זה פרק 2. פרק 3 יהיה אפילו עוד יותר טוב, מקווה שנהנתם.

השקספירים פרק 2

05/08/2014 600 צפיות 3 תגובות
זה פרק 2. פרק 3 יהיה אפילו עוד יותר טוב, מקווה שנהנתם.

"כן" אמרו התלמידים.
"אוקיי," אמר המדריך, "אמיר לפי איך שהתלבשת אתה תהיה אוברון, מלך הפיות, הילדה עם הצמות, איך שהתלבשת, בהצגה, את מלכת הפיות, אז מי ישחק את פוק? אה, אתם עדיין מתעסקים עם התלבושות? אין לנו עוד הרבה זמן יש לנו רק עוד שבוע להעלות את המחזה, אתם מבינים? אווו! מעניין! גלי משחקת את לוסינדה אורן את ליסנדר, אלי ישחק את המלך, ריטה, גאיה ואור ישחקו את הפיות. יש עוד דמויות, אבל אנחנו לא מראים בהצגה את כולן. והנה בצד השני גם יש ילדים, הם יבחרו את התלבושות להצגה מקבת, רמי יהיה המלך, אורנה תשחק את המלכה, יונתן ישחק את מקבת, יובל ישחק את אח של מקבת ונועם, סהר ורוני ישחקו את שלושת המכשפות. אוקיי אפשר להתחיל, יש לנו את הדף של המחזה, הוא נמצא אצל רמי."
רמי הביא למדריך את הדף של המחזה, המדריך אמר לכולם להתאמן על התפקיד וכל אחד התאמן על התפקיד שלו ואחרי שעה וחצי, השחקנים עלו לבמה, החזרה הראשונה הייתה של ההצגה "מקבת", הילדים של ההצגה "חלום ליל קיץ" ישבו בכיסאות של הקהל ומחאו כפיים. המדריך אמר: "שלוש, ארבע ו…" וההצגה התחילה.
שלוש המכשפות נכנסו ראשונות, מערבבות בכפות בקדרה הגדולה ואחר כך שאר הדמויות.
"לא, לא. זה לא טוב, אני רוצה שוב פעם את סצנת המכשפות, עם צחוק מרושע בבקשה" אמר המדריך וחייך. נועם, סהר ורוני עלו לבמה עם התחפושות שלהן ועשו את התפקיד שלהן. "אוקיי," אמר המדריך, "הילדים של סצנה 3, נא לעלות לבמה"
וכך עברו שעות ארוכות, עד השעה שש בערב, בשעה הזאת, המדריך שיחרר את התלמידים, ישב על הבמה ואמר לעצמו: "נמשיך מחר. הילדים האלה עובדים כל כך יפה, אפשר ממש לעשות פה חוג דרמה, לא איזה פרוייקט של שקספיר, אבל גם שקספיר זה דרמה אמיתית, טרגדיות וקומדיות. אין על שקספיר, המחזאי הגדול של כל הזמנים. אבל אני לא יכול עם נועם, סהר ורוני שמשחקות את המכשפות, הן עושות את התפקיד כל כך לא נכון, אבל איך אני אגיד להן את זה, נכון קראתי להן לבמה פעם שנייה, ואז הם עשו את זה לא טוב ולא היה לי נעים להגיד להן שזה לא היה טוב ושיעלו לבמה פעם שלישית."
המדריך חשב שאף אחד לא שמע אותו, אבל נועם סהר ורוני הסתתרו מאחורי דלת היציאה של האולם ושמעו כל מה שהוא אמר, הם כמעט בכו, הם הלכו אל המדריך. המדריך שאל: "מה אתן עדיין פה? מה אתן רוצות להגיד לי ששמעתן את כל מה שאמרתי?"
"כן," אמרה סהר "ומאוד נעלבנו, עשינו את זה הכי טוב שיכולנו, באמת!!"
המדריך נתן לכל אחת מהבנות סוכריה ומטבע שוקולד ואמר להן:"תאכלו את הסוכריות ואת המטבעות של השוקולד ואתן לא אומרות את זה מול כולם בחוג דרמה, שזה יהיה לכן ברור, אתן מבינות" הבנות אמרו: "כן!", הן יצאו מהאולם וטרקו את הדלת.


תגובות (3)

לא רע, אבל כמה הערות:
אין דבר כזה !!
יש או סימן קריאה אחד או שלושה [שלושה זה גם לא הכי מתקבל, אבל זה מושפע משלוש נקודות] אי אפשר שניים.
ראי את סעיף פיסוק בתגובה שלי בפרק הקודם.
לא הגיוני שיש להם רק שבוע להעלות הצגה שלמה. אפילו שתיים. גם מדריך היה עושה אודישנים, לא פשוט נותן דמויות לפי התלבושת שבחרו הילדים.
גם הפרק רץ לי משום מה מהר מדי.
בכל אופן, לא רע. בהצלחה בפרקים הבאים.

05/08/2014 19:42

תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!

05/08/2014 19:43

נחמד

05/08/2014 20:01
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך