צעצוע של סיפור (:
אני יודעת שהפרקים די קצרים . אבל לא נורא , יש למה לחכות !
אני עוד לא סגורה בקשר לשם , למי שיש הצעות , בכייף (:

והשחר יעלה

צעצוע של סיפור (: 23/06/2011 860 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שהפרקים די קצרים . אבל לא נורא , יש למה לחכות !
אני עוד לא סגורה בקשר לשם , למי שיש הצעות , בכייף (:

פרק ראשון:
"די !!! צעקתי , היא התחילה ! " אמרה גל בשקט. "כנסי לחדר שלך ואל תצאי משם עד לארוחת הערב" גערה בי אמא . עשיתי כדבריה , מרוב יאוש . ידעתי שגל התחילה , אני לא אשמה . אבל שתקתי , לא רציתי להגיד את זה לאמא , כדי לא להצית את האש עוד יותר . לאחר מכן , הסתגרתי בחדרי כמה שעות טובות . "שחר חמודה , בואי לארוחת ערב ! " שמעתי את קולה של אמא , אך לא הגבתי . היא קראה לי בשנית "שחר ! האוכל מתקרר ! " לא היה לי תאבון , ירדתי למטה והסתכלתי על השולחן בתחושת מחנק . "למה את לא אוכלת ? " שאלה אותי אמא . "אין לי תאבון" אמרתי , זה היה שקר . בטני קרקרה , אך הפה נסגר , הוא סרב בתוקף לאכול , הרגשתי את זה .
אין דבר בלתי נסבל יותר מחוסר צדק ! חשבתי , כאשר אני נועצת מבט באופנים שעל השולחן .
בכל פעם מחדש אני נענשת , וגל , אפילו לא מתעצבנת , רק באה לאמא יפה ובשקט . "שחר חטפה לי את השלט" "שחר ! כנסי מיד לחדר שלך" "אבל אמא , היא חטפה לי ראשונה ! " "אני לא רוצה לשמוע ! היא אחותך הקטנה והיא לא תעשה לך דבר כזה ! " נכנסתי לחדר ונשכבתי על המיטה .
בגלל זה אני רוצה להיות שופטת , חשבתי , בכדי למנוע חוסר צדק שכזה . ברור לי שאי אפשר לשפוט אמא , שהענישה ילדה בת 14 על לא עוול בכפה , אך יש עוד כל כך הרבה מקרים גדולים וחמורים יותר . שפשוט לא היו צריכם לקרות !


תגובות (5)

אני לא הבנתי מה הולך כאן.
דבר ראשון, ממתי שמים אופניים על שולחן..?
דבר שני, היו עוד פרקים של זה?

24/06/2011 13:15

העלתי עוד פרקים ….
וזה אפונים !!!! חח כולם מתבלבלים ..

24/06/2011 13:39
lilach LC

חחח.. אני דווקא הבנתי שזה אפונים :) ומאוד אהבתי … אני גם אחות גדולה .. בעצם סנדוויץ' ואני מזה מכירה את המצב הזה .. חחח :)

24/06/2011 15:45
lilach LC

חחח.. אני דווקא הבנתי שזה אפונים :) ומאוד אהבתי … אני גם אחות גדולה .. בעצם סנדוויץ' ואני מזה מכירה את המצב הזה .. חחח :)

24/06/2011 15:46

חמוד!!!
תוכן התגובה:

26/06/2011 19:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך