mikenk
זה הסיפור הראשון שלי אני מ-א-ו-ד!! ישמח עם תגיבו:-)
-N.K-

השמועה:פרק 6

mikenk 31/01/2013 770 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אני מ-א-ו-ד!! ישמח עם תגיבו:-)
-N.K-

המשכתי לרוץ אפילו שראיתי שיוגב נופל והמחבל תפס אותו,פטעום הודתי למורה שלי לספורט שלימד אותי איך לרוץ מהר מקדימה רץ שמוליק והמחבל פשוט הפסיק לרוץ כנראה בגלל שהוא תפס כבר אתד מאיתנו אני ושמוליק הפסקנו לרוץ שהגענו למקום שבחיים המחבל לא ימצא אותנו בוא אוני ביקשתי הזברים משמוליק איך הוא ידע שיש מאחוריי מחבל והוא אמר לי ש:"כשאמרת לי מה שגלית על יובל ושיוגב לא מת בכלל היתי צריך לבדוק את זה אז הלכתי לתיק של יובל ובתוך התיק שלו היה פלאפון ופתחתי את הפלאפון ושם ראיתי את שיחות ה-SMS שלו וראיתי שהוא מתחנן פיגוע בגלידרייה באותה שעה שאתה ויוגב נפגשים כדי שאתה לא תדע כלום" אמרתי לו:"כלום על מה??" שהמטרה של יובל זה לרצוח אותך…
"מה???" צהקתי והוא ענה לי "הוא נכנס לכלא בגלל משיהוא הסגיר אותו למשטרה המשיהוא הזה זה אבא שלך עכשיו הוא רוצה לנקום בו ולהרוג אותך"…
אחרי כל המידע הזה לא ידעתי מה לעשות עם עצמי חשבתי אולי להגיד את זה לאבא שלי אבל פשוט לא ידעתי מה לעשות אז מילאתי את הדברים שלי בדברים אחרים אז פשוט הפצתי שמועה שאבי וכרמל הולכים להפוך לחברים ושנורי מאוהבת באלון אבל אלון לא רוצה אותה בקיצור הפצתי כל כך הרבה שמועות שהזמן טס…….
בלילה לא יכלתי יותר והלכתי למיטה של אבא שלי ודיברתי איתו השחיה:
אני:אבא,אתה ער???
אבא שלי:עכשיו כן,מה אתה רוצה??
אני:זה חשוב,בוא למטבח.
אבא:בסדר
הלכנו למטבח ודיברנו עוד…השיחה:
אבא:אז מה אתה רוצה???
אני:הפללת משיהוא והוא נכנס לכלא בגללך??
אבא:אני עייף
אני:אל תתחמק
אבא:כן,למה??
אני:כי הוא עכשיו מאיים עליי הוא שלח אליי היום מחבל שיהרוג אותי.
אבא:באמת??
אני:לא,אז אני סתם משקר,ברור שבאמת!!!
אבא:טוב אני מטפל בזה,אתה רק צריך להגיד לי את השם שלו עכשיו.
אני:יובל,ומה זה אומר השם שלו עכשיו.?
אבא:הוא כל הזמן מחליף שמות שאני שמתי אותו בכלא קראו לו נדב.
אני:טוב, אני הולך לישון
אבא:לילה טוב.
אחרי השיחה הזאת נרגעתי קצת והצלחתי להרדם שקמתי הבנתי שכבר אחרתי את ההסעה ואבא שלי לא העיר אותי.
הראשון ששאל אותי למה לא הגעתי היום היה אלון השיחה:
אלון:אתה חולה???
אני:לא,יותר גרוע
אלון:מה יותר גרוע מלהיות חולה???
אני:מוות!
אלון:מה???
אני:זה לא לטלפון עם אתה רוצה לדעת תבוא אליי לבית..
אלון:טוב…
חכיתי לו איזה חצי שעה ואז הוא דפק בדלת כשפתחתי את הדלת אלון אמר לי"זה בסדר שהבאתי את יובל נכון????,הוא גם רוצה לדעת" ואז ראיתי מאחוריי אלון את יובל…..
________________________________________________________________
אני לא אמשיך את הסיפור עם לא תגיבו:-)
-N.K-


תגובות (3)

אהבתי מאוד.
אתה ממשיך מחר בערב? אם כן אני לא יהיה ואני יפסיד את הפרק הבא :(

31/01/2013 11:54

אני אעלה מחר ב5 בצהריים אתה תוכל לקרוא???
-N.K-

31/01/2013 11:56

נראה לי שכן ^^

31/01/2013 11:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך