trueStory
תודה שאתם קוראים את הסיפור , זה מאוד חשוב לי♥
איןשם.

התחלות חדשות – 2

trueStory 30/12/2012 1017 צפיות אין תגובות
תודה שאתם קוראים את הסיפור , זה מאוד חשוב לי♥
איןשם.

האוטובוס עצר ליד בית הספר. פחדתי לצאת ממנו, ברגע שאצא.. הכל מתחיל.
חיכיתי ששיר תרד ולאחר מכן ירדתי בהיסוס. ליד האוטובוס חיכו עוד כמה חברות שלי שילמדו איתי בשנה הזו: מאיה , אנה ואלין.
————————–סטופ—————————–
מאיה – תמיד הכרתי אותה אבל התחברנו רק לפני כמה חודשים. שיער בלונדיני עיניים חומות.
אנה – הייתה איתי בכיתה ה' ובכיתה ו' עזבה. הילדה הכי חכמה שאני מכירה. שיער חום בהיר עינים ירוקות.
אלין: חברה טובה שלי , אני רבה איתה לפעמים אבל לרוב יכולה לסמוך עליה. ילדה דאגנית. שיער שחור עינים ירוקות.
————————————————————–
התחבקנו ואמרנו שלום אחת לשניה. פתאום צלצל הצלצול, "אנחנו נאחר!" אלין צעקה ומשכה לי ביד. הסתובבתי לקרוא לשיר לבוא ולא ראיתי אותה, הבנתי שהיא כנראה נכנסה כבר לבית הספר והמשכתי בדרכי לשם.
נכנסנו לבניין של בית הספר.. בכל מקום היו פרצופים לא מוכרים , אנשים גבוהים יותר מהילדים שהיו ביסודי, מורים שנראים רציניים יותר , יותר קומות , יותר רעש הכל היה….שונה.
כל החברות שלי כבר עלו לקומה של כיתות ז ונעמדו ליד הכיתות, רק אנה ואני נשארנו מאחורה מרוב הלם של השוני העצום . עלינו לקומה שלנו וניגשנו אל כולם. "אההההההההההההההההה!" נשמעה צעקה חזקה מחרישת אזניים. "אני לא מאמינה שאני איתך בכיתה!". זאת הייתה ילדה נמוכה עם שיער אסוף לקוקו גבוה, היא נראתה לי שחצנית ברמות, בעיקר מהסיבה שאחרי שהיא צעקה על כל בית הספר עד כמה היא מאושרת שחבר שלה איתה מכיתה ונישקה אותו מול כולם. אולי אתם לא הייתם רואים בזה שחצנות.. אבל כילדה חסרת בטחון כזאת , כמעט כל אדם שמתנהג בבטחון מוגזם נראה לי שחצן. אבל בכל מקרה, לא שופטים על פי הרושם הראשוני.
הצלחתי לפלס את דרכי אל דף מיון הכיתות, "אני באותה כיתה עם אלין ושיר! יש!" לחשתי. הילדה עם הקוקו האסוף הסתכלה עלי כאילו נפלתי מהירח, שמעתי אותה לוחשת לחברות שלה " איזה מוזרה, היא מדברת עם עצמה?" התעלמתי וחזרתי אל החברות שלי. "ווווווווווווווווווואווווווווווווווווווווווווו." כמעט כולנו אמרנו בו זמנית כשהילד הזה נכנס. כמו שהבנתי ממה שמאיה אמרה לנו, הילד הזה למד איתה בבית הספר בשנה שעברה, קוראים לו דניאל , הוא משחק כדורסל והוא פשוט….חתיך.
לא יכלתי להוריד את העניים ממנו, עד שהוא הפנה את המבט שלו אליי וחייכתי אליו חצי חיוך ומייד הסתובבתי אל החברות שלי. הפנתי את המבט מתוך סקרנות אל דניאל, אולי הוא עדיין מסתכל עלי? "אומיייייגד" לחשתי לעצמי. הוא התחיל להתקדם אלי ו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך