פרק קצר בשביל ההתחלה אני מאוד מקווה שאהבתם, הפרקים יתחילו להיות יותר מעניינים ויהיו עוד המון הפתעות. תהנוו

השקספירים פרק הבכורה

05/08/2014 686 צפיות 4 תגובות
פרק קצר בשביל ההתחלה אני מאוד מקווה שאהבתם, הפרקים יתחילו להיות יותר מעניינים ויהיו עוד המון הפתעות. תהנוו

"וויליאם שקספיר היה מחזאי," אמר המדריך, "הוא היה מפורסם והמחזות שלו היו מפרוסמים הוא כתב את חלום ליל קיץ, רומיאו ויוליה, מקבת…"
"אני מכיר אותו" אמר ילד אחד עם שיער חום וכובע מצחייה שחור.
"אוקיי," אמר המדריך, "תקשיבו, אנחנו צריכים להעלות מחזה של שקספיר בעוד שבוע בדיוק, באולם הזה, כן, כן. מחזות של שקספיר יכולים להיות מעניינים מאוד".
"אה… אני לא חושבת" אמרה ילדה אחת עם צמות שחורות.
"אל תדאגי," אמר המדריך, "הכל יהיה בסדר, אנחנו נעבוד על שני מחזות, מקבת וחלום ליל קיץ. תקשיבו ילדים, אתם בטח שואלים למה אנחנו צריכים להעלות את המחזות האלו, אז אני אגיד לכם, אנחנו רוצים גם לעשות הצגות למבוגרים…"
"אז בחרתם דווקא את שקספיר?" שאלה קשת, הילדה עם הצמות השחורות.
"אבל לא סתם, כי יש סוד או משהו ששקספיר החביא במחזות שלו ובגלל שאתם חכמים, אני רוצה שתעזרו לי למצוא אותו, את הסוד, או את החפץ או את המשהו הקסום הזה ששקספיר החביא במחזות שלו, אתם תעזרו לי, ילדים?"
"כן," אמרו הילדים והסתכלו על האולם, על הוילונות האדומים ועל הפנסים.
איש אחד עם שיער חום מתולתל וחולצה מכופתרת נכנס לאולם ושאל:"אתם מסתדרים?"
"כן," אמר המדריך וחייך, "זה אריה, הוא יהיה הצופה הראשון והוא יחליט אם המחזה טוב ואם כדאי לשנות משהו. ילדים, תקשיבו, אנחנו הולכים להפוך את העולם של שקספיר לקסום יותר, למעניין יותר ולצבעוני יותר!"
הילדים עלו על הבמה והסתכלו על התפאורה, שיחים ועצים ולידם היה ארגז שהיה כתוב עליו באותיות שחורות מודגשות: "ארגז תחפושות".
"אתם יכולים לבחור לכם תחפושות" אמר המדריך וחייך.
הילדים פתחו את הארגז וכל ילד לקח תחפושת, אלו היו תחפושות ישנות, מוזרות ומצחיקות. "שנתחיל?" שאל המדריך.


תגובות (4)

ההתחלה כבר נשמעתם מעניינת, תמשיכי!!

05/08/2014 17:58

אני שמח שאהבת היום יותר מאוחר, או מחר אני אעלה את הפרק השני, מפוצץ בהפתעות.

05/08/2014 18:24

יאיאיאיאי!! :) :)

05/08/2014 18:39

נשמע מעניין, אין לי הרבה הערות. אבל בואי ננסה למצוא כמה:
1. אורך; אני יודעת ומבינה שזה פרק פתיחה, לכן הוא קצר יותר. מקווה לראות פרקים ארוכים יותר בהמשך.
2. פיסוק; סה"כ לא הייתה בעיה גדולה בנושא, אבל רק שתדעי שגם בסוף ציטוט צריך לשים. למשל:
"היי, שמעת על המסיבה היום בערב? אני מצפה לזה בקוצר רוח!/,/./…"
ולא לכתוב "אני מצפה לזה בקוצר רוח"
אמ… תוסיפי טיפונת תיאורים? רק טיפה.
סה"כ טוב. מצפה להמשך~

05/08/2014 19:34
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך