צעצוע של סיפור (:
תאמינו לי , זו רק ההתחלה (:

והשחר יעלה-פרק 2

צעצוע של סיפור (: 23/06/2011 774 צפיות 5 תגובות
תאמינו לי , זו רק ההתחלה (:

פרק שני:
גל נכנסה לחדר . "מרוצה עכשיו ?" שאלתי , ורגלי רעדו . היא לא ענתה , אני חושבת שהיא יודעת שאני לא אמורה לקבל את העונש הזה . אבל למה שהיא תדבר , כשאמא לטובתה , אני חושבת שאני אתקל במקרים רבים כאלה בבית המשפט שלי . גל נשכבה על המיטה . השתררה דממה בחדר , אך בפנים , רעש , המולה , כל אחת בסערת רגשות עם עצמה , למרות שזה מקרה אחד קטן . היו עוד מקרים קטנים כאלה בעבר , שגרמו למתיחות עצומה בינינו .

אבל אני לא יודעת , מצד אחד אני שונאת את גל ! היא כל פעם "מ-פ-י-ל-ה" אותי מול אמא , ככה אני קוראת לזה . למרות שבתוך תוכה , היא יודעת שהיא אשמה . מצד שני , אני מאוד אוהבת אותה , בואו נגיד , שיש לי כישרון שכזה . אני יודעת "לקרוא" אנשים בשפה בוגרת כזאת . גל היא ילדה מדהימה , יש לה טוב לב וחכמת חיים כזאת . אפילו שהיא בסך הכל בת 10 .


תגובות (5)

תמשיכי.!!!!!!!!!

24/06/2011 09:28

אהבתי :)
אני אוהבת מאוד לקרוא סיפורים גם אם זה בהתחלה עוד לא מותח מאוד אני לא מסוגלת להפסיק!!
תמשיכי מהר, אני אחכה לזה ממש בקרוב,
ועד עכשיו כשאמרת לי לא ידעתי על הסיפורים שלך כי אני נכנסת רק בלילה ורוב הסיפורים מתקבלים בבוקר, אז תודה ותמשיכי!!

24/06/2011 12:28

ממש אהבתי תמשיכיייי ואגב זה סיפור שקורה בכל בית :))

24/06/2011 12:37

תודה רבה לכולם ! (:
אני אמשיך , תאמינו לי , יש למה לחכות . (;

24/06/2011 13:40

מזכיר לי אותי ואת אחותי….. תמיד עושה סצנות מול ההורים!!!!!
בוא נגיד את זה ככה אני מזדהה מעומק הלבלב עם הדמות!!!!!
חחחח אני מסטולה לגמרי, לא להתייחס!!!!

26/06/2011 19:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך