ninja ^^
אוקיי מי שלא הבין הפואנטה-'דיווה' הופכת לחנונית בגלל התערבות, ועכשיו נראה אם היא באמת מצליחה להתמודד עם זה או לא :)

זאת באמת אני?? ~הקדמה~

ninja ^^ 12/06/2013 235 צפיות 7 תגובות
אוקיי מי שלא הבין הפואנטה-'דיווה' הופכת לחנונית בגלל התערבות, ועכשיו נראה אם היא באמת מצליחה להתמודד עם זה או לא :)

טיילור היא ילדה יפה מאוד, אחת היפות שאפשר לפגוש ;)
מבט אחד מעיניה הירוקות, אשר עטופות בריסים יפים וארוכים, והדבר נעשה. אין מישהו שפוי שיוכל לעמוד בפני המבט שלה, או המראה שלה. לטיילור שני חברים-קייסי ודניאל. וטיילור היא תלמידה מצטיינת, רקדנית מוכשרת, ותמיד במרכז העיניים. ועוד יומיים תתחיל השנה, וזו תהיה השנה הראשונה שלה בתיכון (וזה תיכון מופרד מהחטיבה).
אך טיילור היא גם מאוד אגואיסטית, לא אוהבת לעבוד קשה כי הכל בא לה בקלות, ויורדת על אנשים שהם פחות מקובלים (חנונים).
כל זה היה כך עד שיום אחד….

———————————————————————————————————
"היי, טיי, עוד יומיים תיכון, מתרגשת?" שאלה אותי קייסי כשהיא ודניאל הגיעו אלי. "ברור! אני כבר רוצה לראות איזה בנים יש שם…" "זה באמת כל מה שאת חושבת עליו?" שאל דניאל, משועמם. "כן, וגם זה שאני חייבת להראות מושלם, כמו תמיד בעצם." עניתי, כבר חושבת אלו בגדים אני אלבש. "טוב, נתערב שטיילור שלנו לא תוכל שלא להיות דיווה אפילו יום אחד…" אמר דניאל בקול ארמומי, "מה זאת אומרת דיווה?! אני לא דיווה!!" אמרתי, למרות שאני יודעת שאני באמת מתנהגת קצת כמו דיווה…
"את כן" אמרו קייסי ודניאל יחדיו, "ונתערב שלא תוכלי שלא להיות כזאת!" חזר ואמר דניאל. אבל אני חייבת להראות לו שהוא טועה, כי אני הריי תמיד צודקת!
"מה אני צריכה לעשות כדי להוכיח לכם שאתם טועים?" שאלתי בקול עינייני בזמן ששלושתנו מתיישבים על אחת מספות העור היקרות בסלון שלי. "בתיכון הריי אף אחד עוד לא מכיר אותך…" אמרה קייסי, לא הבנתי למה היא חותרת. "אז בואי נראה אם *את* תצליחי להיות *חנונית* למשך מחצית שלמה." אמרה קייסי ונשמעה מרוצה מעצמה. "מה?!?!" זאת התגובה הראשונה שיצאה לי. "נו באמת, קייס, את יודעת שהיא לא תצליח…" אמר דניאל, והמילים האלה היו מספיקות כדי שאסכים להענות להתערבות. אני יכולה להצליח בכל דבר שאני מנסה, גם אם זה להיות חנונית מטונפת, מאני אוכיח להם את זה. "אני מסכימה להתערבות, מה אני מקבלת אם אני מנצחת?" אמרתי, וראיתי שקייסי ודניאל נראו די מופתעים, חא, הם לא ציםו לכך שאצליח."כל דבר שתרצי," אמר דניאל, "ואם אני אפסיד, מה אתם רוצים?" שאלתי, די מפוחדת, כי להיות חנונית במשך מחצית שלמה… "רק שתודי שאת לא כזאת יוצלחת, לא מצליחה ב*כל* דבר שאת מנסה." אמר דניאל. אבל אני אראה לו שהוא טועה. כי אני אצליח.


תגובות (7)

אהבתי את הסיפור ‎:)‎

12/06/2013 08:33

אהבתי את הרעיון חח אפשר להיצטרף?
שם:נוי
תיאור: דיווה בעצמה לובשת רק מותגים חייבת חבר חתיך וטחון (יש לו כסף) יש לה אבא עשיר מאוד והרבה רצים אחרייה אבל היא סנובית ויורדת על חנונים
חח מקווה שתוסיפי אותי :)

12/06/2013 08:35

נשמע מעניין :)
תמשיכי <3 אשמח לקרוא עוד…(!)

12/06/2013 08:39

שמחה שמישו אהב ^^
ובכיף :)
אז אממ… את רוצה שהיא תהיה מישהי שטיילור מכירה עוד מהחטיבה, או מישי מהתיכון שטיילור תלך אליו?

12/06/2013 08:39

מישהי שהיא מכירה והייתה חברה ממש טובה שלה וכשהיא תיהיה חנונית אז היא תירד עלייה חח

12/06/2013 09:09

ושהיא היא אולי תיקח לה את החבר או את מי שהיא אוהבת אבל בסוף הם ישלימו חח (רק אם את רוצה)

12/06/2013 09:29

נשמע מגניב חח תמשיכי

12/06/2013 12:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך