צעצוע של סיפור (:
לכל אלה שאמרו לי להאריך את הפרקים .. ככה בערך ?

והשחר יעלה-פרק 6

לכל אלה שאמרו לי להאריך את הפרקים .. ככה בערך ?

פרק שישי:
הלכתי לגלידה , נוגה חיכתה לי שם . פתאום , 5 דקות לפני שאני מגיעה לגלידה , עומד מולי אדם .
"היי ילדה , לאן את הולכת ?" . נבהלתי עד מאוד . "אממ .. לגלידה , למה ? מי אתה בכלל ?" .
"חמודה , לא יפה לדבר ככה , אנחנו חברים." "חברים ?" שאלתי בפליאה . "כן , אני בועז" הוא חבט בחוזקה בידו , ראיתי טיפות דם יורדות , נבהלתי . "אני .. אני לא מכירה אותך !" אמרתי והתחלתי לברוח . הוא תפס לי את היד , היה לי שם סימן . "אני .. לא מבינה מה אתה רוצה ממני ! " . בועז חבט בעיני בחוזקה , היה לי שם פנס . "מהיום , בכל פעם שניפגש-וניפגש בדיוק פה בשעה 18:00 בכל יום , את תביאי לי 50 ₪ , וכדאי לך להביא , אם את רוצה לחיות בזמן הקרוב … חבל , את עוד כל כך צעירה ." ואוו , נבהלתי , לא האמנתי שאני אסתבך עם עבריינים כשלא עשיתי כלום .
"אוקי , אין בעיה" כך אמרתי לו , למעשה , היו לי הרבה בעיות .. מאיפה אני מביאה לו את הכסף .. מה אני אומרת לאמא ואבא.. "את ילדה חכמה" אמר בועז והמשיך בדרכו .
הגעתי לגלידה . נוגה חיכתה לי 15 דק' לערך , "סליחה על האיחור , פשוט … לאחותי הקטנה היו הרבה שיעורים אז עזרתי לה". "את אף פעם לא מאחרת לפגישות שלנו , שחר .. אני החברה הכי טובה שלך , מה קרה ?" "היו לגל הרבה שיעורים אני אומרת לך ! את יכולה להיות כל כך מעצבנת לפעמים !" "אוקי תירגעי ! לא משנה שבי ". אני הזמנתי גלידת שוקולד לבן , ונוגה הזמינה שני כדורי ריבת חלב , כנראה היא הייתה בדכאון קשה , היא תמיד מזמנה אותו דבר כשהיא בדיכאון .
"אז על מה רצית לדבר איתי שחר ?" "רציתי שתסבירי לי קצת יותר מה קרה … אני לא אוהבת לראות אותך עצובה ." "אני לא יודעת .. " "אם אני אספר לך קודם משהו מעניין- תספרי לי ?"

ראיתי שנוגה לא כל כך הבינה למה אני מתכוונת , אז "הסברתי" לה . "יש לי משהו להגיד לך ותאמיני לי-שווה לך לשמוע" "אוקי , אני מסכימה" היא אמרה . "אבל את מדברת קודם !" . הסכמתי , לא ממש הייתה לי ברירה . "ניר מח'2 הציע לי חברות ! " "ואוו ! לזה באמת היה שווה לחכות ..אל תגידי לי שהסכמת ???" "הוא חמוד" אמרתי , החבר המושלם . "נו , ומה קרה לך ?"
"עזבי , עבר לי , עשית לי את היום ! תודה שחר ! " חשבתי לעצמי , אני ממש טובה בזה , עזרתי למישהי בלי לומר כלום .
חזרתי הביתה ,
אמא ואבא היו בבית . למשמע הצרחות אני כבר רגילה , חודשים שאמא ואבא רבים וצורחים אחד על השני . "גל ! שחר ! בואו שבו , אנחנו רוצים לשוחח שיחה משפחתית " . "שיחה משפחתית ? זה באמת דבר שלא היה לנו מזמן ! " אמרה גל . אבא לא היה נראה כל כך טוב , ארשת פניו הראתה הכל . אני מאוד אוהבת את אבא , הוא החבר הכי טוב שלי בעולם . אמא התחילה לדבר:" בנות , לי ולאבא יש משהו מאוד חשוב להגיד לכן , לא , זה ממש לא קשור למריבות שלנו" .
ראיתי שגל לא הבינה על מה הם מדברים , ואני ? אני עוד יותר לא הבנתי , מה כבר יכול לקרות ?


תגובות (1)

תודה רבה , אני מקבלת את ההערות ואת המחמאות , אני אנסה להאריך את הפרקים אם כל כך מבקשים .. אני לא בטוחה שאני יעלה פרקים בקצב כזה אם אני יאריך אותם .. אבל אין בעיה (:

29/06/2011 00:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך