achinoam123
תגידו לי עם להמשיך כי אני לא רוצה לבזבז זמן עם אף אחד לא קורא....

ושוב אבא הורס הכול… פרק 1

achinoam123 13/10/2011 629 צפיות אין תגובות
תגידו לי עם להמשיך כי אני לא רוצה לבזבז זמן עם אף אחד לא קורא....

14.10.2011 19:12
שלום שמי זוהר. אני בת 16, אמא שלי היא אנני גורדון (לשעבר), מנהלת חנות קוסמטיקה. אבא שלי הוא אבי-דור גורדון , מנהל בית ספר. בית ספר גורדון. אני שיא המשאלות הנשיות: שיער בלונדיני, עניים כחולות, עור שזוף, גבוהה אבל לא מדי, אבל מי צריך את זה עם כולם פוחדים ממך כי אבא שלך הוא המנהל?
אין לי חברים. כולם פוחדים שעם מילה לא במקום, מחר הם מסולקים מבית ספר. כמו שקרה עם כול הבנים שיצאתי איתם. לא מצאו חן בעניי אבא שלי אומר שהם גם לא מוצאים חן לבית ספר פתאום.
ככה מצאו את עצמם רון, שי, אלון, תומר ועוד את דרכם על מחוץ לבית ספר. זה לא שהם לו מספיק טובים בשבילי אלה הם לא מספיק טובים בשבילו.
אף פעם לא הייתה לי חברת אמת. כול החברות שהיו לי מפחדות ממני בגלל אבא שלי כי הם יודעות שריב אחד איתי והיום אחרי הם לא בבית ספר כבר. יש לי רק חבר אחד טוב. קוראים לו שמעון אבל הוא רוצה שאני יקרה לו אשובי כי הוא אומר שיש לו שם של זקן בן מאה. פעם הייתה לי חברה. קראו לה אביגיל. היום היא כוסית עם רסן שהיא צריכה גם לבוא איתו לבית ספר וחננה ב-ט-י-ר-ו-ף!
אנשובי (ולאנשים עם קליטה מעוותת: שמעון) מאוהב בה על כול הראש! זה משגע אותי!. יש איזה 20 בנות בבית ספר שחולות לו על התחת והוא הולך על החננה שבנשים!
ההורים שלי בתהליכי גירושים. כנראה ששני מנהלים בבית אחד זה לא הולך משהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך