ChocolateChip
אני ממש מתרגשת כי היה לי ממש כיף לחבר את החלק הראשון ועכשיו את השני!

התנועה האחרונה #2

ChocolateChip 04/03/2020 355 צפיות אין תגובות
אני ממש מתרגשת כי היה לי ממש כיף לחבר את החלק הראשון ועכשיו את השני!

הסכנה יכולה להיות קרובה או שאולי סתם מותחים אותי מול המצלמות? כל העולם יראה את הטעות הזו. הטופס היה שהתוכנית לא אחראית על הבריאות או כל נזק הנגרם לי. אוקיי אז אני חייבת לא להיפגע!
"היום במיוחד הפתעה לכל הצופים! כל אחד מהמתמודדים יצטרך לקפוץ קפיצה מגובה לא מזוהה עם מצנח כמובן תוך כדי ריקוד… איך? בואו ניתן להם את היצירתיות!" כולנו חוץ מאורן הבטנו בהלם. כמה עשרות מתמודדים התחילו לבכות ולרעוד תוך כדי אמירות. "יש לי פחד גבהים!" אורן הביט מסביב ונצמד אליי. "וואו התוכנית באמת יודעת איך לתת לצופים הפתעות, אבל לנו זו הפתעה גדולה יותר!" אורן לחש אליי עם חיוך שובב על פניו.
יום שני כשלושה חודשים אחרי האודישנים- קפצתי מגובה לא מזוהה. יכולתי לראות את הקרקע אז כנראה שזה כן מזוהה פשוט לא גילו לצופים. הרוח והדפיקות לב הלחיצו אותי כל כך גם כשניסיתי לזוז לא הצלחתי כל כך… למזלי אורן אמר לי לפני כמה טיפים. אמילי השותפה שלי, נראתה כאילו היא קוף מנסה לזרוק בננות דימיוניות. למזלי היו לי טיפים מאורן שהצליח הכי טוב את המשימה. "לפעם הראשונה שלך בצמיחה הצלחת ממש טוב!" שמעתי את קולו של אורן מאחורי. "תודה על הטיפים! הכל בזכותך!" אמרתי. "עלמה, אל תספרי זה לא הוגן שנתתי רק לך טיפים. זו בחירה שלי למי לתת טיפים אבל זה עדיין יכול לגרום קנאה…" אורן מילמל והחזיק בידי חזק. הרגשתי את מבטו הנואש, קצת מלחיץ. לפתע נשמע קול של אמבולנס ומיהרו לקחת את המתמודדים למקום אחר. הבטתי סביבי ואורן לא היה שם. "אנחנו ניתן לצופים להחליט על שניים שיצטרכו לעשות שוב, ועשרה מתמודדים שיוצרים לספסל! מה זה הספסל?" התחילו לצלם אחד אחד מאיתנו ולתת לנו מספר בכדי שהצופים ידעו למי להצביע. "בספסל ישבו כל מי שנפסל ובסוף יינתן להם הזדמנות לחזור!" הבטתי בספסל המדובר. התלבטתי אם אני רוצה להמשיך או שלא. זה מתחיל להיות מסוכן מאוד… "עשית עבודה יפה! יחסית למישהי שאף פעם לא למדה ריקוד…" אמילי זרקה לעברי. "גם את, איך עשית את תנועת זריקת בננות?" שאלתי צוחקת כשאני לא בטוחה אם שמעו אותי או שלא…
יום שלישי- יום שבו נגלה מי ומה עושים בשלב הבא!
אחרי הטיפים של אורן וצפייה במשך כל הלילה בתוכנית של אתמול הבנתי שהצלחתי. לפי מה שציפיתי לא נכשלתי ולא עברתי לספסל, לצערי גם לא אמילי. "תנועת זריקת הבננות כנראה הייתה מוצלחת!" אמילי צחקה, היא שמעה את מה שאמרתי. אוף לא התכוונתי להרוס את הקשר בינינו.
התכוננתי למשהו נוראי אבל לזה לא ציפיתי…
האם זה גרוע? או הכי טוב שבעולם? אני עדיין בהתלבטות מוחלטת. זה יכול להיות טוב או סתם בשביל לרמות אותי. משהו נראה לא אמין, פשוט זה ממש טוב. אפילו מצויין! כן, כן, זה דבר טוב! זה לא חלום בכלל!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך