אני אפרסם את פרק 9 ממש בקרוב

השקספירים פרק 8- המשך מסיבת הסיום

09/08/2014 647 צפיות תגובה אחת
אני אפרסם את פרק 9 ממש בקרוב

"כן, אני מכיר אותם קוראים להם פוגה ורוג" אמר רם וגרד בראשו.
"כן" אמר המדריך והנהן לחיוב.
"אתם באים איתי!" צרח רם, משך בחולצותיהם של פוגה ורוג וגרר אותם לחדר שלו.
"אוקיי, אתם מוכנים להסביר לי למה ניסיתם להרוס לי את התיאטרון?" שאל רם.
"אה… לא קרה כלום, מנהל תיאטרון יקר" צחק פוגה. פוגה ורוג ישבו על כיסאות ושיפשפו את ידיהם, "קר פה!" אמר רם. פוגה ורוג צחקו.
"מה? מה עשיתם? עכשיו אני כועס עליכם!" אמר רם.
"אתה יושב על מאוורר!" אמרו פוגה ורוג והשתוללו מצחוק.
"מה אתם עושים?!" צרח רם, קם וזרק את המאוורר על פוגה ורוג, אבל השובבים, שונאי התיאטרון, זרקו עליו כיסאות. "צאו מהחדר שלי, מיד!" צרח רם, אבל פוגה ורוג לא הקשיבו לו והתחילו לזרוק עליו מכתבים וסוכריות שגנבו מהשולחנות וטמנו בכיסים שלהם, רם הפיל את השולחן שלו וגם המחשב נפל. הדפים התחילו להתעופף בחדר ואז הם ישבו על הריצפה ורם צרח: "מה אתם עושים? צמד משוגעים!"
"אנחנו לא עשינו כלום," צחקו פוגה ורוג ואז הם דחפו את רם, רם זרק על פוגה ורוג בקבוק מים, אבל הם הצליחו להתחמק ובקבוק המים התפוצץ, "אתה לא תצליח לעשות לנו כלום! וגם לא הצלחת!" צחק פוגה, משך את רוג ודילג מעל רם שכעת שכב על הריצפה מזיע ומתנשם בכבדות. פוגה ורוג רצו ורצו, הם הגיעו לאולם מסיבת הסיום, אבל אז הם מצאו את עצמם בתוך מלכודת, ילדי הפרוייקט צחקו והמדריך חייך.
"מה? מה אתם עושים? כשחברים שלנו יבואו להציל אותנו, אתם תשלמו על זה ובגדול"
"איך הם ידעו?" שאל המדריך וילדי הפרוייקט המשיכו לצחוק.
"כי יש לנו פלאפונים, אנחנו יכולים להתקשר אליהם!" אמרו פוגה ורוג.
"אבל לקחנו לכם את הפלאפונים!" צחק המדריך, "הבטן שלי כואבת מרוב צחוק."
"רגע, עכשיו אפשר להתחיל את מסיבת הסיום" אמרו ילדי הפרוייקט.
"קדימה, ממתקים!" אמר המדריך, הקערות של הממתקים היו על הריצפה בגלל שרוב האולמות במבנה של התיאטרון היו הרוסים, אבל עדיין הילדים נהנו מהממתקים וזה הספיק לכולם. "יש! ניצחנו! יש! ניצחנו!" שרו הילדים ונתנו כיפים אחד לשני.
"רגע אחד" אמר פוגה, "אנחנו לא בתוך מלכודת, אנחנו צעד אחד לפני המלכודת"
"תתפסו אותם!" צרח המדריך. המדריך וילדי הפרוייקט רצו אחרי פוגה ורוג, הם רצו מהר, בלי הפסקה והם בקושי יכלו לנשום. "רק עוד קצת, רק עוד קצת אתם מגיעים אליהם!" אמר המדריך, "זהו! תתפסו אותם!" ילדי הפרוייקט תפסו את פוגה ורוג וקפצו עליהם, עד ששונאי התיאטרון נכנעו ושכבו על הריצפה, השומר גרר אותם החוצה.
כל ילדי הפרוייקט עמדו מאחורי המדריך ושרו: "עכשיו ניצחנו! נצחנו ובגדול!" והם באמת ניצחו, הלוואי והיה שקט הרבה זמן באולמות המבנה של התיאטרון, הלוואי והנה החלום הזה התגשם, הילדים אכלו מהממתקים והפעם היה להם באמת שקט. רם נכנס לאולם של מסיבת הסיום, התקרב אל המדריך ואמר: "כל הכבוד, עשית עבודה טובה שאמרת לי שיש פה שונאי תיאטרון שרוצים להרוס לנו את התיאטרון, כל הכבוד לך!"


תגובות (1)

זה פרק 8- המשך מסיבת הסיום

09/08/2014 12:32
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך