פרק 4. תהנו

השקספירים פרק 4

06/08/2014 689 צפיות תגובה אחת
פרק 4. תהנו

המדריך ישב על הבמה וראה את ילדי הפרוייקט נכנסים. "מה? מה קרה?" הוא שאל.
"אנחנו רוצים להציל את המחזה!" אמרו ילדי הפרוייקט ומחאו כפיים, המדריך חייך.
וכך עברו שעות ארוכות של חזרה על המחזה, המדריך ישב עם כוס קפה בקדמת הבמה ומחא כפיים בסוף החזרות. "וואו, זה מעולה!" אמר המדריך, "טוב נתראה מחר!"

לפני שעתיים
"לא, אתה לא יכול לעשות לי את זה" אמרה ליידי מקבת ודחפה את מקבת.
"תקשיבי, מתוקה, אני לא התכוונתי שזה יקרה!" אמר מקבת והתחיל לבכות.
"זה לא יעבור לך בשלום," אמרה ליידי מקבת וטמנה בידו של מקבת מכתב בתוך מעטפה צהובה. "מה זה?" שאל מקבת, פתח את המעטפה וקרא את המכתב, הוא צעד כמה צעדים ומישש את הקירות של החדר ואז הוא צרח על ליידי מקבת בהפתעה ודחף אותה, "את לא יכולה לעשות לי את זה!" הוא אמר.
"דווקא כן" אמרה ליידי מקבת, "רד, רד אני אומרת ומיד!"
מקבת ירד ובכה, הוא שם את ידיו על פניו והשתולל על הריצפה.
ליידי מקבת קמה ואמרה:" הגיע הזמן", שלושת המכשפות עמדו בשורה וצחקו צחוק מרושע. "לא!" המלך צרח, "מה אתם עושים?"
"נו די, תן להם זה ויכוח שלהם" אמרה המלכה.
"תכף תביאו לכאן גם את הפיות מ'חלום ליל קיץ" אמר המלך בזעם.
"מה אתה עושה?" צרח מקבת והכה את המלך, לפתע מקבת ראה שהידיים שלו מדממות, הוא הסתכל ישר ואז הוא ראה גם סכין "לא!" הוא צרח.
"וואו, שמעתי משהו" אמר המדריך וירד לאולם ד', הוא פתח את הדלת ואז הוא כמעט התעלף הוא ראה את הדמויות של מקבת במציאות. "מה? מה קורה כאן?" הוא שאל. "גם אתה מתערב?" צרחה ליידי מקבת.
"רגע, זה לא אמור להיות במחזה" אמר המספר וחייך אל המדריך.
"מה קורה כאן? מישהו יכול להסביר לי?" שאל המדריך בזעם.
"בסדר, אנחנו נצא מכאן" אמרה ליידי מקבת, "סליחה שהפרענו"
כל הדמויות יצאו מהחדר ויצאו מהמבנה של התיאטרון.
"מה קורה כאן?" שאל המדריך וגרד בראשו.
עברה שעה והמדריך ישב על הבמה וניסה לעשות הצגות, אבל שום דבר לא הצליח לו, הוא שתה מכוס הקפה שלו ואז הוא ראה את ילדי הפרוייקט נכנסים לאולם ואומרים:"אנחנו רוצים להציל את המחזה" המדריך חשב לעצמו, מה גרם להם פתאום לבוא שוב ולהציל את המחזה. אבל אז הילדים אמרו: "ראינו את הדמויות של שקספיר במציאות" אמרו ילדי הפרוייקט כאילו קראו את מחשבותיו המדריך חייך ומיד הם התחילו בחזרות ואז נגמר היום, המדריך נפרד מהילדים ואמר להם:"נתראה מחר!"
"וואו, אני לא מאמין" אמר המדריך, "וואו, אני וילדי הפרוייקט ראינו את הדמויות של שקספיר במציאות, אבל רגע הן היו בתקופה של שקספיר , אז איך הם עדיין חיים? אה, אלו בטח סתם אנשים עם תחפושות."
לפתע, המדריך התנתק מהמחשבות האלו והתנתק רגע מהדברים של פרוייקט שקספיר ומהבמה ומהתיאטרון, הוא קימט את מיצחו ושאל את עצמו, מה הוא עושה כאן בתיאטרון, אבל הדמויות של שקספיר או האנשים עם התחפושות כפי שהוא הגדיר אותם חזרו שוב והזכירו לו ואז הם ברחו לפני שהוא יזכר שהוא גרש אותם כבר.
"אה." אמר המדריך, "קורה לפעמים ששוכחים. מה? אבל למה שכחתי?"


תגובות (1)

אמ… הדמויות הן דמויות… הן לא היו קיימות מעולם .-. הייתי מצפה ממדריך לדעת את זה.
ההערות שלי לא משתנות, בלה בלה בלה.
תמשיך בבקשה [למדתי שאתה בן. הא!]

06/08/2014 19:23
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך