לונה היא מין דמות פאקצית ,זאתי שחשה מעצמה.
הייתי חייבת לעשות כזאת דמות.
בקיצור תהנו

ומפיר נייט פרק 10

09/03/2013 791 צפיות 3 תגובות
לונה היא מין דמות פאקצית ,זאתי שחשה מעצמה.
הייתי חייבת לעשות כזאת דמות.
בקיצור תהנו

שהגענו לקניון נכנסו לחנות הראשונה שראינו,קראו לה "דולצה לה בלה"
השמלות שם היו מהממות,היה מבחר של צבעים מורוד לכחול,מירוק לצהוב ואפילו שמלה די צבעונית.
עברתי בין השמלות בוחנת אותם מעט ,לאחר שהבטתי בשמלות שהיו יפות אך לא מיוחדות או יפות מאוד לטעמי
אמרתי ללונה ודנה שאני יחכה בחוץ ודנה לא איחרה לבוא אחרי בתירוץ "אני לא יכולה להשאיר אותה לבד" כן יפה מאוד דנה.
"יו כמה שהיא חפרה למוכרת,אני רוצה שמלה ורוד וקסיה עם מחשוף שיחשוף את ההחזה המזויף שלי שביקשתי מאבי ליום הולדת וקצרה כדי שתחשוף את הרגליים הדקות שלי שזכיתי בהם מהרעבות וספורט כל דקה מזורגגת" חיקתה אותה דנה בקול צפצפני שהייתי חייבת להגיד כי היא קלעה בול במטרה.
"מתי היא תפסיק להיות צבועה כלפייך?" אמרה לפתע דנה
"די זה לא יפה " אמרתי אמרתי,וכל רגע של צחוק פסק..
"לא יפה שיש גזענים בעולם,לא יפה שיש ילדים רעבים אבל יוקי זאת האמת וצריכים להתמודד איתה"
אמרה והביטה בי,יכולי להישבע שכמה שדנה אדישה וקשוחה היא תמיד דאגה לי.
"אל תדאגי,עם היא תעשה משהו נרביץ לה אוקי?" שאלתי בחיוך והיא חיבקה אותי והסכימה.
לאחר רבע שעה לונה יצאה כעוסה מהחנות "מה כל כך קשה למפגרים האלו להביא שמלה כמו שתיארתי"
סיננה בכעס "לחנות הבאה" מחאה כף כאילו אנחנו איזה משרתים.
לאחר שהתרחקה קצת והלכה לחנות "רוז" אני ודנה צחקנו על ההליכה שלה שאמורה להיות חושנית
שבעצם במילים יפות נראתה כאילו יש לה שפשפת.
לאחר שנכנסנו לחנות אני ודנה עברנו בין השמלות .
לאחר כמה מבטים החלטנו למדוד כמה שמלות.
אני שמלה בצבע ורוד בייבי ,קצרה מקדימה וארוכה מאחורה,סטרפלס עם סרט יפייפה בגוון בהיר יותר.
החלק העליון נראה כמו מחוך עם תחרה.
והשמלה השנייה הייתה שחורה עם שרוולים ולמטה חתך מהירך עד הרצפה בסגנון נשות פשע,פשוטות אבל יפות.
דנה בחרה שמלה שחורה סטרפלס שהחלק העליון מחוך עם תחרה ופפיון והחלק התחתון מעט מנופח וקצר שנתן מראה גותי\רוקיסטי אבל סקסי באותו זמן,זה בה גם עם כפפות רשת.
לאחר שמדדתי החלטתי בעזרת דנה לקחת את השמלה הורודה שלטענתה "היא יושבת יפה על גופך,סקסית אבל תמימה באותו זמן".
לאחר ששילמנו הלכנו לחנות נעליים בעוד לונה הלכה לתופרת החנות שתתפור במיוחד בשבלה.
בחנו נעלים שונות ולבסוף החלטנו על נעלי עקב,של דנה מין מגף שחור קצר ויש עליו אביזם כסוף ולי נעל עקב שמנת פשוטה אך יפה.
לאחר ששלמנו התקשרנו ללונה שהתעקבה אצל התופרת שמדדה אותה החלטנו לאכול.
נעצרנו בבית קפה חמים ונעים שריח המאפים היה באוויר.
התיישבנו בפנים,שולחן ליד חלון השקף נוף מהממם על כל העיר .
"מה תרצו להזמין?" אישה חביבה בשנות השלושים לחייה שאלה
"אני רוצה שוקו עם מרשמלו ופאי שוקולד אישי" אמרתי וחייכתי "כנ"ל" אמרה דנה וגיחכה
"אנחנו תאומות או מה?" שאלתי כשהמלצרית הלכה ודנה בתגובה הביא לי כיף "כן כן".
לאחר שאכלנו והשארנו טיפ גדול למלצרית נזכרה לונה להגיע
"אתם מבינים איזה אנשים מפגרים יש בעולם? כולה רציתי שתעשה לי שמלה מחוטי זהב אבל לא זהקשה מידי ליבוא אז התפשרתי על שמלה לבנה עם פנינים" סיננה בכעס
כן כן הלוואי שככה הבעיות של כולם היו נראים.
"אכלתם?" שאלה כאשר הבחינה כי עמדנו ליד בית הקפה "כן שוקו ופאי שוקולד" אמרה דנה באדישות
“מה?אתם יודעות כמה קלוריות זה?" צעקה לונה "לא כולם מרעיבות את עצמם כמוך לונה" סיננה בכעס דנה ולונה השתתקה.
"טוב בוא חסר לנו לקנות מסכות" אמרתי,שוברת את השתיקה.
נכנסנו לחנות ובחנו כל מיני מסכות מי של קרנבל עד לנשפים,בינגו!
לאחר חיפושים אני ודנה מצאנו מסכה אותו דבר בצבע שונה,אני ורוד ביבי ורשת\תחרה לבנה כזאת אלייה ושל דנה רק שחור.
ולונה?מסכה לבנה עם פנינים ונצנצים ונוצות.
שילמנו למוכר החביב ויצאנו.
"תגידו עם מי אתם הולכות?" שאלתי אותם לפתע
"זה לא בדיוק אפשרות כי כיתות לילה עושים מין הגרלה שמוציאים בן מכיתת הלילה ובת מכיתת היום או ההפך"
אמרה דנה "בגלל זה לא רציתי ללכת,בטח יתקעו אותי עם איזה פוץ שחש מעצמו" אמרה בכעס
"אני דווקא מקווה שיצא לי את קנמה החתיך האלוהי או איידול המוכשר שלי" אמרה לונה בדרמטיות
אך לא שמתי לב כי מחשובותי היו תפוסות בזה שאין לי מושג מי מכיתת לילה יקח אותי לנשף.


תגובות (3)

תמשיכיייייי חולה על הסיפור הזהה !!

09/03/2013 12:02

תמשיכי (=

09/03/2013 12:06

איי אכככ , מה עכשיו פוץ מזוויפ בלעע !

09/03/2013 13:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך