Natalie
זה הפעם הראשונה שאני מעלה סיפור לכאן, אני מקווה שאתם תאהבו אותו ;)

התמונה – פרק 1

Natalie 29/12/2012 678 צפיות 4 תגובות
זה הפעם הראשונה שאני מעלה סיפור לכאן, אני מקווה שאתם תאהבו אותו ;)

״זוזי ממני תולעת ! שלא תעזי עוד פעם אחת להפריע לי ! זה מובן ?!״ קלואי צורחת עליי בזמן שקמה ומתאוששת מהר. זאת בכלל אשמתי שהיא החליקה והפילה גם אותי ? כנראה שמבחינה כן.. ״ את בכלל זאת שהפילה אותי !״ צעקתי בלי שיכולתי יותר להתאפק ״את צריכה להבין שאת צריכה לרוץ במסלול שלך ולא להתנגש בי בכל זמן שאת רוצה !״. קלואי כבר הייתה ממש עצבנית ורצתה להחזיר לי אבל המאמן שי שרק במשרוקית וקרא לשתינו ״זואי קלואי ! כמה פעמים אני יכול לשמוע אתכן רבות ?״ ״המאמן! זואי החליקה וגרמה לי ליפול ולצאת מהמסלול.. זה הכל בגללה״ קלואי החנפנית אמרה ״מה ? זה ממש לא נכון ! אני רצתי במסלול שלי הכל היה טוב ויפה פתאום אני רואה את קלואי יוצאת מהמסלול נכנסת לשלי ותוך כדי היא מנסה להפיל אותי עד ששתינו נפלנו״ אמרתי אבל לא היה נראה שהמאמן השתכנע ״זואי תעשי עוד 2 סיבובים בתור עונש. ואת קלואי, את תעשי 2 סיבובים אחרי שזוהי תסיים שאני לא אשמע ש׳נפלתן בטעות׳ אחת על השנייה״ ״כן המאמן״ אמרנו ביחד בצייתנות. באותו זמן שי הלך להביא לנו בקבוקי מים נוספים כדי שלא נתייבש. רק אני וקלואי נשארנו לבד ״זואי רק חבל לי שאת מבזבזת את האנרגיות שלך.. בינינו? את לא טובה בכלום את סתם ילדה עלובה עצובה שמנסה להתחמק מהחיים על ידי ריצה.. תפרשי ותעשי טובה לכולנו תיעלמי״ אלוהים אדירים ! כמה הקלואי הזאת יכולה לדבר ? התחלתי את הסיבוב הראשון שלי. אולי קלואי צודקת ? אולי באמת עדיף לכולם שאעלם ? ׳תפרשי ותעשי טובה לכולנו תעלמי׳ המילים האלה חוזרות שוב ושוב בראש שלי ׳תתעלמי ממנה תתעלמי מהקול שלה׳ אני אומרת לעצמי ותוך כדי מעיפה מבט אל עבר הספסלים אני רואה את קלואי שמחזיקה בקבוק מים בזמן שהיא חצי שכובה על הספסל ואת רון מתקרב אליה ׳תפסיקי לענות את עצמך. תמשיכי לרוץ, תתמקדי במשהו אחר, איזה סיבוב זה כבר ? כמה זמן אני רצה ? טוב שאמשיך לעשות עוד 2 סיבובים כדי שהמאמן יראה שאני משקיעה ומאמצת את כל כולי בריצות׳ חשבתי לי. אחרי 2 מגרשים הייתי מותשת לגמרי, שי הגיש לי בקבוק מים שגמרתי תוך שניות ספורות הוא היה מופתע כי בדרך כלל לוקח לי לנצח לגמור בקבוק אחד והוא אפילו לפעמים מכריח אותי לשתות את כולו בשביל שלא אתייבש ״אני רואה שיש לך סופסוף תאבון״ שי הגיב ונתן לי עוד בקבוק ״אחרי כל השנים אתה בהחלט מתחיל להשפיע עליי״ צחקתי עם שי. עכשיו הלך לומר לקלואי שעכשיו תורה לרוץ 2 סיבובים. רון מתקרב אליי.. הוא כזה חתיך עם עיניים שאפשר לשקוע לתוכן, השיער המושלם שלו אולי הוא לא בלונדיני אבל הוא בהחלט חתיך עם שיער חום בהיר… רגע שנייה ממתי רון בכלל מתקרב אליי ? הוא בכלל לא מכיר אותי… מה הוא רוצה ממני ?


תגובות (4)

נשמע מעניין..תמשיכי!
סורי שאין לי הרבה מה לכתוב חוץ מברוכה הבאה לאתר (אם את חדשה)
אל תעלבי אם על  הפעם הראשונה את לא מקבלת מליין תגובות זה יגיע בסוף (מניסיון…:-))
המשך שבוע נפלא..ותמשיכי!!

29/12/2012 23:01

תמשיכי נשמע יפה :))

30/12/2012 04:13

נשמע יפה ^^
תמשייכי

30/12/2012 07:40

מדהים !! אהבתי :) גמאני חדשה באתר

30/12/2012 11:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך