שתי תגובות ממשיכה (יש לי כבר סיפור שלם, אבל אני עושה פרקים קצרים ^_^)

השריפה (פרק1)

21/08/2014 552 צפיות 2 תגובות
שתי תגובות ממשיכה (יש לי כבר סיפור שלם, אבל אני עושה פרקים קצרים ^_^)

סטיב משך אותי מהמיטה לכיוון הדלת. "מה קרה?" לחשתי בעייפות והוא אמר לי "אין לי זמן להסביר, אני אסביר לך בדרך". רציתי לשאול 'בדרך לאן?' אבל ראיתי שהוא רץ בשביל לקחת את המפתחות לאופנוע. זרקתי על הפיג'מה שלי קרדיגן ושמתי נעלי ספורט, הבנתי שהעניין רציני. הטלוויזיה הייתה פתוחה על ערוץ החדשות, ולא הספקתי לקרוא מה כתוב בה מפני שסטיב תפס בידי בחוזקה וגרר אותי אל עבר האופנוע שלו. " אתה מכאיב לי!" צעקתי עליו כשהעור שהוא החזיק בו הלבין והוא עצר לי את זרימת הדם. "א..אני מצטער" הוא לחש, הדביק לי נשיקה רכה על השפתיים והניח אותי על האופנוע שלו בעדינות, "כרגע אני לא מבין כלום". סטיב נסע במהירות גבוהה מהמותר ושיערו שמגיע עד אמצע העורף הצליף לי בפנים. "בבקשה אל תגידי לי לחזור", הוא צרח כנגד הרוח, בדיוק מתי שרציתי להגיד לו שיוריד אותי מהאופנוע, "זה חשוב לי". חנינו ליד מועדון "הסוכרייה". "מה לעזאזל..?" לחשתי והוא קפץ מהאופנוע, נתן לי יד במהירות ופתח לי את הדלת.
*-*תקראו את הרציתי להוסיף*-*


תגובות (2)

אוקי, עלילה וכתיבה ~מעולים!~ אבל זה לא 'קצת קצר' זה מאוד קצר! אני לא רוצה להעליב או משהו אבל הייתי מאריכה את הפרקים…. רק הצעה…
ו… זהו..
אה, רק ש… תמשיכי!

בספריות,
מיס ריק

21/08/2014 21:24

וואי מהמם! תאריכי אותו טיפה והוא יהיה פשוט מדהים יותר ממה שהוא עכשיו!
בהצלחה בהמשך ♥♥

21/08/2014 21:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך