התחלה חדשה- פרק 4- meet my world

אני.(: 15/08/2012 669 צפיות אין תגובות

לפני שאני נכנסת לבית שלי, אני אתאר אותו.
קודם כל, זה בית פרטי !! סוף סוף אני מרגישה מחוברת לקרקע אחרי שנים של קומה חמישית בלופט חמוד בניו יורק, שאני בטח אתגעגע אליו . . עולות לי דמעות בעיניים . . כי נכנס לי ריס לעין. זה ממש מוזר. קרה לכם פעם?
סיבות למה הבית החדש חמוד:
1. הוא בצבע צהוב בננה
סיבות למה הוא לא חמוד:
1. הספה לא נוחה
2. כשאני קמה בבוקר השמש פשוט עומדת על הפרצוף שלי.
3. הכיסאות בחדר אוכל כבדים נורא. תארו לעצמכם מה זה להיתקע עם הזרת של הרגל בכיסאות האלה !!
עוד לא קרה לי. אני לא רוצה לפתוח פה לשטן, אז אל תעשו תנועות חדות ובואו נחליף נושא
4. הזרם באמבטיה חלש. אבא אומר שהוא יתקן את זה. אני ממשיכה לחשוב בשליליות.

יכול להיות שאני קצת מגזימה. אני אוהבת את החצר שלנו, ואת החלון בחדר, ואת שטיח הרצפה. . . אבל אי אפשר להתעלם מהספה. היא פשוט
לא- נוחה- בעליל. ואם לא הייתי מתכוונת לזה לא הייתי רושמת "בעליל", כי אני לא לגמרי הבנתי מה זה בעצמי.
ויש לנו בריכה !!!!!!!!!!!!!
תמיד ראינו ( אני והאחים שלי ) סדרות בטלוויזיה ושמענו על משפחות עם בריכה בחצר. כשסוף סוף יש לנו אפשרות, רציתי לבכות מרוב אושר !
עד שהבנתי שאנחנו עושים משמרות בלנקות אותה. אני בטח אומר לטיג'יי שאני אתן לו ממתקים או חרק או שאני אעזור לו למצוא ברחוב מטבע של סנט אחד אם הוא יעשה את זה במקומי, והוא יסכים. קיילה לא תסכים. היא כבר עברה את הגיל.

תכירו את משפחת גרין . . . . זה בסדר, אני הכי נורמלית. נפלתם על הנורמלית של המשפחה. כל השאר פשוט מביכים, או מעצבנים, או פשוט לא חמודים בעליל. הינה , עוד פעם בעליל.
אמא שלי , ליז בראון , פגשה את אבא שלי, ג'רמי גרין. בראון שזה חום וגרין שזה ירוק יוצרים לדעתי צבע של קקי, אבל אתם פשוט הולכים לשכוח שאמרתי את זה. כדאי לכם. כי אתם נחמדים. וגם אני.
בקיצור הם נפגשו והתחילו לצאת בלה בלה בלה והתחתנו בלה ואז הם עשו אותי כביכול.
נולדתי !
ואז אחרי שנתיים הם ילדו את קיילה. מעצבנת אחת בת 12. היא מגדירה את עצמה כ"מעורבת- מצד אחד אני אוהבת לבלות ומצד שני אני אוהבת לקרוא". פחח. כאילו שהיא יודעת בכלל מה זה להגדיר.
לקיילה היה ממש קשה עם המעבר. ממש. היא בכתה כמו תינוקת מפונקת.
בתיאוריה, היא באמת תינוקת מפונקת. היא עדיין לא נרגעה. רק הבריכה שימחה אותה.
קיילה- בריכה, בריכה- קיילה. BFF ! הן עוד יכינו צמידי חברות.
שנתיים אחרי קיילה, כאילו שלא הספקתי להתעצבן מספיק, נולד טיג'יי. טיג'יי הוא פשוט . . טוב, הוא פשוט כמו כל ילד נורמלי בן 10- הוא בקטע של חרקים, ובנות זה קקי וכל זה. הוא לא התייחס לעזיבה ברצינות. הוא היה כאילו, " ג'ייק, ניפגש שבוע הבא בפארק".
זה לא קרה.

אני יודעת שאני אומרת שהם מביכים , ומעצבנים, אבל היי, זאת המשפחה שלי. ואני אוהבת אותם . וסרטים עם אנשים שלא אוהבים את המשפחה שלהם עושים לי הרגשה רעה .אהבת משפחה זה ערך שחשוב לי (שמעת בעלי העתידי? איפה שלא תהיה ? אם אתה קיים? )

החדר שלי – צבעוני. יש צנצנת זכוכית עם m&m's על השולחן, לייד ערמת הבגדים שעוד לא פרקתי ועוד לא סידרתי בארון החדש, שממשיכה גם על הכיסא וקצת על הרצפה. תכירו את הפוסטר שלי שקצת רטוב באיזור הפה כי, טוב, אני מנשקת אותו הרבה אבל אל תגלו לאף אחד כי זה סוד וזה עוד אחד מהדברים האלה שאתם לא הולכים לעשות כי אתם נחמדים מאוד. הפוסטר הוא של הארי סטיילס מוואן דירקשן. אני פשוט מאוהבת בבן אדם הזה. בטירוף. בטירוף טירופי מאוד. כשאני שומעת אותו שר. . . . תדמיינו שילוב של הרגשה בצניחה חופשית ואכילת השוקולד הטעים ביותר בעולם . . נשמע כמו בחילה. אני לא טובה במטפורות.
יש לי גם פוסטר של הטיימס סקוור בניו יורק. למרות שאני עומדת בפני התחלה חדשה, הפוסטר תמיד יזכיר לי את הבית הישן, שלמרות כל האנשים בבית הספר, היו גם אנשים נחמדים.
מרלה מדוכן העיתונים. בובי מסניף הסטארבאקס בבלוק שגרתי בו. אנשים קטנים וטובים, שיש לי יותר מדי ריסים שיכנסו לעין שלי כדי שאני אבכה.
יש לי מיטה חדשה שהיא בעצם מיטה וחצי. דרשתי מיטה זוגית אבל אמא אמרה שטכנית עדיין אין לי בן זוג וגם אם היה לי היא לא הייתה מרשה לו להיכנס איתי למיטה מגיל 18. אמרתי לה שזה לבובה. יש לי בובה ירוקה של מדוזה שקוראים לה מיסטר פופינס. הוא מהדוכנים האלה שצריךך להפיל את כל הכדורים או משהו כזה ואז זוכים בבובה ענקית . . לא הצלחתי לזכות בבובה ענקית. אבא שלי זכה במקומי והביא לי אותו.
אבל אמא ניצחה בסיבוב הזה. אני לא שוללת את זה שהארי ייכנס איתי למיטה. כבר נישקתי אותו.
עד כמה שאפשר לנשק פוסטר.
נח על השולחן החדש שלי הפנקס של keep kalm and carry on. כולל המיני עט שהוא בא איתו. יש לי גפ פוסטר של זה. לייד, עטוף בניילון שאני צריכה להוריד, לוח שעם חדש שקניתי, כדי שאחרי כמה זמן כאן אני אוכל ליצור סוף סוף לוח השראה- אולי סוף סוף אני אפגוש חברים אמיתיים וגם להם יהיו תמונות פה.
אולי מוקדם מדיי להגיד, אבל יש לי הרגשה חזקה שיהיו שם תמונות של צ'י ומל.
אני רוצה שיהיו.
טוב אני לא הולכת לסיים את זה בדרמטיות , אז . . .
welcome to my world !

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
בפרק הבא- הסיפור ממשיך והעניינים מתחממים באירוע הקהילתי !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך