פרי
תגובות הערות .....הכל מתקבל בשמחה <3 <3 <3 <3 <3 <3
מזל טוב אס ....<3

וואנשוט יומולדת הארי לאס !!! -He completes me

פרי 22/11/2012 1068 צפיות 10 תגובות
תגובות הערות .....הכל מתקבל בשמחה <3 <3 <3 <3 <3 <3
מזל טוב אס ....<3

היום יום הולדת היום יום הולדת היום יומולדת לאסתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מזל טוב אס !!! !
הברכה בדרך !
בינתיים תהני מהוונשוט שלך על הארי , מקוה שתאהבי . ניסית הפעם משהו חדש של סוג של נקודת מבט שלישית …..בכל זאת , מקווה שאהבת/ם …<3
מזל טוב אס !

******************************************************************************

"בפעם השלישית הארי סטיילס בפעם השלשית הרסת את הזוגיות שלנו , כל הכבוד לך !" אסתי צעקה בזמן שקולה משתלת על רחבי הבית . הארי בגד בה , בפעם השלישית עכשיו ולא הייתה לה שום סיבה להישאר ולהחזיק את מערכת היחסים עם הבחור הזה .
הפעם הראשונה שהארי בגד בה הייתה חודשיים אחרי שהפכו לזוג ,זה היה בסדר . אסתי לא לקחה את זה ברצינות . שניהם רצו הפסקה במערכת יחסים שלהם בזמן הזה , הם ראו שהם תם מתווכחים כל הזמן אבל הדבר שהקשה על הריסת מערכת היחסים הצעירה היה האהבה בניהם ….כל יום כל רגע וכל שנייה שרק בילו זה לצד זה בלי ריבים היו מתקרבים יותר …וכך האהבה ביניהם רק גדלה והתחזקה יותר ויותר .
אבל זאת לא הייתה הפעם אחרונה שהוא בגד בה . הפעם הבאה הייתה 6 חודשיים אחרי שהוכרזו כזוג רשמי , כ4 חודשיים אחרי הבגידה הראשונה . הוא היה שיכור והבנים לא ראו אותו הולך עם בחורה אחרת ומנשק אותה . גם באותה הפעם אסתי סלחה לו כהוגן ….אבל שום דבר לא מנע את העתיד .
הפעם השלישית ….משהו בלתי נסלח . לאחר אחד הטקסים שאליהם הלהקה שלו הייתה מועמדת אני ישבתי בבית כי לא הרגשתי טוב וצפיתי בו בטלוויזיה ."והלהקה הבריטית הכי טובה באנגליה היא וואן דיירקשן " המנחה הכריז ומייד 5 החברים ללהקת וואן דיירקשן התייצבו על הבמה . מחויכים מאושרים …הפרס הראשון שלהם 5 שבועות לאחר ששחררו את הסינגל הראשון שלהם . הארי נראה מאושר מתמיד בדיוק כמו 4 החברים שלו אז ברגע שירד מהבמה התקשרתי עליו ….אבל הוא לא ענה . פעם שנייה שלישית רביעים עשירית . "הלו ?" קולו של בחור נשמע ורעש רקע .
"הארי ?" אסתי שאלה בספק . "הי ..זאת אסתי ? , זה לואי …זוכרת אותי ?" הוא שאל , היא פגשה את לואי פעמיים בארך , מהחברים של הארי אסתי פגשה רק את לואי ונייל . "אמ…כן הי …אפשר את הארי ?" אסתי שאלה מבולבלת מעט , למה הארי לא ענה לה ? למה לואי ענה לה אחרי עשר פעמיים שהיא התקשרה והארי לא ענה ?. "אהה.. הוא עסוק "לואי אמר ובאיזה תזמון מושלם , המצלמות על מסך הטלוויזיה הראו בדיוק במה הוא עסוק , בלתת לבחורות בטקס לחבק אותו , לנשק אותם על הלחי ואפילו לתת לאחת מהן את מספר הטלפון שלו . "כן …אמ..תודה …בי " אסתי מלמלה למסך הנייד שלה וניתקה .
"קדימה אסתי …ביקשתי סליחה כבר אלף פעמים עם לא יותר !" הארי נניסה להמציא תירוץ , וכרגיל הוא הכי גרוע שיש . היא הבטיחה לעצמה עוד בפעם הקודמת של המקרה שהיא לא תספוג את זה שוב .

אה באמת ?! ואני כבר אמרתי אלף פעמים שזאת הפעם האחרונה שאני הולכת לסבול את הבגידות האלה שלך !" אסתי חטפה את התיק שלה מידו של הארי וניגשה לדלת . מבטו של הארי היה מכוון לרצפת הבית . אסתי זיהתה את המבט הזה הוא ניסה לעצור את הדמעות ..היא לא נתנה לזה לעצור אותה . היא רק רצתה לצאת מהבית הזה לעזוב את הבחור הזה .
"אל תעזבי אותי בבקשה …..אני אוהב אותך .." הארי נאנח ותפס בידה שוב . הוא תמיד אמר את זה כשהיא עומדת לעזוב את הבית .
"מאוחר מידי הארי סטיילס " היא שמטה את ידה מידו ויצאה .
• • •
אסתי הלכה דרך הפארק שסמוך לביתה החדש שעברה עליו לפני כחודש . היא חיה לבדה מאז הפרידה . אסתי לא הפסיקה לחשוב על הארי . היו לה עדיין רגשות חזקים כלפי הילד המטולטל והיה לה קשה לשכוח את מערכת היחסיים שהשקיע את עצמה בתוכה כמעת שנה . אולי זה לא היה המעשה הנכון להיפרד מאהבת חייך ?….
מחשבותיה נדדו בין כל הזמנים שאותם היא והארי בילו ביחד , בינם היא נתקלה בין הזמנים שבהם קיבלה את הארי חזרה מתי שרק רצתה . עכשיו העניין הרבה יותר מסובך …הארי מפורסם כרגע , בין האומנים הכי טובים באנגליה ואירלנד ….לא יהיה קל להשיג אותו חזרה.
מחשבותיה של אסתי התפוגגו ברגע שהתנגשה בבחור .
"אוי אלוהים אני כ"כ מצטערת " אמרה אסתי בזמן שהיא קמה מהרצפה נעזרת בידו של הבחור הלא מוכר שבו התנגשה . אחרי שקמה ישרה את מבטה כלפי הבחור .
"לא לא …זו אשמתי . אפשר לקפה לגרום לך להרגיש טוב יותר " הוא חייך לאסתי במבוכה .איכשהו אסתי הכירה את הבחור , הוא היה מוכר לה .
"אממ… כן , אני מניחה שכן " אסתי נתנה חיוך לנער המקסים לפני שיצאו לסטארבקס בפינת הרחוב . הייתה לה שיחה ארוכה עם הבחור , שיחה שמזמן לא ניהלה מאחר שנפרדה מהארי וכל משפחתה גרה באירלנד . למעשה בזמן שיחתם שהתגלגלה במהירות לנושאים שונים אסתי נתנה משחק שהכל בסדר אבל במהלך כל הזמן המשותף שבילתה עם הנער ניסתה להבין מאיפה היא מכירה אותו .
• • •
חודש לאחר מכן אסתי מצאה את עצמה יוצאת בקביעות עם הבחור המקסים שפגשה בפארק שליד הבית שלה וסוף סוף ידעה עם מי ניהלה את אחת השיחות הארוכות בחייה באותו יום שפגשה אותו . זה היה ליאם פיין . כולם אמרו שהוא היה אחד מהבחורים הכי מושלמים שיש , ואסתי לחלוטין יכלה להסכים עם כל אחד שטען ככה . הדבר הכי טוב שהיה בזה הוא שהיא הייתה שלו שהוא היה שלה …שהיא זכתה בבחור החלומי , אבל עם כל דבר טוב בא גם משהו רע . הדבר הרע שהיה במערכת יחסים שהם ?….ליאם לא הכיר רק את אסתי הוא הכיר גם את האקס האחרון של אסתי …הארי סטיילס . ולא סתם הכיר מהרחוב ….הוא היה איתו בלהקה . הוא ראה אותו כל יום הוא דיבר איתו כל יום הוא זכה ביחד איתו כל יום הוא חלק איתו חדר כל יום הוא עבר חוויות איתו כל יום . ליאם פיין היה כמו אח להארי סטיילס .
"את צריכה להכיר את הבנים …" ליאם חייך וכרך את זרועו מסביב למותנייה של אסתי מחייך כאילו אין מחר . אסתי התנשפה מעט לפני שהייתה מסוגלת לדבר על זה שוב .
"ליאם , אתה לא חושב שזה מוקדם מידי …זאת אומרת ….אני לא מוכנה …אני לא יודעת עם הם יאהבו אותי …" אסתי חייכה חיוך קלוש ומתוסכל . ליאם השתיק את אסתי במהירות והצמיד את שפתיו לשפתיה .
"אי אפשר לא לאהוב אותך "הוא חייך .
"אוקי אני אנסה להרשים אותם …." היא חייכה , היא ניסתה בכל כוחה להראות נינוחה אפילו שסערה התחוללה בתוך תוכה . עם היא צריכה לפגוש את שאר הבנים זה אומר שהיא צריכה לפגוש את הארי , הארי סטיילס , האקס שלה. ההרגשה הרעה מיד חזרה לאסתי כאשר חשבה על הדברים שעשו וחלקו ביחד , היא והארי . גם עם יש לה את ליאם , היא לא יכולה להרפות מהזוגיות ההרוסה עם הארי .. מקום גדול מידי בתוך ליבה היה ריק , אפילו ליאם לא יוכל למלא אותו , רק הארי יצליח להשלים את ליבה לאחד .
• • •
אסתי ניגשה למראה החומה שבחדרה , היא רצתה להיראות יפה ותמימה , השמלה הכחולה היית צמודה לפלג גופה והעליון ומשוחררת בתחתון , הארי אהב את השמלה הזאת .
למה היא תמיד מנסה להגיע שוב לליבו של הארי וחושבת עליו. הוא המשיך בחייו היא צריך לפעול כמוהו . …לא החלטה קלה אבל שווה לנסות….
זמן קצר אחרי שאסתי הייתה מוכנה , היא קיבלה הודעת טקסט . היא שמעה את הנייד שלה רוטט עוד מהקומה למעלה . היא ירדה במהירות למטה ותפסה את האייפון בידיה . לחצה על פתיחה, אישור, הודעות טקסט ..באצבעותיה . הודעה ….ממספר לא ידוע..
"את זוכרת אותי ? ….הערב יש לך הזדמנות נוספת "
אסתי לא הייתה פשוט מבולבלת מההודעה הזאת . למען האמת היא הייתה מבוהלת . רק לליאם ולמשפחה שלה ידוע מהו המספר שלה . שבועיים אחרי שהיא נפרדה מהארי היא שינתה את המספר ולעולם לא נתנה אותו להארי , כי מעולם לא נפגשו יותר .הוא עבר לחייו החדשים ואסתי ניסתה לעשות בדיוק את אותו הדבר . האם ליאם נתן להארי את המספר שלי ? ….אולי זאת תוכנית של הבנים לנסות להחזיר אותי ואת הארי להיות ביחד ? ….בסדר חזרה למציאות ….למה שהם ינסו לחבר בנינו לזוג שוב , שנינו המשכנו הלאה , לפחות הוא המשיך …אין ממש סיבה אמיתית לזה שהם יעשו את זה .
פעמון דלת ביתה האיר אותה . אסתי רצה לדלת . זה הייתה בטוחה ב1010% שליאם עומד מאחורי הדלת , אבל התברר שהיא טעתה . אסתי פתה את הדלת בתנופה , זה לא היה ליאם . היא עמדה קפואה במקומה , זה היה הארי .
"אסתי …" הוא לחש ונכנס לדירתה סגר את הדלת ברגלו .
"הארי מה אתה עושה כאן , איך אתה יודע איפה אני גרה !?" אסתי יצאה מהפרוז שהייתה שקועה בו ועשתה את דרכה למטבח וניסתה להרגיעה את עצמה . הארי גרם לליבה להחסיר פעמיה , מה שאפחד לא יכול לעשות , אפילו לא ליאם .
"אני רוצה אותך חזרה …כמו לפני חודשיים " הוא הלך אחריה . "אני מצטער …" הוא לא ניסה להמציא תירוצים הוא פשוט אמר סליחה , לא סתם סליחה . אסתי הרגישה שהסליחה הזאת באמת מכוונת כדי לכפר על מעשיו כלפיה . "אני עדיין אוהב אותך ….ולא משנה כמה חזק אנסה לשכוח אותך או להוציא אותך מהראש , את תמיד נשארת שם , בתוכי בלב שלי . חשבתי שאיבדתי אותך אחרי שעזבת את דלת הבית שלנו , אבל אז ליאם הגיעה וסיפר לי על הבחורה היפה הזאת ..האישיות שלה ההומור שלה …והשם שלה …מיד ידעתי שזו את ואני צרך אותך בחזרה ….אני צריך אותך אצלי שוב …אני מרגיש לא שלם , אני מרגיש כאילו משהו חסר …. אני לא אותו דבר בלעדייך …תני לנו הזדמנות אחרונה "
עיניה של אסתי הושפלו כשהיא שמעה את מילותיו הנוגעות של הארי . הארי מעולם לא היה מדבר ככה לפחות לא עליה …..זה נשמע יותר כמו ליאם או זאין או נייל ….
"וכמה זמן אתה לומד את הטקסט הזה ? שני לילות ? יום אחד ? …נשמע מושלם ….ממש כמו שחקן…אתה צריך לנסות את התחום הזה " אסתי ניסתה לשחק את הבחורה הקשה , אפילו שכל מה שרצתה לומר זה "אני אוהבת אותך " ולקפוץ לזרועותיו .
"אני מעולם לא למדת אף טקסט , זה היה דברים שאני חושב עליהם חודשים ….הדברים שיש לי בלב …אני יודע שעשיתי טעויות….המון טעויות …הרבה טעויות ….ואני יודע שאפעם לא הייתי החבר הרומנטי והמקסים הזה …כמו ליאם ….אבל על תעמידי פנים שלא אהבת אותי " הוא עדיין מתעסק עם הוורד שאיתו הגיע . ומנסה להיראות כאילו הוא לא לחוץ .
"כן הארי אתה צודק , אהבתי אותך , ואני עדיין אוהבת אותך ….אבל אני לעולם לא יוכל לשכוח את כמות הפעמים שהבטחת שזאת תהיה ההזדמנות האחרונה …. סמכנו אחד על השני כ"כ הרבה זמן …ועכשיו אנחנו מתנהגים כאילו אפעם לא היה בנינו משהו " דמעות מתחילות ללטף בכבדות את לחייה של אסתי . היא ידעה שיום אחד היא והארי ידברו על מערכת היחסים הישנה שלהם .
"אני יודע ….אני פשוט רוצה אותך בחזרה …. אני אוהב אותך ואני בטוח שאת יודעת את זה "
"אני אוהבת אותך הארי …ואני רוצה אותך שוב בחיי ,אבל ליאם " אסתי ניגבה דמעות שהפסיקו לגלוש במורד לחייה .
"ליאם הוא כבר יודע ….הוא אומר שאולי יש לו כמה רגשות כלפייך אבל הוא רואה שהרגשות שלי כלפיך …הרבה יותר חזקים " הארי מתקרב לאסתי ומוכה דמעה נוספת שירדה על לחייה .
אסתי נתנה לו את אחד החיוכים שלה וחיבקה אותו בחוזקה .
"זה כן ?" הארי חייך אליה ומיד חשף את אחד מסימני ההיכר שלו , הגומות שלו בשני צידי פניו .
"זה כן " אסתי לחשה לפני שריסקה את שפתיה על גבי שפתיו הורודות של הארי ושוב נתנה סיכוי רביעי ואחרון לאהבה ביניהם …לא שהיה צורך בעוד סיכויים .
וכך ליבה הושלם לחלק אחד .


תגובות (10)

ואווווווו זההההה זההההההה זההההההה מדהיםםםםםםם!!!!!!!!! זה מממשששש יפההההההההה בכי בכי !!

ואוווווו אני בשוק זה פשוט מושלמייייי❤

23/11/2012 12:44

אבל רשום ניילר?!??!!!

23/11/2012 12:44

יואו זה מדהים!!!
את מוכשרת בטירוףףףף!!

23/11/2012 12:51

אויימייגאד!!! תירגמת או עשית לבד?? כי קראתי טו שוט (של שתי חלקים) בטאמבלר, שהוא קצת יותר מפורט אבל על אותו רעיון חוץ מהעובדה שהוא על ניאם וזאייל..
ממש מושלם!!!

23/11/2012 13:03

וואי כתבי בטעות נייל , אני ישנה סורי <3
ושחף , אמ..תאמ שלא לא תירגמתי את זה …..את מכירה את התמונות שכתוב בהם "אימג'ן" ואז כאילו כמו שתי משפטים קצרים כאלה …נגיד …ככה :
http://media.tumblr.com/tumblr_m2vy1yU0mj1r8a1qt.png

אז מצאתי שתיים כאלה ….אחד על ליאם ואחד על הארי , ושניתי אותם קצת וחיברתי אותם וככה כבתי את הוואנשוט הזה …אבל לא לא תירגמתי את זה מהטאמבלר (או איך שלא כותבים את זה)…….אבל שמה שאהבת .

25/11/2012 05:58

פרי יחוצפנית אחת ❤הכנסתי אותך לסיפור ואפילו לא ראית?!?!! סההה ואת תיכנסי שוב אם תירצי :)

25/11/2012 06:00

חמוד רצח!! ומקווה שהבנת למה התכוונתי בפיירינג (זוגות..)
אהבתי מאוד והכתיבה שלך ממש מושלמת!!

25/11/2012 06:01

אוווו ברצינות ! הכנסת אותי !??!?!?1 עאעאעא אני מתה עלייך !
מבטיחה שאני אבדוק ויגיב !!! ולא ראיתי בגלל שלא הייתי כבר מלל זמן במחשב …סורי <3

25/11/2012 06:03

שחף תודהתודהתודהתודהתודהודה !!! חשוב לי נורא לשמוע את זה (במקרה שלנו לראות)…..<3<3<3

25/11/2012 06:04

פרי הכנסתי אותך בחדש ואת תיכנסי שובב :)

25/11/2012 06:06
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך