.
"ביי." מלמלו האחים ועלו על הרכבת.
"להתראות." ההורים אפילו לא חיבקו אותם, הם נעלמו בין שאר האנשים ויצאו מהתחנה. שלושת האחים צפו בהוריהם נוסעים משם במהירות מטורפת, לא מביטים לאחור אפילו לשנייה.
"נו, אני כבר רואה את הקיץ שלנו. בואו נלך לתפוס מקומות." אמרה דניאל והם נכנסו לתוך הרכבת, מקווים שהכל רק חלום רע.
לצערם, התקוות שלהם לא נענו.


תגובות (64)

בחיי שאת מהירה! וזה ארוך..
טוב ברחתי לך שוב נועה! בהביי!

22/03/2014 21:54

תמשיכו!

22/03/2014 22:25

תמשיכיי זה ממש יפה

22/03/2014 22:35

תמשיכו!! זה סיפור כ"כ יפה!! (ואני מתה כבר לדעת מה יקרה…. אהאהאהאה!!!)

23/03/2014 16:02

היי! תנחשי מי חזרה! (אבל לצערי, הייתי צריכה לפתוח משתמש חדש…)
סיפור יפה, תמשיכו אותו (ואת כל השאר)
וסתם בלי קשר: מנטיקורים!

24/03/2014 17:17

    נטע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לאיפה נעלמת?!?!?!!?! אני כל כך שמחה עכשיו!!!!!!!!! (מותר לי לצרוח?)

    24/03/2014 17:28

    וואו, לא ראיתי אותך מאז ימי המכשפות מסיילם.
    בחיי, הייתי בטוחה שפרשת.
    טוב לראות אותך שוב, למה פתחת משתמש חדש?

    24/03/2014 17:31

    זה לא עבד לך?
    את יודעת איזה רציתי-להוסיף קורע לב (לא) עשיתי על זה שנעלמת?! (כתבתי שחברתי לאחוות אחווה מכושפת נעלמה ואחרי המון ניסיונות אני מבינה שפרשת… )

    24/03/2014 17:35

    כן תס… קראתי בזמן שלא יכולתי להתחבר (ירדה לי דמעה…)

    24/03/2014 17:38

    יאי! חזרנו לצ'אט שלנו! :) :) :)
    גם לזה התגעגעתי… ~דמעת אושר שלא-באמת-קיימת~
    מי ידע שאחרי מיצ"ב במדעים מעצבן יבוא יום כזה טוב?!

    24/03/2014 17:41

זה בסדר… מותר לצרוח…
אני אסביר: פשוט אחרי שחידשו את האתר זה לא נתן לי להיכנס למשתמש אז ניסיתי לעשות משתמש חדש אבל זה לא נתן לי מאותו מייל ולא הצלחתי ליצוא משתמש משלי בג'ימייל (כי זה של המשתמש הקודם הוא של אימא שלי כמו שכל העולם כבר יודע) ורק היום הצלחתי.
התגעגעתי! זה היה כל כך מתסכל לקרוא ולא להיות מסוגלת להגיב…

24/03/2014 17:32

    הבנתי. אויש נשמע מעצבן.
    איזה יופי שחזרת! התגעגעתי!

    24/03/2014 17:34

    גם אני התגעגעתי!! (אני ממש חפרתי לך במייל… תתעלמי מכל ההודעות..)
    עכשיו יש לך מייל לבד? יופי! :)
    עכשיו אני אמחק את ההודעה הכל כך לא קורעת לב שלי!
    זה נשמע ממש מעצבן..

    24/03/2014 17:37

גם אני התגעגעתי, להכול, למרות שאז זה היה באתר הישן…
אני לא מתה על חידושים. אני מסתגלת מהר מאוד (מאוד), אבל זה עדיין מעצבן אותי (אני פשוט לא סובלת טכנולוגיה. מה היה רע בעידן המערות?)

24/03/2014 17:36

    אבל מצד שני: בלי העידן הטכנולוגי לא היה את האתר הזה!!

    24/03/2014 17:38

    כן… אולי…
    אבל עדיין, אולי הסיבה העיקרית שאני שונאת טכנולוגיה היא שאני מתגעגעת לתקופה שהיו קוראים לי "עיניי נץ" (סיפור ארוך…)
    זה מה שיתר טלוויזיה ומחשב עושה… מוריד את הרמה של הראייה (למרות שהשמיעה שלי התחדדה מאוד בזמן האחרון…)

    24/03/2014 17:42

    כן….
    אבל בוא נגיד לא הייתי מתה לחיות בימי הביניים… (גם זה סיפור ארוך..)

    24/03/2014 17:44

    כן אפשר להבין אותך, אבל הייתי רוצה לחיות דווקא בתקופה הזאת.
    מה, בסך הכול אני אדבק ממגפה, ירצחו אותי, יענו אותי, ועוד כמה דברים מחרידים.
    לא סיפור.

    24/03/2014 17:46

    זה יותר עמוק בזה… ~בהייה באוויר~
    למרות שקיבלתי בהיסטוריה 100 על ימי הביניים… לפחות משהו טוב אחד…

    24/03/2014 17:48

    100? לא רע.
    אז מה הסיפור הארוך?

    24/03/2014 17:49

    יותר מידי ארוך… ~צמרמורת~
    נ.ב. שלחתי לך מייל… תעני לי.. זה דיי חשוב… (באמת)

    24/03/2014 17:50

    שלחתי בחזרה…

    24/03/2014 17:54

    סבבה.. ראיתי את זה..
    טוב, אני הלכתי לכתוב.. בא לי שיהיה עד עוד מעט את הפרק של הדור!

    24/03/2014 18:00

    אוי יופי עכשיו אני מרגישה מעצבנת…
    לא המשכתי שום סיפור כי היה לי פרץ כתיבה מדרגה חמש (קלאסית, כמו שאני אוהבת לקרוא לזה..) והתחלתי 3 סיפורים חדשים אז לא כתבתי שום דבר אחר…
    אבל אני אנסה להמשיך… כל יום אני כותבת סיפור אחד ואז עוברת לאחר (שיטה שאני עושה אותה גם כשאני קוראת, רק עם פרקים)

    24/03/2014 18:02

    גם אני עושה ככה בסיפורים שלי.. בדרך כלל…
    כן! את צריכה להמשיך! (את יודעת כמה חברה שלי התאבלה על פיטר?!?!)

    24/03/2014 18:04

    חחחחח אל תדאגי, פיטר הוא תמיד יהיה פיטר…
    למרות שחברה שלי מעצבנת אותי. היא כל הזמן אומרת שפיטר רוצח (לא שזה לא נכון אבל עדיין, היא בוגדת בילדות שלה!)
    וסקר קטן שאני בעקבות וויכוח קטן שהיה לי איתה (אנחנו לא דומות בכלל. גם פעם וגם עכשיו אני עולה לה על העצבים): באטצן או ספיידרמן? (אל תשאלי… פשוט כולם כמעט ספיידרמן ורק היא ועוד כמה באטמן…)

    24/03/2014 18:07

    אממ… ספיידרמן?
    אה, ואת יכולה להתעלם מהמיילים הלא-מובנים שלי…

    24/03/2014 18:08

    כן בסדר הבנתי אותם…
    בדרך כלל אני זאת שלא מובנת… אני לא מבינה אפילו את עצמי…

    24/03/2014 18:10

    גם אני יכולה להיות לפעמים ממש ממש לא מובנת.. זה מעצבן שהכל מתבלבל לי… אבל זה לא קורה לי כל הזמן..

    24/03/2014 18:22

    זה קורה לי לפעמים… זה מעצבן שהכל מתבלבל לי..

    24/03/2014 18:22

    טוב, אצלי הלא מובנות באה בדרך שונה… אני חושבת על אלף דברים בבת אחת שאני לא מבינה מה אני אומרת…
    חבל שהתת מודע שלי לא רומז לתת לעצמי סטירה מדי פעם (המוח שלי צורח את זה)

    24/03/2014 18:24

*באטמן.
אוף כמה שאני שונאת שגיאות מקלדת…

24/03/2014 18:08

ועוד משהו: תמשיכי מהר את משהו מיוחד. הקטע עם טורי מהפרק הראשון ממש הזכיר לי אותי (אני בדרך כלל עושה דמויות שקצת מזכירות אותי אבל זה היה ממש קטע מהחיים שלי…)

24/03/2014 18:26

    באמת? אז קלעתי בול…
    אני אמשיך בקרוב.. נתנו לי רעיונות… אני הייתי ממש תקועה.. אני אוהבת את טורי..

    24/03/2014 18:28

    לפחות את טורי אוהבים…
    יש לי קטע כזה להיות החברה הכי טובה של מישהו תוך שנייה, ויום אחרי זה הוא רוצה להרוג אותי (ואני רצינית… זה באמת קרה לי…)

    24/03/2014 18:30

    רצינית? (תגובה מפורטת..)

    24/03/2014 18:32

    כן…
    את האמת, זה קרה פעמיים. פעם אחת ביקשתי סליחה אלף פעם על משהו שעד עכשיו אני לא יודעת מה עשיתי ובפעם השנייה זה קרה בתוך שעתיים (רבתי עם מישהי מה יותר טוב: פרסי ג'קסון או הארי פוטר… זה היה השיא שלי…)

    24/03/2014 18:35

    הממ… פרסי ג'קסון יותר טוב.

    24/03/2014 18:36

    נכון!
    אבל כמובן שהיא העדיפה הארי פוטר… אני לא רוצה לכתוב מה יש לי להגיד על הספר הזה כי בכל זאת זה הארי פוטר (ועוד יש לי את השרביט של הרמיוני… חבר טוב שלי הכריח אותי לקנות בלונדון)

    24/03/2014 18:38

    לא יודעת.. אני לא מתה על הארי פוטר…. אני אוהבת שיר פארודיה של זה…

    24/03/2014 18:40

    גם אני לא מתה, יותר מזה (אפילו הייתי במן מלחמה כזאת פרסי ג'קסון נגד הארי פוטר שהיה יותר ריב ענקי… אני לא רוצה לדבר על זה..)

    24/03/2014 18:43

אוקיי… טוב אני זנחתי את הכתיבה על הצ'אט הלא-כל-כך קטן שלנו… אני חוזרת לכתוב!
מה שכן להארי פוטר יש שיר פארודיה ממש מצחיקה (ואני אמרתי את זה)

24/03/2014 18:44

    כן, בדיוק, תמשיכי לכתוב!
    אני מבטיחה שעוד 4 ימים או פחות יהיו כמה פרקים ברצף של אין אפשרות להתחבא (אם לא, תשלחי לי אראי לבית.)

    24/03/2014 18:46

יודעת מה? בואי נעשה יותר מזה:
עד יום שישי הזה אני עושה פרק בדור, בקעקוע, בחיים החדשים של זואי, ברוצח "שכיר" (שנטשתי לגמרי), באבא שלי רוצח ובמשהו מיוחד ואת עושה גם פיטר (וכמה פרקים) ואין אפשרות להתחבא (כמה פרקים) ואת הדבר החדש שלך!
דיל? (ולי יש מבחנים בין לבין)

24/03/2014 18:50

    דיל!
    מחר אני כנראה נשארת בבית אז יש לי המוווון זמן לכתוב.

    24/03/2014 18:52

    קבענו!
    גם אני נשארת מחר בבית (יום חופשי! הורי!) אבל גם חוץ מהסיפורים יש לי עוד מבחן ועוד משהו בריקוד שאני צריכה לעשות..

    24/03/2014 18:54

    כן… גם אני נשארת (כנראה) מחר כי לאחותי יש טקס באוניברסיטה.
    מה שכיף הוא שחופשת פסח בעוד עשרה ימים! זה אומר שיש הרבה ימים חופשיים לכתוב.

    24/03/2014 18:56

    אחותך באוניברסיטה? מגניב! (בא לי אחות.. קטנה..)
    ופסח עוד 10 ימים?! יש!!!!!
    יום ההולדת שלי קרוב יותר משחשבתי!! :) :) :)

    24/03/2014 18:57

    טוב, לא בא אחות קטנה כמוני.
    אני לא יודעת מה קורה לי, אבל כל פעם שאחותי באה אני מתנהגת כמו האחות הקטנה הכי מעצבנת בעולם (וכבר כתבתי את זה פעם)
    יש לי עוד אחות שהיא בארצות הברית עם אימא ואבא החורג שלה (יש לנו אותו אבא אבל לא אותה אימא). דווקא איתה אני פחות מתנהגת ככה..

    24/03/2014 19:01

    הממ…. עדיין בא לי אחות קטנה.. זה עדיף..
    טוב, כל אחד והמשפחה שלו. גם לי אין משפחה 'נורמלית' כל כך… ואת זה את יודעת

    24/03/2014 19:05

    כן…
    את יודעת, הדשא של השכן תמיד ירוק יותר…

    24/03/2014 19:06

    בדרך כלל כן….
    נטע, יש מצב אני משנה קצת את הדיל שלנו? אני אכתוב מהיום (אני באמת אשתדל) פרק אחד בכל יום מכל הסיפורים שלי..
    זה בסדר?

    24/03/2014 19:08

    בסדר… אין בעיה…
    זה באמת נראה מוגזם לכתוב שישה פרקים בשלושה ימים (עשיתי את זה כבר אבל עדיין…)

    24/03/2014 19:10

    אני כותבת גם עם עוד בנות תוך כדי אז בכלל…
    חוץ מזה יש לי עוד כל מיני דברים באמצע..

    24/03/2014 19:12

    כן הבנתי…
    טוב, תתחילי לכתוב! אני אנסה גם להתחיל היום.

    24/03/2014 19:13

מושלם תמשיכייי

24/03/2014 19:11

נטע, זה בסדר שאני אעלה את הדור מחר? ומחר הדיל יתחיל?

24/03/2014 21:19

    בסדר…
    אבל אם את מספיקה תעלי היום.

    24/03/2014 21:22

    =(
    לא נראה לי שאני אספיק… סליחה…

    24/03/2014 21:23

    זה בסדר.
    לפחות אני לא צריכה לחכות הרבה, הרי רוב הזמן אני אשן.

    24/03/2014 21:24

    אולי…
    אני אעלה את הפרק בצהריים.. ואולי בערב את הקעקוע או משהו…

    24/03/2014 21:25

    בסדר…. (איך אני אשרוד עד הצהריים? לאאאא!!!!!!!!!!!!!!)
    אני עדיין אחכה אם יתחשק לך להעלות בארבע בבוקר או משהו כזה (בכל מקרה אני מתעוררת כל יום בשש.

    24/03/2014 21:27

    אני הולכת לישון באחת עשרה. אם יש מזל…
    ומתי את מתחילה לכתוב?!

    24/03/2014 21:29

טוב…. שימי סטופר……………
עכשיו!

24/03/2014 21:33
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך