היי ^_^
אני כותבת כבר שנתיים וחצי, כתבתי שלוש סיפורים מוצלחים.. שזכו להמון קוראים. אני מקווה שתאהבו את זה *~*

זה רק אנחנו

היי ^_^
אני כותבת כבר שנתיים וחצי, כתבתי שלוש סיפורים מוצלחים.. שזכו להמון קוראים. אני מקווה שתאהבו את זה *~*

פרק ראשוןןןןןןן (:
לבשתי את השמלה הפרחונית שלי ועליתי מיד לגג.
"איזה יפה את" טום אמר לי שהוא חיכה על הכיסא.
"תודה, גם אתה"
"מה זה? בלי נשיקה?" הוא אמר והתנפל עלי בנשיקה.
"אני מצטערת, אבל אתה בטוח?"
"במה?"
"בזה. אני לא חושבת שאתה יודע אבל מה שקורה בינינו זה לא משהו שכולם תומכים בו." אמרתי מפקפקת.
"וממתי אני אמור לחשוב על כולם ולא על עצמי?"
"וזה מה שטוב בשבילך?" שאלתי מהססת.
"זאת שאלה?" הוא אמר וחיבק אותי.
"אני מניחה שלא."
יצאנו אל עבר האולם הגדול. האורות מילאו את כל האולם. הפרחים נצצו ביופיים, והשירים בקעו מתוך הבניין. "זה המועדון שדיברת עליו כל כך הרבה?" שאלתי מרימה גבה.
למראה תדהמתי, ריח האלכוהול שבקע משם גרם לי לצמרמורת. אנשים שיכורים התנדנדו מצד לצד והתקרבו אליי, חייכו ואמרו: 'הופה. איזה יפה.. רוצה לרקוד?' ואז הלכו משם.
"טום..?"
"אני לא יודע מה קרה פה, זה היה מקום של צעירים. ממש לא של שיכורים חסרי מנוח. בואי נצא מפה" הוא אמר ותפס בידי.
היינו בכיוון היציאה. עד שיד תפסה בי, היא הייתה קרה כקרח. כנראה מהמזגן החזק שמילא את האולם. זה היה אותו בחור שניגש אליי קודם.
"מה, את כבר הולכת? רק הגעת. שבי איתנו קצת" הוא אמר וסימן לי לשבת ליד עוד כמה בחורים שנראים כמוהו..
"לא תודה, אנחנו חייבים ללכת" טום אמר וחסם את ידו של האיש מלגעת בי שוב.
"אתם בטוחים? יש וויסקי בשפע." הוא אמר והציע לנו כוס קרה.
נבהלתי. אני רק בת 18. בחיים שלי לא החזקתי כוס אלכוהול ביד. ופתאום מצאתי אותה ביד שלי. מרוב בהלה היא נפלה מידי והתנפצה לרסיסים, שהנוזל בה נשפך על הרצפה. כל הרוקדים התבוננו בי בפליאה.
"בואי נלך" טום אמר וברחנו מהמקום הנוראי ההוא.


תגובות (1)

בטח שאני אהבתי את הסיפור
זה מושלם
והכתיב שלך פשוט מדהים
חבל שאני לא כזאות כמו את כי לפעמים אומרים
לי בתגובות שאני כותבת שגיאות כתיב אבל זה לא נכון
ואני אחר כך נעלבת

24/09/2013 14:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך