אני רוצה לשמור על המטח!! אז הפרק קצת קצר!!

סייבר ספייס- פרק 4

25/10/2012 562 צפיות אין תגובות
אני רוצה לשמור על המטח!! אז הפרק קצת קצר!!

השעה:20:00 בסייבר ספייס\17:30 בזמן רגיל-
"מה??" שאלתי באי אמון מוחלט!! "איפה אתם??" שאלתי "אנחנו בדרך!!" אמרתי.
"אנחנו??" איתמר שאל.
"אני עם מישהו שנקרא שגיא!! אני יסביר שאני יהיה שם!!" תשלחו לי את הנקודות ציון!!" ביקשתי.
"אוקי" הם אמרו ושלחו לנו את הנקודות ציון הם היו באזור 7334 שלפי המפה זה אזור של הציידים!!!
"מצוין אנחנו לא רחוקים אנחנו בערך 10 דקות שם!!" אמרתי וסגרתי את השעון והתחלנו ללכת במהירות ותוך כמה דקות הגענו למקום שנראה כמו מאורת מסתור חיפשתי את שני או איתמר ומצאתי אותם מתחבאים מאחורי כמה חלקים גדולים.
"גל יש כאן ציידים" העיר שגיא ואז ראיתי השומרים על הדש בגד שלהם הופיע הסמל של הציידים והיו להם רובים ביד הלכנו בזהירות והגענו אליהם והופתעתי לראות בניהם גם את דנה!! התחבקתי איתם דנה הסבירה לי שהיא יכלה לברוח בעזרת הולוגרמה שהיא יצרה והם לא הבחינו שהיא ברחה ואז היא מצאה את איתמר ושני והיא הביאה אותם לכאן!! ואז ראיתי מה שהם ראו.. ראיתי את דן ושרון מחוברים למין מכונה שיצרה שכפולים זהים של שרון ודן.
"מה הם עושים להם??" שגיא שאל..
"הם משכפלים אותם!!" איתמר אמר.
"ובכך הם יכולים ליצור כוח שווה להם.." אמרה שני.
"מה??" שאלנו.
"אם הם יצרו שכפול של דן.. אז יהיה לו אותו כוח שווה כמו שיש לדן המקורי!!" היא הסבירה.
"וכוח שווה הורס את עצמו!!" הבנתי את מה ששני ניסתה לומר…
"אנחנו נדאג לזה אח"כ!!" עכשיו אנחנו חייבים לשחרר אותם!!" אמר איתמר.
"ואני יודעת איך!!….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך