תהנוו
ואיך יצא הפרק?קצר?ארוך?

ומפיר נייט פרק 14

11/03/2013 878 צפיות 6 תגובות
תהנוו
ואיך יצא הפרק?קצר?ארוך?

-נקודת מבט אביה שבוע לפני הנשף-
מאז שהגעתי לפניימיה די קשה לי ,קשה לי להיות רחוקה כלכך מהמשפחה,קשה לי לרכוש חברות טוב חוץ מיוקי שהתחברתי אלייה.
שמעתי דפיקות ומיהרתי לפתוח וגיליתי להפתעתי את קנמה
״מה את עושה פה אדוני?״ שאלתי וקדתי קידה קטנה.
כן כן הוא כמו מלך שלהערפדים כי הוא טהור דם.
טהור דם שאתה נולד ערפד וביחס אלינו הם חיים לנצח אבל אנחנו גג אלפיים שנים.
״תקראי לי קנמה״ השיב בחיוך והורה לי להתיישב על הכיסא מולו.
״אוקי אדו..קנמה מה מעשיך כאן עם אפשר לשאול?״ שאלתי בחיוך 
״ישלי כמה שאלות ״ השיב 
״תרגיש חופשי״ עניתי בגיחוך.
״כמה זמן את מכירה את יוקי?״ שאל לפתע מה שגרם להפתעה קטנה,למה הוא שואל את זה.
״כבר חודשיים אבל אנחנו חברות מאוד טובות״ השבתי בבילבול
״טוב טוב״ מלמל בלחש ופנה אלי בחיוך 
מביט בי במבט מוזר ,מהפנט.
הרגשתי את עצמי נשאבת לחור שחור בו מישהו שולט במחשובותי,קנמה מהפנט אותי?

-נקודת מבט יוקי –
שהגענו לאולם הופתעתי מגודלו ויופיו המדהים .
״וואו״ לחשתי וחיוך עלה על פני 
״שמח שאהבת חייך קנמה ״ זה רק חלק מהאירוע את עוד תוקסמי משאר הדברים״ חיוכו גדל ,מעביר את אצבעטו בליטוף קל על הלחי שלי,מודה שמעט הסמקתי באותו רגע.
הוא עזב ,משאיר אותי לבד
לפתע מוזיקה קיצבית נשמעה ברקע ואני ודנה התחלנו לרקוד .
לאחר עשר דקות דנה נטשה אותח כי בן זוגה היה צריך לדבר איתה.
 לפתע הרגשתי יד על כתפי,הסתובבתי וקנמה נגלה לפניי. 
הוא הוביל אותי למרפסת,שם חיכה לנו בקבוק יין ומתנה עטופה בעטיפה שחורה אטומה וסרט אדום עוטף אותה .
הוא סגר את דלת המרפסת וניגש אלי,שם ידו על מותניי.
״את ממש יפה״ סינן ועביר קצוות שיער מאחורי אוזני,הוא התקרב מעט ,הרגשתי את בל פיו החם שגרם לי לזרמים משונים .
הוא נשק לי ללחי ונפרד ממני,הולך לבקבוק היין ומוזג לשני כוסות זכוכית יפות,מגיש לי אחת מהכוסות בחיוך.
הרמנו אותם באוויר ״אני מרים כוסית זו לכבוד יוקי,נסיכה שתמיד היה לה עתיד זוהר״ חייך קנמה ״אמן״ גיחכתי ושתיתי מעט מהיין ״וברכה הזאת מוגדשת למושיע שלי,קנמה״ חייכתי ולגמתי מהיין
״אמן״ גיחך.
הוא הלך לכיוון השולחן,מרים את הקופסא העטופה ומתקרב אליי,מגיש לי אותה.
פתחתי בזהירות את העטיפה ונגלה לעיניי פרח לבן עם כתמים אדומים מיוחדים שנראו כמו טיפות דם….הפרח הזכיר לי את אותו לילה,כאב פילח את ראשי אך לא הראתי את זה.
״וואו זה יפייפה קנמה״ אמרתי וקופצת לחיבוק מוחץ.
״זה פרח מיוחד שגדל כל 200 שנה וקטפתי אותו לכבוד היום בוא אני יכיר נערה יפייפיה שתשבה את ליבי ותהיה חשובה לי יותר מחיי ויוקי את הנערה״ אמר בקול חלוש אך מפתה "אריגטו קנמה״ סיננתי ורציתי לברוח מהמבוכה אך הוא עצר אותי והתקרב אלי,מצמיד בעדינות את פנינו,שפתינו אך לפני שהספיק לנשק אותי התמוטטתי בידיו.
הנערה מהחלום הופיעה שוב.
מה קורה פה?


תגובות (6)

תמשיכיייי !!!

11/03/2013 13:27

תמשיכי (=

11/03/2013 13:31

תמשיכיייייי כבר !!!

11/03/2013 14:02

אביה תעלי פרק לסיפור החדש!
ימשיך מחר

11/03/2013 14:09

תמשיכי

12/03/2013 05:52

תמשיכי

14/03/2013 01:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך